Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه استان اصفهان در خطبه های نماز جمعه این هفته با توجه به در پیش رو بودن ایام اعتکاف و انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی بویژه در ماه رجب، خواستار دوری از بداخلاقی های سیاسی و شعارهای غیر واقعی توسط نامزدهای انتخاباتی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اصفهان اظهار کرد: کفران نعمت خدا، امنیت و رزق را دور می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد بابیان اینکه در همه حال باید شُکر خدا را به‌جای آوریم، گفت: انسان بزرگ‌ترین دشمن خود است، سرنوشت انسان به دست خود اوست، لذا باید هواهای نفسانی را کنترل کرد.

وی با اظهار اینکه خداوند راه سعادت را به بشر نشان داده است، تصریح کرد: عمل و اختیار آدمی سعادت و شقاوت او را رقم میزند، تمام فسادهای در دریا و خشکی توسط خود آدمی انجام می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان خاطرنشان کرد: تا زمانی که انسان‌های مقاوم نباشند آمریکا خود را کدخدای دنیا می‌داند وگرنه آن‌ها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

آیت‌الله طباطبایی نژاد بابیان اینکه اگر کسی هوای نفسانی بر او غلبه کند ارزشش از حیوان نیز پایین‌تر می‌آید، افزود: ماه رجب، ماهی سراسر رحمت و برکت است، باید از ایام البیض رجب که ایام اعتکاف است بهترین فرصت برای خودسازی است.

وی یادآور شد: به برکت انقلاب، انجام اعتکاف در کشور گسترش پیدا کرد، به‌عنوان مثال سال گذشته 800 هزار نفر که اکثراً جوان بوده‌اند در مساجد استان اصفهان معتکف بوده‌اند.

امام‌جمعه اصفهان با توصیه همه جوانان و عموم مردم برای استفاده از ایام اعتکاف و حضور در مساجد، گفت: می‌توان بهترین بهره را از ایام اعتکاف برد، از این فرصت غافل نشوید.

آیت‌الله طباطبایی نژاد با اشاره به سالروز میلاد حضرت علی علیه‌السلام، تأکید کرد: مردم اصفهان مراسم‌های گرامیداشت سالروز ولادت ایشان را رونق ببخشند.

وی بابیان اینکه امام راحل فرمودند، قطع رابطه با آمریکا یک نعمت بوده است، گفت: در برجام مشخص شد ارتباط با آن‌ها به نفع انسان‌ها نیست، آن‌ها به هیچ‌چیز پایبند نیستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان با اشاره به حمله موشکی آمریکا به یکی از پایگاه‌های نیروی هوایی ارتش سوریه، اظهار کرد: علل واهی را بهانه حمله خودکرده‌اند، آمریکایی‌ها دشمن ذاتی مسلمانان هستند.

آیت‌الله طباطبایی نژاد سالروز ولادت مولای متقیان حضرت علی علیه‌السلام و روز پدر، ولادت امام جواد علیه‌السلام نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، روز فناوری هسته‌ای و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته‌ای، روز هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت سید مرتضی آوینی سید شهیدان اهل‌قلم را ازجمله رخدادهای هفته آینده عنوان کرد.

امام جمعه دامنه: از شدت مشکلات اقتصادی جامعه، مردم دیگر به فکر آسیب های فرهنگی و اجتماعی نیستند

امام جمعه دامنه در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به اینکه روز ۲۰ فروردین، با نام روز فناوری هسته ای در تقویم ما ثبت شده، گفت: فناوری هسته ای با خون دلها و سرمایه گزاری های کلان از اوایل نقلاب به این شرایط مطلوب رسید.

حجت الاسلام ناصر صابری ادامه داد: اما در اوائل دولت فعلی عده ای اصرار داشتند که بگویند مشکلات ما به خاطر اصرار نظام به مسئله ای هسته ای است، نیروگاه ها تعطیل شد و ما دیدیم چقدر مشکلات حل شد؟؟!! کار به جای رسید که از شدت مشکلات اقتصادی جامعه، مردم دیگر به فکر آسیب های فرهنگی و اجتماعی نیستند.

حجت الاسلام صابری افزود: امروزه کار را به جای رساندند که از شدت بی تدبیری ها و معظلات کسی هنر دانشمندان ما در فناوری هسته ای که در حد معجزه بود را نمی بینند و غرور و افتخار جوانان این مرز و بوم نادیده گرفته می شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به توهین کارشناس اقتصاد طرفدار دولت به مرجع تقلید در رسانه ملی، تاکید کرد: در بدنه دولت تناقض گویی به عینه دیده می شود، معاون اول می گوید، «دیگران هم در مورد عملکرد خود در حوزه اقتصاد مقاومتی گزارش بدهند» ولی از سوی دیگر می گویند، « علما و مراجع در امور اقتصادی نظر ندهند.»

این خطیب جمعه استاندار اصفهان را استاندار ظالم نسبت به منطقه فریدن خطاب کرد و گفت: آقای استاندار بیان کرده که ۶۶ هزار شغل را در سال ۹۵ تثبیت کرده و نگذاشته از بین بروند، حال سوال پیش می آید چرا در حال از بین رفتن بوده است؟! جز آن است که ضعف و بی تدبیری شما و عده ای دیگر باعث این مسئله شده است؟!

امام جمعه دامنه در بخش دیگر از صحبت های خود به مراسم پر خیر و برکت اعتکاف اشاره داشت و اظهار کرد: اعتکاف تمرین ملاقات و مناجات با خداست و فرصتی برای تجدید قواست،حضور جوانان و نوجوانان برای تقرب بیشتر با خالق هستی از با شکوه ترین صحنه های این مراسمات است.

امام جمعه بادرود: نامزدهای انتخاباتی از بداخلاقی های سیاسی دور شوند

امام جمعه بادرود در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت امام جواد (ع)، اظهار کرد: به فرموده این امام بزرگوار انعطاف در معاشرت با مردم، همدردی با آن ها در زمان وقوع مشکلات و همراه و همدم شدن با معنویات از جمله خصوصیاتی است که محبت می آورد.

حجت الاسلام علیرضا قاسمی با اشاره به زمان برگزاری مراسم معنوی اعتکاف، افزود: مسئولان باید زمینه حضور اقشار مختلف مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان را در این مراسم معنوی فراهم کنند و در این بین نقش خیرین نیز در برگزاری باشکوه آن، غیر قابل انکار است.

وی به ۲۰ فروردین سالروز قطع روابط سیاسی جمهوری اسلامی ایران با آمریکا و روز ملی فناوری هسته ای اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام و در راس آن ها آمریکایی ها همیشه به دنبال این بوده اند تا انقلاب از ظرفیت و استعدادهایش به هیچ وجه نتواند استفاده کرده و در مقابل خود بتوانند با تبلیغات گسترده در جهان یکه تازی کنند.

خطیب جمعه بادرود تصریح کرد: علت دشمنی آمریکایی ها با ایران اسلامی، انرژی هسته ای نیست بلکه آن ها از انقلابی که امروزه مرزها را در نوردیده و نفوذ معنوی خود را برای خارج کردن کشورها از زیر سیطره ظالمان توسعه داده است، به شدت در هراسند و از هر وسیله ای برای مقابله با انقلاب استفاده خواهند کرد.

وی تاکید کرد: ملت ایران به هیچ عنوان جنگجو نبوده است، اما به دولتی که بخواهد کوچکترین تجاوزی را بر علیه این مردم شهید داده صورت دهد، پاسخی دندان شکن خواهد داد، این شعار نیست بلکه واقعیتی است که اقتدار دفاعی نظام بر آن صحه می گذارد.

حجت الاسلام قاسمی اضافه کرد: مذاکره با آمریکا هیچ نفعی برای جمهوری اسلامی نداشته و ندارد، کما این که این مهم نیز در مذاکرات اخیر به وضوح روشن شد و تنها دستاورد مهمی که برای انقلاب حاصل شد این بود که دشمنی آمریکایی ها واضح تر از دوره های گذشته خود را نشان داد.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، بیان کرد: نامزدهای انتخاباتی باید در فضای رقابت در انتخابات، از بداخلاقی های سیاسی و شعارهای غیر واقعی دور شوند و از فضای به وجود آمده برای حضور باشکوه مردم در صحنه استفاده کنند، همان حضوری که دشمن همواره از آن ترس دارد و مردم را خارج از رای آوری هرکدام از داوطلبان، پیروز انتخابات خواهد کرد.

امام جمعه بادرود با اشاره به کمبود تجهیزات و پزشک حاذق در بیمارستان فاطمیه بادرود، خاطر نشان کرد: ظرفیت و استعداد های منطقه به گونه ای است که می توان با کمک گرفتن از آن ها کیفیت بهداشتی و درمانی در بیمارستان فاطمیه بادرود را ارتقاء بخشید و مسئولان باید به این مهم توجه نمایند.

امام جمعه شهر محمد آباد: انتخاب باید بر اساس معیار صحیح صورت پذیرد/ تقوا این است که مراقب حرف و عمل خود باشیم

امام جمعه شهر محمد آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته در ادامه مباحث ازدواج به هم کفو بودن در ازدواج اشاره کرد و گفت: از مهمترین معیارهای انتخاب همسر کفو همدیگر بودن است، یعنی بتوان تناسب، همتایی و هماهنگی را رعایت کرد.

حجت الاسلام سید حسین هاشمی اظهار کرد: زندگی مشترک، یک پدیده مرکب است که اجزاء اصلی و اساسی آن زن و مرد هستند و هر قدر بین این دو عنصر هماهنگی، همفکری، تناسب و سنخیت روحی و اخلاقی و جسمی باشد، این ترکیب استوارتر و محکم تر خواهد بود.

وی افزود: دو انسانی که در کنار هم قرار می‌گیرند و می‌خواهند یک عمر با هم زندگی کنند و در همه امور شریک باشند حتما باید هماهنگ و همسنخ بوده تا زندگی توام با سرزندگی داشته باشند.

خطیب نماز جمعه شهر محمدآباد تاکید کرد: انسان مومن اگر با همسر بی‌ایمان ازدواج کرده و نتواند او را متدین کند، دائما بینشان نزاع و زد و خورد است و محصول چنین زندگی هایی آشوب زدگی است.

وی در فرازی دیگر از خطبه ها با تبریک میلاد با سعادت امام جواد علیه السلام و سیزدهم رجب میلاد با سعادت امیرالمومنین علی علیه السلام، به بیان روایتی از امام جواد پرداخت و گفت: انسان مومن برای موفقیت و پیشرفت مادی و معنوی به سه چیز احتیاج دارد؛ یکی توفیق الهی است و تا انسان مدد الهی شامل حالش نشود نمی‌تواند موفق باشد.

وی با اشاره به وعظ دورنی و پذیرش نصیحت به عنوان دومین و سومین عامل پیشرفت اظهار کرد: فطرت انسان تا بر ساختار الهی خویش باقی باشد و در مسیری که خداوند متعال برای آن مشخص کرده است حرکت کند موفقیت او امکان پذیر است.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به در پیش بودن انتخابات بیان کرد: مردم علاوه بر همت بر حضور، همت بر انتخابِ خوب هم داشته باشند. یک انتخاب خوب و یک انتخاب درست، نه فقط در طول چهار سال بلکه تاثیرش طی ده ها سال باقی می ماند، پس باید معیارها را شناخت و خوب فکر کرد.

وی یکی از معیارهای انتخاب را تقوی و عبودیت عنوان کرد و گفت: تقوا این است که ما مراقب حرفمان، کارمان و رفتارمان باشیم زیرا کوچکترین اعمال ما ثبت می‌شود و قطعا در مدیریت باید اصل بر اصلاح رابطه مدیر با خداوند باشد.

حجت الاسلام هاشمی خاطر نشان کرد: انسان با تقوی وقتی مسؤلیت پیدا کرد از مقام خود و امکاناتی که در اختیار اوست سوء استفاده نکرده و مسؤلیت را یک طعمه و ابزاری برای رسیدن به مصالح شخصی خود قرار نمی‌دهد.

امام جمعه موقت سمیرم: بیکاری جوانان درد بزرگ خانواده هاست / مردم در انتخابات هوشیار باشند

امام جمعه موقت سمیرم در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک میلاد امیرالمومنین (ع) و روز پدر اظهار کرد: حکومت سراسر عدل امام علی (ع) بهترین الگو برای دولتمردان ماست.

حجت الاسلام سجاد زینعلی با اشاره به وجود بیش از هفت میلیون جوان بیکار در ایران افزود: بیکاری جوانان برای خانواده ها درد آور بوده و مردم از نرخ بالای بیکاری گله مندند.

وی تصریح کرد: نرخ بالای بیکاری در یک دولت اسلامی زیبنده نبوده و دولتمردان باید با تغییر چشم داشت به بیگانگان به نیروهای داخلی و توان جوانان این نظام توجه کنند.

حجت الاسلام زینعلی انتخابات را یک رکن اصلی در نظام مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: مردم صاحبان مظلوم نظامند که متاسفانه امروز حتی با تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر استقلال مردم و سیاسیون خواسته هایشان دیده نمی شود.

وی اذعان کرد: مردم باید در انتخابات پیش رو با بصیرت بیشتر وارد صحنه شده و با خدای خود معامله کنند تا فردی انتخاب شود که دلسوز واقعی آنان باشد نه دنباله رو حرف های بیگانگان و دشمنان انقلاب.

امام جمعه موقت سمیرم افزود: مردم باید با حضور حداکثری خود هویت انقلاب اسلامی را تحکیم بخشند و اجازه ندهند فردی که تحت نفوذ و حمایت بیگانگان است انتخاب شود.

وی تصریح کرد: دشمنان امروز شعار قبلی خود یعنی عدم شرکت مردم در انتخابات را حذف کرده و از ملت ما خواستارند به کسی رای دهند که تحت حمایت آنان بوده و زیر سلطه آنان تصمیم می گیرد تا استقلال انقلاب را خدشه دار کنند.

خطیب نماز جمعه سمیرم گفت: مردم باید فردی را در انتخابات آینده حمایت کنند که دنبال کننده خط شهداست و بدون شک افرادی که توسط بیگانگان و رسانه های غربی حمایت می شوند نمی تواند گزینه خوبی باشد.

وی اظهار کرد: مردم ما در انتخابات آینده به دنبال فردی خواهند رفت که با فساد مبارزه کند نه اینکه در دوران او فساد در جامعه به بالاترین حد رسیده باشد و آنان بی تفاوت باشند.

حجت الاسلام زینعلی تصریح کرد: حل مشکل اقتصادی و بیکاری در کشور امروز در گرو انتخاب فردی است که به توان داخلی تکیه داشته و بدون شک فردی که به بیگانگان چشم دوخته نمی تواند خدمت گذار ملت باشد.

امام جمعه شهر نصرآباد: رابطه با آمریکا زمینه نفوذ را برای کشور مهیا می کند

امام جمعه نصراباد جرقویه اصفهان در خطبه های نماز جمعه این هفته، ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی بویژه در ماه رجب با تشریح فرازی از زیارت ال یاسین که مربوط به شهادت بر حجت خدا بودن امام علی علیه السلام است، گفت: لقب امیرالمومنین مختص حضرت علی علیه السلام است نه دیگر ائمه و نه دیگر مدعیان چرا که در ادعیه و زیارات و روایات این لقب تنها برای امام اول امده است.

حجت الاسلام کمال دشتی از اطعام در خانه و مهمان پذیری به عنوان یکی دیگر از عوامل افزایش معنویت در خانواده مهدوی یاد کرد و افزود: اطعام و سوغات و هدیه باعث جذب قلوب می شود و پیامبر اعظم رسالت خود را با اطعام اقوام شروع می کرد.

وی با تبریک سالروز ولادت حضرت امام جواد علیه السلام و تشریح شمه ای از فضایل و برخی اقدامات و اهداف سیاسی اجتماعی ان امام همام اظهار کرد: شهادت امام هشتم پایه حکومت مامون را متزلزل کرد و مامون برای سرپوش گذاشتن بر این ماجرا و جهت مهار قدرت شیعیان امام جواد علیه السلام را فرا خواند. اما بر خلاف خواست او که قصد تضعیف حضرت را داشت مناظرات علمی این امام کم سن و سال که از پس همه مناظرات با بهره گیری از قران بر می امد نقشه اش را نقش بر اب کرد.

نامبرده با استناد به فرمایشی گهر بار از حضرت جوادالائمه علیه السلام گفت: مومن به توفیق از جانب خدا و واعظ درونی و قبول نصیحت از خیرخواه نیازمند است.

۲۰ فروردین سالروز قطع ارتباط با امریکا و روز فناوری هسته ای و سالگردشهادت شهید اوینی از جمله مناسبت هایی بود که امام جمعه نصراباد با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هسته ای و هنرمند. با بهره از بیانات رهبر فرزانه انقلاب اظهار کرد: دشمنی امریکا با ملت ایران در سایه مذاکرات کم نشد و همچنین رابطه با امریکا نه تنها خطر امریکا را کم نمی کند بلکه رابطه مضر است زیرا زمینه ساز نفوذ می شود.

حجت الاسلام دشتی با تبریک سالروز فرخنده میلاد امام علی علیه السلام گفت: لازمه متمسک شدن به اقا الگو قرار دادن حضرت از خانه تا اجتماع برای برقراری عدالت و مبارزه با فساد و تبعیض و همچنین تبعیت از مقاصد ایشان است.

وی پیرامون اعتکاف اذعان کرد: اعتکاف خلوت دل برای نزدیک شدن به خدا و اعتکاف جوانان از برکات انقلاب اسلامی است با وجود جاذبه های مادی بسیاری از جوانان و خانواده ها از همه چیز دل می کنند و خود را برای مدتی محبوس تا به خدا برسند.

امام جمعه شهر نصرآباد با توجه به درخواست و علاقه دانش اموزان برای حضور در مراسم معنوی اعتکاف، از مسئولان و مدیران مدارس و اموزش و پرورش خواست زمینه حضور جوانان و نوجوانان را که فقط یک روز درسی جزء اعتکاف است فراهم کنند.

وی با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب گفت: اوج کار این بانوی بزرگوار بعد از واقعه عاشورا در جریان اسارت به عنوان قافله سالار و پیام اور عاشورا بود.

امام جمعه داران: مسئولیت ها برای خوشگذرانی نیست

امام جمعه شهر داران در خطبه های نماز جمعه امروز، انتخابات ۹۶ را یکی دیگر از آزمون های پیش رو توصیف کرد و گفت: تمام کسانی که احساس وظیفه کرده و داوطلب شدند بدانند مسئولیتی که در آینده صاحب آن می شوند برای خدمت است.

حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی ادامه داد: مسئولیت ها برای خوشگذرانی نیست که با عهده دار شدن آن هر کاری دوست دارید انجام بدهید بلکه باید از همه چیز بگذرید و خود را برای خدمت به مردم آماده سازید.

وی دو عامل روحیه انقلابی و روحیه عدالت محوری را شاخصه های یک فرد اصلح در انتخابات دانست و تاکید کرد: اگر فرد منتخب این روحیات را نداشته باشد، دوره ای ظالمانه را پشت سر خواهیم گذاشت.

این خطیب جمعه با اشاره، به قول استاندار مبنی بر کلنگ زنی تامین آب شرب فریدن از چشمه لنگان فریدونشهر در سال ۹۵، تصریح کرد: این پروژه باید در سال ۹۵ آغاز می شد اما به دلایلی محقق نشد ولی استاندار قول داده است تا قبل از انتخابات ۹۶ این وعده محقق شود.

حجت الاسلام سیاوشی وحدت را بار دیگر عامل اصلی برای توسعه شهرستان فریدن دانست و تاکید کرد: اگر مسئولان روحیه انقلابی، روحیه عدالت محور و وحدت با دیگران را نداشته باشند، نمی توانند در وظیفه خود موفق باشند و خداوند خیرات و برکات را از آنها دریغ می کند.

امام جمعه فریدونشهر: فرصت از دست رفته دولت برای حل مشکل مسکن در کشور

امام جمعه فریدونشهر در خطبه های نماز جمعهاین هفتهدر سالروز تأسیس بنیاد مسکنبا بیان این کهاساسی ترین حرکت در رابطه با مسکن دار شدن مردم در جمهوری اسلامی طرح مسکن مهر بود، گفت: اگر دولت کنونی نسبت به تکمیل این طرحهمّتکرده بود، تاکنون عمده مشکل مسکن در کشور حل شده بود.

حجت الاسلام اباصلت غفاری با انتقاد از مصوبه نمایندگان مجلس در رابطه با منع تردد موتورسیکلت های فرسوده، گفت: آیا نباید این نمایندگان پیش از تصویب چنین مصوباتی،امکان استفاده از یک وسیله جایگزین را برای اقشار ضعیفیکه به اجباربرای رفع نیازهای خود از آن ها استفاده می کنند، فراهم کنند؟

خطیب جمعه فریدونشهرافزود: ما قبول داریم کسی که وسیله فرسوده دارد باید با وسیله نو و غیرآلاینده جایگزین کند، اما وقتی قشر محروم جامعه نیازمند چنین وسیله ای برای رفع نیاز خود و تهیه معیشت روزانه اش است، چه باید بکند؟

وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس گمان نکنند همه مردم از حقوق های کذایی برخوردارند و وضعیت محرومان و اقشار ضعیف جامعه را هم مدنظر داشته باشند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۳۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی

ایسنا/گلستان رئیس ستاد انتخابات گلستان از تایید اعتبارنامه ۶ نفر از منتخبین مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی در هیأت اجرایی شهرستان با تایید هیأت نظارت خبر داد.

سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان صبح  پنجشنبه ۶ اردیبهشت در جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی ضمن ارائه گزارشی از برگزاری دور اول انتخابات در استان اظهار کرد: هم‌دلی، هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخابات که به خوبی نقش‌آفرین بود، باعث شد انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شود.

وی اضافه کرد: اقدامات پیشگیرانه‌ای که ذیل این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام گرفت، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای تشکر و قدردانی دارد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ۶ اعتبار نامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیأت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تایید هیأت نظارت صادر شده است که در مرحله بعد باید به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.

مهاجر تصریح کرد: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبد نمی‌دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبد برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.

رئیس ستاد انتخاباتی گلستان ادامه داد: طبق قانون تنها کسانی می‌توانند در این دوره شرکت نمایند که یا در دور اول رای نداده باشند و یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی