Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - Collateral اپليکيشني براي گوشي‌هاي اندرويد است که به کمک آن مي‌توانيد از محيط نوتيفيکيشن‌بار گوشي به عنوان يادآور استفاده کنيد.

بارها پيش مي‌آيد که قصد انجام يک امر بسيار مهم و حياتي داريم اما به دلايل مختلف از جمله مشغله‌هاي ذهني، آن را فراموش مي‌کنيم. اين مشکل هميشه با انسان بوده است و حتي تا همين چند سال پيش که گوشي‌هاي موبايل تا اين حد بين مردم ريشه نکرده بودند، از روش‌هايي همچون علامت زدن با خودکار روي دست يا تنظيم زنگ ساعت‌هاي مچي و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. براي فراموش نکردن موارد مهم استفاده مي‌کرديم. اما به لطف گوشي‌هاي هوشمند، مبحثي با عنوان Reminder به وجود آمد که يک بار براي هميشه اين مشکل را ريشه‌کن کرد. Reminder‌-ها که در زبان فارسي، يادآور ناميده مي‌شوند، اپليکيشن‌هاي هوشمندي با توانايي يادآوري موضوعات مهمي که از قبل در آن‌ها ثبت کرده‌ايد، هستند و به اين ترتيب، مشکل فراموشي امور مختلف را به صفر نزديک کرده‌اند. Collateral يکي از بهترين اپليکيشن‌ها در زمينه‌ي يادآوري مسائل است که موضوعات درج‌شده در آن را در Notification Area در نوار اعلان‌ها به شما نمايش خواهد داد. نحوه‌ي کار با Collateral بسيار ساده است. کافي است آن را اجرا کنيد و ليست يا يادداشتي را که در ذهن داريد، در آن ثبت کنيد. حال آن را براي ثبت در بخش نوتيفيکيشن‌بار Pin کنيد تا از اين پس هرگاه که نوتيفيکيشن‌بار را به پايين کشيديد، يادداشت خود را در آن بخش ملاحظه کنيد. اين ويژگي باعث خواهد شد يادداشت شما هميشه مقابل چشمانتان باشد و از فراموش‌شدن آن جلوگيري شود. براي مثال مي‌توانيد ليست خريدي که بعد از يک روز کاري و در راه منزل بايد تهيه کنيد، در اين بخش ثبت کنيد تا بدون احتمال فراموشي، بتوانيد آن را خريداري کنيد و به انجام برسانيد. امکان رنگ‌بندي يادداشت‌ها، دارا بودن بيش از 400 آيکون براي علامت‌گذاري يادداشت‌ها و امکان وارد کردن يادداشت از ديگر اپليکيشن‌ها (به کمک گزينه Share) از ويژگي‌هايي هستند که در اين برنامه به آن‌ها دسترسي خواهيد داشت. Collateral با حجم 8 مگابايت و براي اندرويد 4.1 يا بالاتر منتشر شده است. براي دريافت نسخه‌ي رايگان اين برنامه مي‌توانيد از لينک زير استفاده کنيد.ويژگي‌هاطراحي ساده و گوياي محيط کاربريامکان پين کردن يادداشت‌ها به محيط نوتيفيکيشن بار

دانلود اپليکيشن
پلي‌استور

اپليکيشن‌هاي محبوب خود را از طريق ايميل app@zoomit.ir به زوميت معرفي کنيد

آموزش دانلود از پلي‌استور: در صورتي که بعد از انتخاب گزينه دانلود و انتقال به پلي‌استور با پيغام «This item is not available in your country» مواجه شديد، مي‌توانيد از ربات تلگرامي @apkdl_bot براي دريافت فايل Apk برنامه استفاده کنيد. لينک پلي‌استور برنامه را کپي (با راست‌کليک يا لمس طولاني روي گزينه‌ي بالا) و به اين ربات ارسال کنيد تا بعد از چند لحظه، فايل APK براي شما ارسال شود. (توضيحات بيشتر)


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۳۷۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «خط اول» از رادیو ورزش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این برنامه را رادیو ورزش شنبه تا پنج شنبه هر هفته پخش می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • برنامه های هفته کار و کارگر در همدان
  • مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند
  • برنامه «خط رو خط» از شبکه نسیم
  • هزینه فایده سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست