Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه استان این هفته به بیان مسائل مختلفی همچون تلاش دشمنان برای کمرنگ نشان دادن دستاورد پیروزی جبهه مقاومت در سوریه، انتقاد از شیوه عزل و نصب ها در ادارات، ضرورت توسعه فناوریهای هسته ای و...، پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما ائمه جمعه استان این هفته به بیان مسائل مختلفی همچون تلاش دشمنان برای کمرنگ نشان دادن دستاورد پیروزی جبهه مقاومت در سوریه، انتقاد از شیوه عزل و نصب ها در ادارات، ضرورت توسعه فناوریهای هسته ای و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..، پرداختند.

مشروح بیانات ائمه جمعه استان در زیر امده است.

اعتکاف فرصت بزرگ برای خودسازی است/داعشی‌ها، سلفی‌ها و وهابی‌ها نسل‌کشی وسیع شیعیان در جهان را در سر می‌‌پرورانند

آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل با تجلیلاز مقام شهید صیاد شیرازی اظهار کرد: این شهید والامقام نماد و سمبل یک افسر آرمانی برای ارتش آرمانی اسلامی است،او در اخلاص، شجاعت، ایثار، جهاد، خستگی ناپذیری، ولایت و در بسیاری از ارزشهای اجتماعی، الگویی شایسته و برتر برای مجموعه‌های نظامی است.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری بیانکرد: اعتکاف از شعائر دینی ما و راه و فرصت بزرگ برای خودسازی، تهذیب، تقرب، تفکر و زدودن زنگارهای روزانه زندگی ماشینی و مصداق فرجعوا الی انفسهم است.

وی با بیان اینکه داعشاین هفته ایران اسلامی را تهدید کرد، گفت: این تهدید بر اساس یک تفکر کلامی و فقهی و برداشت خاص از متون دینی است، داعشی‌ها، سلفی‌ها و وهابی‌ها با این تفکر و اعتقاد، نسل‌کشی وسیع شیعیان در جهان را در سر می‌‌پرورانند و از آنجا که ایران مرکز اصلی و مرکز قدرت شیعیان است لذا تمام هدف آنها رسیدن به ایران است.

عاملی افزود: اقتضاء این تهدید خطرناک این است که ایران در خارج از مرزهای خود به دنبال امنیت پایدار باشد،حضور ایران در سوریه در واقع دفاع از امنیت ایران است.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه حجم عظیمی از تبلیغات در کانالهای اجتماعی و هوایی به شبهه پراکنی در خصوص حضور ایران در سوریه و عراق اختصاص دارد، تصریح کرد: این تبلیغات از طرف خود وهابی‌ها و استکبار جهانی است تا ما را در داخل خانه خود مورد هجمه قرار دهند، حضور ایران در سوریهحضور مستشاری است و اگر هزینه‌ای در آنجا برای مستشاران نظامی ایران صورت بگیردبرای امنیت ملت ما و کشور ماست.

وی افزود: شبهه افکنی در این باب، هجمه مستقیم به ارکان امنیت داخلی ایران است، شکست ظاهری امیرالمؤمنین(ع) در برابر معاویه به این علت بود که در اثر قصور کوفیان در داخل کشور خود، با معاویه درگیر شد و لذا به کوفیان فرمود«مَا غُزِیَ قَوْمٌ قَطُّ فِی عُقْرِ دَارِهِمْ إِلَّا ذَلُّوا» هر کس در داخل خانه خود با دشمنی درگیر شود، ذلیل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اظهار کرد: امروز امنیت هر کشوری در خارج از مرزهای آن رقم می‌خورد، آمریکا، روسیه، اروپا، ترکیه، عربستان و غیره همه در خارج از مرزهای خود در حال جدال هستند و هزینه پرداخت می‌کنند؛ ترامپ اعلام کرد که ما تا حال 6 تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه کرده‌ایم،وی در تبلیغات انتخاباتی خود وعده داده بود نیروهای آمریکایی را از معرکه‌های درگیری خارج کند، اما عملا در یمن و سوریه به یک طرف منازعه تبدیل شده است.

عاملی بیان کرد: در دنیا همه سؤال می‌کنند که چرا ایران در کانون بحران در امنیت کامل است؛ یک علت اصلی آن حضور ایران در سوریه است، بسیاری از برنامه‌های داعش برای ایران در اثر حضور نیروهای ایران در سوریه در همانجا کشف می شود.

وی گفت: آرزو و مقصد بزرگ داعش نسل‌کشی شیعیان جهان است و عربستان از این روحیه آنها در سوریه و عراق و حتی در داخل عربستان نهایت استفاده را می‌برد انفجار مسجد جامع در شهر قدیح عربستان که در آنجا شیعیان زیادی کشته شدند، با همکاری داعش و دولت آل سعود انجام گرفت.

خطیب جمعه اردبیل گفت: آل سعود یک پلیس خاص به نام شرطه الطارود درست کرده و به آنها چراغ سبز داده که با هر بهانه‌ای شیعیان را بکشند، کشته شدن دو جوان اخیرا در شرق عربستان با تیراندازی پلیس عربستان از آن جمله است.

عاملی با تشریح نمونه‌هایی از جنایتهای وحشتناک داعشی‌ها در مناطق اشغالی بیان کرد: ما برای مصونیت از این جنایت‌های وحشتناکباید تدبیر منطقه‌ای داشته باشیم.

امام جمعه مشگین‌شهر: هدف آمریکا از ارتباط با ایران نفوذ به کشور است

به گزارش سفیر مشکین حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه‌های نماز جمعه 18 فروردین ماه با اشاره به میلاد امام علی (ع) و آغاز ایام اعتکاف گفت: اعتکاف بهترین فرصت برای خلوت با خداست تا مسلمانان با دعا و نیایش از خداوند درخواست عف و بخشش کنند.

وی افزود: اعتکاف بهترین زمان برای مقابله با تهاجمات فرهنگی‌است چرا که در مراسم اعتکاف مردم تمام وابستگی‌های دنیوی را کنار گداشته و با خدای خود به دعا و نیایش مشغول می‌شود و این امر هر ساله با استقبال جوانان مواجه شده است.

وی ادامه داد: حضور و استقبال از این مراسمات فرهنگی و مذهبی پیامی مهم دارد تا دشمن بداند نمی‌تواند جوانان این مرز و بوم را از معنویت و اعتقادات خود باز دارند.

وی ضمن دعوت از خیرین برای تامین هزینه‌های اعتکاف گفت: تاکنون دو نفر از پزشکان شهرستان بخشی از هزینه اعتکاف را بر عهده گرفته‌اند که انتظار می‌رود خیرین نیز وارد عمل شده و در این راه قدم بردارند.

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: تربیت نیروی جوان مومن و توانمند از آرمان‌های انقلاب اسلامی است تا با ارائه راه حل و راهکارهای مناسب مشکلات کشور را مدیریت کنند همانطور که در طول هشت سال دفاع مقدس این مدیریت صورت گرفت.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم غفلت از ظرفیت عظیم جوانان در کشور گفت: جوانان این مرز و بوم موجب خیر و برکت در کشور است اما متاسفانه این جوانان بعد از تحصیل با معضل بیکاری مواجه می‌شوند لذا در سال 96 که با شعار تولید و اشتغال آغاز شده مسئولان باید در این راستا چاره‌ای اندیشه کنند.

حجت الاسلام باوقار با بیان اینکه رابطه با آمریکا ظلم به کشور است گفت: تجربه نشان داده است که آمریکا با هر کشوری رابطه داشته از این رابطه برای نفوذ به کشور استفاده کرده است چرا که خوی استکباری آمریکا پایان ندارد هر چند ملت با بصیرت ایران آگاه هستند و اجازه نخواهند داد دشمن به این کشور نفوذ کند.

امام جمعه نیر: مسئولان زیرساخت های لازم را برای تولید و اشتغال را فراهم سازند به گزارش نیریمیز،حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نیر با بیان اینکه تولید و اشتغال یکی از ارکانی است که برای اقتصاد ما ضرورت دارد اظهار داشت: در کشور در پیاده سازی اقتصاد مقاومتی مشکل داریم بنابراینامیدواریم تولید و اشتغال در برنامه ریزی مسئولان دولتی و کلیه مسئولان نظام مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید براینکه منویات رهبری درباره نامگذاری سال، نقشه راه برای حل مشکلات اقتصادی است، گفت: تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نیازمند ایجاد زیرساخت و حمایت از تولیدکنندگان است.

خطیب جمعه نیر اظهار داشت: شعار اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید و اشتغال که رهبری معظم برای سال جاری اعلام فرمودند و سخنرانی پرمغز ایشان در ابتدای سال مهمترین و اساسی ترین مسئله کشور را مورد توجه همگان قرار داد و همه بخش های حکومت و ملت عزیز باید فرصت کارآفرینی در سال جاری را مهمترین وظیفه خویش تلقی نمایند.

حجت الاسلام مقدسی بیان کرد: به جای آنکه دولتمردان و مسؤولان به برجام و وعده‌های استکبار جهانی امیدوار باشند بهتر است توان داخلی را دریابند و اجازه دهند تا از ظرفیت‌های داخلی در مسیر توسعه و پیشرفت کشور بیشتر استفاده شود.

امام جمعه شهرستان نیر گفت: بهتر است دولتمردان با زیرساخت‌ها و پشتیبانی همه‌جانبه به تولید و رونق اقتصادی کشور بها داده و فعالان این عرصه را مورد حمایت جدی قرار دهند.

وی گفت: مردم و دولتمردان باید در تحقق شعار سال تلاش کنند و این امر مهم را به سرانجام برسانند.

حجت الاسلام مقدسی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن انتخابات حساس اظهار کرد: اصل در انتخابات، انتخاب اشخاص اصلح، انقلابی و کارآمد است اگر مردم شریف ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اشخاص اصلح و انقلابی و کارآمد را انتخاب کنند جامعه رشد، ترقی و پیشرفت می کند.

وی افزود: اکنون باید کاندیداها بر سر انقلابی تر بودن و اینکه چگونه می خواهند مفاهیم و آرمان های انقلاب را محقق کنند باهم رفاقت کنند. طبق فرمایشات مقام معظم رهبری کشور نیازمند نیروهای انقلابی است،

امام جمعه خلخال:استکبار به دنبال کمرنگ نشان دادن دستاورد پیروزی جبهه مقاومت در سوریه است به گزارش ازناو ، حجت الاسلام والسملمین امیر رشبتری در خطبه های امروز 18 فروردین ماه در مصلی حضرت آیت الله خامنه ای خلخال گفت: استکبار به دنبال کمرنگ نشان دادن دستاورد پیروزی جبهه مقاومت در سوریه است و سناریوی تنظیمی از سوی دشمن نخواهد توانست ذره ای بر جبهه مقاومت تاثیر بگذارد.

رشتبری با تبریک حلول ماه رجب و تبریک ولادت امام جواد (ع) و امام علی (ع) بر لزوم فیض گیری از این ماه دعوت کرد.

رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز شهادت آیت الله محمد باقر صدر و خواهرش بنت الهدای صدر به دست رژیم شاهنشاهی اشاره کرد و سالروز شهادت شهید اهل قلم شهید مرتضی آوینی را تسلیت و روز هنر و فرهنگ اسلامی را به هنرمندان کشور تبریگ گفت.

امام جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود ماه رجب را فرصتی مناسب برای استفاده بندگان و جمع آوری توشه برای آخرت عنوان کرد و گفت: فرصت معنوی اعتکاف فراموش نشود.

امام جمعه خلخال ببستم فروردین ماه سالروز قطع ارتباط سیاسی با آمریکا را یک افتخار برای ملت ایران عنوان کرد و گفت: آنهایی که با انقلاب مغرض هستند همچنان مغرض ، مزدور و معاند باقی خواهند ماند.

حجت الااسلام و المسلمین ستوده: فناوری هسته ای برای پیشرفت و استقلال کشور لازم و ضروری است به گزارش سیفار، حجت الاسلام و المسلمین ستوده امام جمعه موقت گرمی در خطبه های نماز جمعه این هفته گرمی ضمن دعوت عموم به تقوای الهی گفت: امروز بهترین روش و شیوه به بیان بزرگان دینی و پزشکان معالج برای ارامش روح و جسم انسان تعمیق دین و رعایت تقوای الهی است.

وی افزود: باب توحید، اقرار به نبوت و دین و حب به اهل بیت(ع) اساس تقوا است.

حجت الاسلام و المسلمین ستوده با اشاره به ۱۸فروردین روز بهداشت جهانی با بیان اینکه اصلی ترین بحث دین مبین اسلام رعایت نظافت و بهداشت فردی و اجتماعی است، اظهار کرد: رعایت بهداشت در ایران اسلامی در مقایسه با کشورهای همسایه بیشتر مورد توجه قرار گرفته و از این نظر مورد قبول است.

وی گفت: در بحث بهداشت و درمان داشتن تجهیزات پزشکی و درمانی لازم و مورد نیاز و داشتن متخصص نشانه توسعه و خدمت رسانی بهتر در این حوزه است نه تعداد و ساختمان هایی که بدون تجهیزات و پزشک متخصص وجود دارند.

وی با بیان اینکه ۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته ای و بزرگترین روزی است که در ایران اسلامی اتفاق افتاده و این روز نباید به فراموشی سپرده شود، اظهار کرد: شرایط موجود به گونه ای است که سوخت های فسیلی رو به اتمام است و به ناچار نیازمند پرداختن به بحث فناوری و انرژی هسته ای هستیم و این علم و فناوری برای پیشرفت و استقلال کشور لازم است و یاد و خاطره شهدای این عرصه را گرامی میداریم.

وی با اشاره به 13رجب اغاز روز اعتکاف هم گفت: اعتکاف فرصتی برای به دست آوردن معصومیت ازدست‌رفته و فرصتی برای خودسازی است.

امام جمعه بیله سوار:مطالبه گری از مسئولان حق مردم است به گزارش صبح مغان، حجت الاسلام کریم قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر مرزی مغان، ضمن تبریک ولادت با سعادت امام جواد و امیرالمومنین علی علیهم السلام به تشریح آیات ابتدایی سوره مبارکه مومنون پرداخت و حاضران در نمازجمعه را به تقوای الهی و دوری از منکرات دعوت کرد‌.

وی با اشاره به اینکه ماه رجب، مقدمه ورود به ماه شعبان و رمضان است گفت: ادعیه وارده در این ماه حتما توسط مومنین خوانده شود.

وی به تشریح برخی محورهای سخنرانی مقام معظم رهبری در ابتدای سال جدید در حرم امام رضا علیه السلام پرداخت و گفت: انقلاب ما به خاطر آن بود که با فساد و غارت در کشور مقابله شود.

حجت الاسلام قیاسی در ابتدای خطبه دوم ولادت امام جواد و امام علی علیهم السلام را تبریک گفت و به شئونات زندگی این دو امام پرداخت و روایات و احادیث مربوط به دوران امامت آنها را تحلیل و تشریح کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز دوران انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: باید مسئولان عدالت را اجرا کنند و همه مردم حق دارند از مسئولان مطالبه گری کنند و در مسایلی همچون پارتی و تبعیض آنها را به چالش بکشند.

امام جمعه بیله سوار افزود: اگر شعار ما و راه و روش ما همچون راه امام علی علیه السلام است پس باید در عمل نیز همانند ایشان باشیم و عدالت را در جامعه مثل عدالت علی (ع) اجرا کنیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام اعتکاف نیز گفت:عزیزانی که در ایام اعتکاف حاضر می شوند و معتکف می شوند در صورت امکان وسایل ارتباطی را کنار بگذارند و تنها به عبادت معبود خود بپردازند.

امام جمعه بیله سوار در انتها اشاره ای هم به فرمان ترامپ رئیس جمهور آمریکا در حمله هوایی به چند پایگاه نظامی سوریه کرد و این اقدام را به شدت محکوم کرد.

امام جمعه پارس آباد: از شیوه عزل و نصب مسوولان در شهرستان انتقاد دارم به گزارش آران مغان، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی در خطبه های این هفته نمازجمعه پارس آباد با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات، به ولادت امیرمومنان علی بن ابیطالب(ع) اشاره کرد و گفت: شخصیت والای امام علی علیه السلام همواره مورد تمجید تمام ادیان و مذاهب بوده و هست.

وی با اشاره به ایام البیض و اعتکاف اظهار داشت: به روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم ماه‌های قمری ایام‌البیض گفته می‌شود و در این رابطه در روایات بر روزه گرفتن در این ایام تأکید شده و نزد شیعیان، ایام البیض ماه رجب و در مرتبه بعد شعبان و رمضان، از اهمیتی ویژه برخوردار است.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به 18 فروردین روز سلامت گفت: روز 18 فروردین در حالی به نام روز سلامت نامگذاری شده که متاسفانه در شهرستان پارس آباد برای این روز از سوی متولیان امر از جمله شبکه بهداشت و درمان و اداره ورزش و جوانان برنامه خاصی تدارک دیده نشده است و ضرورت دارد به این روز در جامعه اهمیت داده شود.

رشادی به سفر اخیر نخست وزیر انگلیس به عربستان در برهم زدن اقتدار مسلمین و تاکید بر ادامه جنگ با یمن اشاره کرد و افزود: شیطنت های انگلیس موجب برائت ملت ایران از این کشور شده است.

وی در ادامه به نظرسنجی های انتخابات ریاست جمهوری در فضاهای مجازی اشاره کرد و گفت: این نظرسنجی ها با اینکه خوب است اما این نظر سنجی ها باید هوشمندانه صورت گیرد که خدای نکرده موجب نفوذ دشمنان و ایجاد فتنه در کشور نشود.

خطیب نمازجمعه پارس آباد در بخش دیگری از سخنان خود از عزل و نصب‌های بی دلیل مسوولان در شهرستان پارس آباد انتقاد کرد و تصریح کرد: در این تغییرات متاسفانه بدون اینکه دلیل قانع کننده ای برای آن باشد، مسوولانی که عملکرد قابل قبولی دارند عزل می شوند که نمونه آن، تغییر روز گذشته رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پارس آباد است که با وجود داشتن عملکرد خوب معلوم نیست به چه دلیلی از سمتش عزل شد؟

اشاره به ولادت امام محمد تقی (ع)، روز فناوری هسته ای، سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی، تاسیس بنیاد مسکن، ولادت امام علی و وفات حضرت زینب کبری (س) از مناسبت های پیش رویی بود که امام جمعه پارس آباد به آن پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۳۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است

امام جمعه شهر یاسوج گفت: شهادت و زخمی شدن بیش از ۱۰۰۰۰۰ نفر در فلسطین از دستاورد کشورهای غربی مدعی دموکراسی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سید نصیر حسینی، ظهر امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج، با اشاره به روز حمل و نقل و ایمنی، اظهار کرد: باید همه مردم قوانین را رعایت کنند و مسئولان نیز توجه داشته باشند که زیرساخت‌ها را فراهم کنند.

وی با اشاره به جولان و خطرساز بودن فعالیت خودروهای شوتی، افزود: این افراد علاوه بر جان خود، جان انسان‌های دیگر را نیز به خطر می‌اندازند.

خطیب نماز جمعه یاسوج با اشاره به اینکه خودروهای فرسوده نیز باید از رده خارج شوند، گفت: جاده‌ها نیز باید علاوه بر داشتن ایمنی لازم، علائم راهنمایی و رانندگی در کنار آنها پیش‌بینی شود.

وی ضمن گرامی‌داشت سالروز شهادت آیت‌الله مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم، تصریح کرد: شهید مطهری شخصیتی جامع در فقه، ادبیات، اصول، کلام، استادی برجسته، متفکر، انسانی شایسته، انقلابی، شاگرد امام و شخصیت برجسته‌ای بود.

آیت‌الله حسینی با اشاره به اینکه شهادت فیض عظیم الهی است، خاطرنشان کرد: فقدان این عالم برای جامعه، دانشگاه و کشور خسارت بار بود.

وی با بیان اینکه معلم جایگاه رفیعی در جامعه دارد، افزود: تعلیم و تربیت جامعه رسالت عظیمی است که بر عهده معلمان قرار دارد.

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه تطهیر افکار، فکر و تزکیه بر عهده معلمان است، گفت: امروز علم تبدیل به یک جریان نگران کننده شده و در قالب بمب بر سر مردم مظلوم غزه فرود می‌آید.

وی ضمن تاکید بر اینکه علم امروز باید مهد آرامش بشریت باشد، تصریح کرد: متأسفانه استفاده نادرست از علم باعث شده تا علم امروز تبدیل به کشتار و ناامنی بشر شود.

آیت‌الله حسینی با اشاره به اینکه باید در کنار علم تزکیه باشد تا انسان‌ها را به قتلگاه نبرد، خاطرنشان کرد: امروز بیش از ۳۴۰۰۰ انسان بی‌گناه در غزه شهید، حدود ۸۰۰۰۰ نفر زخمی و چند میلیون انسان دیگر نیز آواره شدند که همه این‌ها دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است.

وی روز کار و کارگر را تبریک گفت و از همه زحمات، تلاش‌ها و رنج‌های کارگران که باعث رونق چرخ اقتصاد و تولید می‌شوند، تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: اگر کار نباشد جامعه تعطیل خواهد شد؛ کارگران امروز شرایط خاصی دارند و باید نسبت به بیمه، رفاه، آسایش و بازنشستگی آنها توجه و حقوق آنها نیز به موقع پرداخت شود.

کد خبر 748089

دیگر خبرها

  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • خطیب نماز جمعه تهران: به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است