Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب می شود دشمن به اهداف شوم خود دست پیدا نکند و نتواند کاری را از پیش ببرد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از جهانبین نیوز ؛ ائمه جماعات شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری در خطبه های این هفته نماز جماعات مردم را به هوشیاری و آگاهی در انتخابات تشویق کرده و از آن ها خواستند که با حضور خود دشمن را از پای در آورده و نگذارند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرنوشت خود را به مدیری توانمند و لایق بسپارید

خطیب جمعه شهرکرد گفت: انتخابات رئیس جمهور برای تعیین مدیریت عالی کشور است پس بکوشید تا سرنوشت خود را به مدیری توانمند و لایق بسپارید.

به گزارش بام ایران خبر؛ حجت السلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: عالم مذهبی به دلیل جامعیت دین در تمامی عرصه ها صاحب نظر است.

حجت الاسلام نکونام بیان کرد: این که در رسانه ملی به مجتهد دینی ایراد گرفته می شود که عالم دین نباید در سیاست و اقتصاد نظر دهد، تهدیدی برای جامعه محسوب می شود.


وی با انتقاد از رفتار بعضی مسؤولان در حفظ نکردن حریم ائمه جمعه، افزود: این‌ روزها صحبت‌هایی از مسؤولان به گوش می‌رسد که امام جمعه ولی فقیه نیست و اجازه بیان مشکلات و مطالبه‌گری ندارد، امام جمعه با اجازه از ولی فقیه نماز جمعه را اقامه می‌کند و وظیفه امام جمعه مطالبه‌گری‌‌، بیان مشکلات و نظارت بر عملکرد مسؤولان است.

نکونام با اشاره بر نگاه دینی به مقوله فرهنگ، بیان کرد: نگاه فرهنگی مسؤولان به دین باید قوی باشد که توجه به این مسئله در این دولت بسیار ضعیف است؛ البته در بحث فرهنگ گاهی کمک‌هایی از سوی دولت صورت گرفته است، اما در جاهایی که مدنظر خودشان بوده است.


وی ادامه داد: گاه تعابیری را می شنویم که باعث نگرانی در نشر فرهنگ و تفکر سکولاری و جدایی دین از سیاست در جامعه است.


نکونام، توصیه به عالمان دینی برای اظهار نظر نکردن در مسائل غیر دینی را هم ناشی از نبود شناخت کافی از ماهیت دین عنوان کرد


وی با بیان این که در برخی نقاط استان ائمه جمعه شان مناسبی ندارند، اظهار کرد: هر چند تمام ائمه جمعه نماینده ولی فقیه نیستند، اما از سوی این مقام دینی اجازه اقامه نماز جمعه دارند


نکونام تصریح کرد: شان نماز جمعه نیز در این است که امامت جمعه در تمامی امور نظر دهد و از آن جا که جایگاه نظارتی دارد، ناگزیر به مطالبه از مسئولان و انتقال مسائل مردم به مسئولان اجرایی و قانونگذار است

نگاه حرام آغاز گناه/ منع فعالیت موشکی ایران در کنگره آمریکا شروعی بر برجامی جدید است

امام جمعه شلمزار در سومین نماز جمعه شلمزار نکاتی در مذمت گناه، مهمترین رویداد های هفته آتی و توطئه های آمریکا را در جمع نماز گزاران تبیین نمود

حجت الاسلام سلطانزاده در خطبه اول نماز جمعه شلمزار در خصوص گناه، آثار گناه در زندگی و مهمترین راه های آلودگی به گناه نکاتی را در جمع نماز گزاران نماز جمعه شلمزار بیان کرد

وی یکی از مهمترین و اثرگزارترین راه های آلودگی به انسان به گناه را نگاه حرام عنوان کرد و گفت: نگاه آلوه، نگاه همراه با ریبه یکی از راه هایی است که به راحتی مومن گمراه می شود و متاسفانه به گناه آلوده می گردد و باید در این زمینه تقوا پیشه کنیم.
امام جمعه شلمزار در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شلمزار در خصوص مهمترین مناسبت های هفته آتی صحبت کرد و در آغاز ولادت با سعادت حضرت امام جواد علیه السلام در روز شنبه و روز آغازین هفته را به همه نماز

گزاران و شیعیان آن حضرت تبریک و تهنیت گفت.
حجت الاسلام سلطانزاده در ادامه به فروردین روز فنآوری هسته ای اشاره کرد و افزود: روز فنآوری هسته ای روزی است که دانشمندان ساعی، متعهد و توانای ایرانی توانستند با شکافتن هسته اتم از آن انرژی آزاد کنند و افقی

جدید را پیش روی جمهوری اسلامی ایران در زمینه تامین نیرو و انرژی قرار دهند.
وی به سالروز شهادت امیرسپهبد صیاد شیرازی در روز فروردین اشاره کرد و یاد و خاطره آن شهید سرافزاز را گرامی داشت.
امام جمعه شلمزار به افتتاح حساب ۱۰۰امام و سالروز تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توسط امام خمینی هم اشاره کرد و افزود: تشکیل کمیته امداد و بنیاد مسکن در آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی توسط امام خمینی حاکی از آن است که امام خمینی رضوان الله تعالی علیه بر رسیدگی به امور محرومان تاکید داشت.
حجت الاسلام سلطانزاده در ادامه خطبه دوم به ۱۳رجب سالروز ولادت حضرت امیرالمونین و آغاز ایام البیض اشاره کرد و افزود: در بیان عظمت حضرت امیرالمونین علی علیه السلام همین بس که محل تولد ایشان در خانه کعبه واقع شد و یکی از نکاتی که دشمنان سعی در مخفی کردن آن دارند همین مساله است.
امام جمعه شلمزار بر اهمیت اعتکاف در ایام البیض در مساجد تاکید کرد و از معتگفان خواست برای همه مردم و شیعیان دعا کنند.
حجت الاسلام سلطانزاده در بخش دیگری از سخنان خود وفات حضرت زینب سلام الله علیها در ۱۵رجب را تسلیت گفت و در خصوص مطلومیت آن حضرت نکاتی را تبیین نمود.
امام جمعه شلمزار در خاتمه خطبه دوم نماز جمعه این هفته شلمزار در خصوص لایحه اخیر کنگره آمریکا در خصوص محدود کردن فعالیت های موشکی جمهوری اسلامی ایران گفت: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب پیش بینی کرده بود توطئه های آمریکا علیه ایران اسلامی به برجام محدود نمی شود و دشمنی ها کماکان ادامه دارد که لایحه اخیر کنگره جهت تصویب در مجلس سنا موید این مساله است که امیدوار یم دولتمردان در راستای ارتباط و مذاکره با این کشور حیله گر تجدید نظر نمایند

امام جمعه لردگان

دولت و مردم در زمینه تولید و اشتغال مشارکت کنند/ حضور حداکثری و انتخاب اصلح مهم‌ترین وظایف مردم در انتخابات پیش‌رو است

امام جمعه لردگان گفت: مردم و دولت در زمینه تولید و اشتغال مشارکت کنند تا شاهد محقق شدن شعار سال که به فرمایش مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است باشیم .

حجت الاسلام انصاری امام جمعه لردگان در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال افزود: مردم با توجه به توانمندی های خود دنبال کارهای تولیدی که نیاز جامعه و کشور را حل می کند بروند و از وارات محصولات هم چون رب گوجه، سس گوجه، میوه جات، بادام چینی، پسته، مرکبات، زردجوبه و ... جلوگیری کنند و دولت نیز زمینه اشتغال جوانان را فراهم کند.


امام جمعه لردگان گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی تکیه بر توان داخلی برای برطرف کردن مشکلات کشور نه اینکه برای رفع مشکلات داخلی به کشورهای خارجی چشم امید داشته باشیم چون این کار به تولیدات داخل و اشتغال جوانان لطمه وارد می کنیم.
حجت الاسلام انصاری بیان داشت: سخنان رهبری در اجتماع مردم در حرم مطهر رضوی در ابتدای سال نو نقشه راه کارگزاران، مسئولان و مردم برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بود.

بیکاری برای جوانان یک مصیبت بزرگ است
انصاری در بخش دیگر سخنان خود به یکى از نکات مهم سخنان نوروزى امسال رهبر معظم انقلاب دوجه دادن مسؤولان کشور به نیروى جوان و توانمندى است که مى‌تواند مشکلات انقلاب را حل کند و مى‌تواند با تحرک و توانایى خودش، بارهاى سنگین ملت خود را به دوش بکشد و کارهایى را که ناشدنى جلوه مى‌کنند، به سرانجام برساند.

وی در ارتباط با اشتغال جوانان اظهار کرد: بیکاری برای جوانان یک مصیبت بزرگ است و مسئولان دستگاه‌های اجرایی اشتغال جوانان را اولویت کاری خود قرار بدهند و به جوانان اعتماد بکنند و به صورت جدی پیگیر این مسئله باشند چرا که منشأ تمام خرابکار ها بیکاری است.


انصاری ضمن تبریک به‌مناسبت سالروز میلاد مولود کعبه، حضرت على(ع) گفت: امیرالمومنین(ع)؛ الگوی است برای قراردادن ایشان در تحقق عدالت اجتماعى.
وی افزود: تمسک به ولایت حضرت امیرالمومنین(ع) تبعیت از مقاصد او است. باید کسانى‌که مدعى هستند که ما شیعه امیرالمومنین(ع) هستیم، باید در قول و فعل و نوشتن و گفتن و همه‌چیز، از او تبعیت داشته باشند.

اعتکاف؛ خلوت دل براى نزدیکترشدن به خدا

خطیب نماز جمعه لردگان به‌مناسبت فرارسیدن ایام اعتکاف‌ گفت: اعتکاف؛ خلوت دل براى نزدیکترشدن به خداست.
وی تصریح کرد: اعتکاف در واقع (یعنى) خود را محبوس‌کردن در یک مکان محدود و ایجاد محدودیت در خود براى این‌که خلوتى در دل به‌وجود بیاید که انسان بتواند فرصت ارتباط صمیمى و خالص با خداى عالَم را پیدا کند.اعتکاف فرصتى براى نو شدن و تقرب به پروردگار عالم، رویشى معنوى در بستر انقلاب اسلامى.
انصاری از همه مردم بخصوص جوانان خواستند تا با حضور بیشتری نسبت به سال های گذشته در این مراسم معنوی شرکت کنند.


حضرت زینب (س) الگوی عفت و پاکدامنی است
امام جمعه لردگان گفت: حضرت زینب(س) الگوی عفت و پاکدامنی است و ایشان برای زنان جامعه امروز ما الگو می باشند، زنان جامعه ما روش و مدل زندگی خود را برپایه زندگی ایشان پایه گذاری کنند.

حجت الاسلام انصاری افزود: حضرت زینب (س) پیام آور کربلا الگوی صبر و مقاومت است و حضرت زینب(س) را می توان قهرمان صبر نامید، ایشان در کمتر از یک روز شاهد شهادت بهترین عزیزان خود بود و با دیدن این همه داغ و مصیبت در روز عاشورا حتی یکبار هم شکوه نکرد.

حضور حداکثری و انتخاب اصلح مهم‌ترین وظایف مردم در انتخابات پیش‌رو است

حجت الاسلام انصاری امام جمعه لردگان، در پایان به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اشاره داشت و گفت: تبیین منویات رهبرى معظم انقلاب پیرامون انتخابات، حضور حداکثرى، انتخاب اصلح مطابق با

ویژگیها و ضرورتها و نیازها، انتخابات سالم و درخور شأن ملت ایران، رعایت قانون و گردن نهادن به مجارى و نهادهاى مسؤول و پرهیز از تبلیغات دروغین و تخریبى در رقابتهاى انتخاباتى و نیز پرهیز از سوءاستفاده از امکانات و موقعیتهاى رسمى و دولتى و بیت‌المال است

اعتکاف یک فرصت استثنایی برای ایجاد ارتباط با خداوند است

امام جمعه فارسان گفت:اعتکاف یک فرصت استثنایی برای ایجاد ارتباط با خداوند که در دل آن، عبادتهای متعددی همچون نماز،روزه،دعا و قرآن و قطع ارتباط با مظاهر مادی دنیا و حضور شبانه روزی در مسجد وجود دارد

حجت الاسلام حسین جمالی زاده در خطبه های این هفته شهر فارسان با اشاره به حمله موشکی آمریکا به پایگاه سوریه گفت:دولتهای جهانی و منطقه ای اگر در کنار این حرکت دیوانه وار آمریکا در حمله به پایگاه نظام قانونی سوریه بی تفاوت بگذرند آینده خطرناکی را برای جهان پیرامون خود رقم خواهند زد.

وی تصریح کرد: روز اعلان دستیابی ایران به فناوری هسته ای به معنی جشن غلبه یک کشور و نظام مستقل مردمی بر زوال تدریجی تحمیلی خود از سوی گرگهای درنده جهان که برای خود حق جلوگیری از حقوق اولیه دیگران را قایل هستند و حیات دیگران را در وابستگی و تحت امر آنان بودن می دانند می باشد.

وی اظهار داشت: اعتکاف یک فرصت استثنایی برای ایجاد ارتباط با خداوند که در دل آن، عبادتهای متعددی همچون نماز و روزه و دعا و قرآن و قطع ارتباط با مظاهر مادی دنیا و حضور شبانه روزی در مسجد وجود دارد که برکات مادی و معنوی زیادی برای شخص و جامعه بدنبال دارد که این توفیق نصیب همه کس نخواهد شد.

امام جمعه فارسان گفت: در این هفته که به میلاد و شهادت بعضی از معصومین علیهم السلام گره خورده فرصتی جهت پیوند عاطفی با آن بزرگواران با برگزاری مراسم باشکوه جهت آنان و شرکت در چنین برنامه هایی در همین ایام است که قطعاً همه قدردان خواهند بود .

مدیریت های نادرست ، ناکار آمد و ضعیف باعث ایستادن حرکت انقلاب و جامعه شده است

امام جمعه شهر بن گفت:برخی مدیریت های نادرست و ناکار آمد و ضعیف و بستن امید به کشور های غربی باعث شده است که بعضی از مدیران اصلا نه کار کردنشان مشخص باشد و نه انجام وظیفه شان ونه عملکرد خوبی داشته باشند

، حجت السلام سید حسن میر افضلی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت به تقوایی الهی گفت:اهل فلاح و رستگاری کسانی هستند که تذهیب نفس داشته و نفس و خود را میتوانند کنترل و هدایت نمایند و مومنان کسانی هستند که افسار و نگه دار نفس خود را در درست خود داشته و نمیگذارند نفس بر آنها کنترل داشته باشد.


خطیب نماز جمعه بن گفت:پیامبر اکرم(ص) در حدیثی مجاهد را کسی می گویند که بتواند اول بر نفس خویش غلبه کند و بعد در میدان جنگ بتواند مجاهدت کند،مجاهدت واقعی مجاهدت با نفس است.

میرافضلی گفت : فرا رسیدن ماه رجب نعمت بزرگی است که باید از آن بهره فراوان ببریم و نگذاریم شبها و روزهایش، با غفلت سپری شود . عبادت و نیایش، نماز و روزه، دعا و صلوات و سرانجام به یاد خدا بودن و تذکر در این ماه خجسته، لذتی دیگر دارد، ماه رجب بسیار ماه برزگ و پر فضیلتی است که در این ماه باید به مجاهدت و مبارزه با نفس بپردازیم و نفس خودمان را کنترل کنیم و و در این ماه که خیر و برکت فراوانی دارد بتوانیم آمادگی لازم و کافی برای ورود به ماه مبارک رمضان را بدست آوریم.

وی گفت :خداوند در حدیث قدسی فرموده است :ماه رجب را ریسمانى میان خود و بندگانم قرار داده ام ؛ هر کس به آن چنگ زند ، به وصال من رسد.و در جایی دیگرآمده است: ماه (رجب) ، ماه من ، بنده ، بنده من ، و رحمت ، رحمت من است ؛ هر که در این ماه مرا بخواند ، اجابتش کنم و هر که حاجت آورَد ، عطایش کنم .

امام جمعه شهر بن با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در روز اول سال جدید در مشهد مقدس گفت:مقام معظم رهبری بحث اشتغال و اقتصاد مقاومتی و ازدواج جوانان و را از اولویت های مهم در کشور دانستند و گفتند که تا کنون در کشور شغل مناسب و خوب برای جوانان به وجود نیامده است و این امرو جوانان را به نظام نا امید می کند.

وی افزود :برخی مدیریت های نادرست و ناکار آمد و ضعیف و بستن امید به کشور های غربی و به قول خودشان ابر قدرت ها و بستن امید به خارج از کشور باعث شده است که بعضی از مدیران اصلا نه کار کردنشان مشخص باشد و نه تفریح کردنشان و نه انجام وظیفه اشان ،نه عملکرد خوبی دارند و نه وضعیت خوبی را در کشور ایجاد کرده اند.

میرافضلی ادامه داد : این برای ما اثبات شده است وقتی که مدیران و مسئولین کشور از نیرو های انقلابی و جوان استفاده شده است حرکت انقلاب حرکت پرشتاب و روبه سوی جلو بوده است و هرگاه هم چشم امید مسئولین و مدیران کشور به غرب و کشور های غربی بوده است جامعه از حرکت ایستاده و دیگر حرکت رو به جلو ای نداشته ایم.

خطیب نماز جمعه بن افزود : بعضی از مدیران و مسئولین کشور می گوییند که برجام توانست است زندگی مردم را راحت کرده و برای مردم آسایش ایجاد کند ،ایا این مسئولین ومدیران در بین مردم زندگی نمیکند و نمی بینند که مشکلات مردم نه تنها کم نشده است بلکه گاهی زیاد تر هم شده است.

وی ادامه داد :کاندیدا های شهر و روستا و ریاست جمهوری از تقوایی ساسی دور نشوند و مرز تقوایی سیاسی را رعایت نمایند و وسعی کنند که دین و ایمان خود را خرج افراد و مردم بی دین نکنند .و از تهمت ها بیهوده و دروغ بپرهیزند و اخلاق انتخاباتی را رعیت کرده و یک دیگر را تخریب نکند.

وی با دعوت از جوانان و مردم برای حضور در مراسم اعتکاف گفت : این مراسم وقت و فرصت خوبی برای بندگی کردن خداوند است و اعتکاف از جمله عبادت‌های مستحب موکد در اسلام است ،امسال مثل سال‌های پیش، میزبان معتکفان و مومنانی هستند که قصد دارند با شرکت در این مراسم و روح خود را صیقل داده و در تطهیر خویش بکوشند.

وی در پایان با محکوم کردن حملات موشکی آمریکا به سوریه گفت:اینها از جوانان انقلابی و مومن میترسند و این حملات از روی ترس و عصبانیت آنها می باشد.

قطع رابطه با آمریکای جهان خوار، طلیعه پیروزی نهایی برای ایران است

امام جمعه سامان گفت: رابطه با امریکا برای ایران زیان آور است و دشمنی امریکا با ایران با مذاکره کم نشدنی است.

, امام جمعه شهر سامان در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه در ماه رجب قرار داریم و درمیلاد با سعادت امام جواد (ع) حضرت امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع) و این ایام را خدمت شما عزیزان تبریک عرض می کنم، اظهار داشت: فضایل حضرت علی (ع) زیاد است و این فضایل نه تنها در کتاب های شیعه و سنی بلکه در کتاب های مسیحی نیز امده است.

حجت الاسلام و المسلیمن محسن ملک پور در هر زمینه ای ما شیعان خیلی کم از فضایل حضرت علی (ع) استفاده می کنیم، بیان داشت: با توجه به اوضاع سیاسی و نزدیکی انتخابات ویژیگی های حکمرانان و کارگزارن را از نگاه امام علی (ع) بیان می کنم
ملک پور با بیان اینکه ویژگی های یک حاکم، مسئول, رئیس از مهمترین مسائل در حکومت دینی است بیان داشت: مهمترین عامل رشد وتوسعهء همه جانبه وتأمین امنیت ورفاه یک جامعه بستگی به چگونگی یک حاکم و زمامدار است.

ملک پور با بیان اینکه از ویژیگی های مهم یک جاکم و مسئول در جامعه ایمان و تقوا ، یاد خدا و حمایت از دین خداد در همه شرایط است، عنوان کرد: یکی دیگر از ویژیگی ها ساده زیستی حاکم است چرا که اگر حاکمی خود را در سطح مردم قرار دهد ،تمام سختی ها و مشکلات و فقر مردم را بهتر درک می کند.

وی با بیان اینکه حاک و مسئول باید از دنیا پرستی و تجمل گرایی پرهیز کند و در انجام امور پشتکار داشته باشد ، عنوان کرد: سستی در انجام دادن امور موجب زیر پا گذاشتن حق و عدم اجرای به موقع کارها، ضایع کردن حقوق مردم است.

ملک پور با بیان اینکه یک مسئول همت بلند باید داشته باشد، تصریح کرد: رسیدن به اهداف اسلام که امروزه هم همان آرمانهای انقلاب اسلامی است به همت بلند مردم و مسئولان نیاز دارد.

وی با تاکید بر اینکه ویژگی دیگر استقامت در برابر مشکلات است تصریح کرد: مدیر ،مسئول و رئیس مشاغل کلیدی باید در برابر فشار کار و دشواری ها و فراز و نشیب های شغلی و تلخی ها و سختی ها مثل کوه استوار و دارای اراده پولادین باشد.

امام جمعه سامان با اشاره بر اینکه مشکلاتی در سر راه رشد و تعالی جامعه وجود دارد مشکلاتی است از سوی دشمن ایجاد می شود، عنوان کرد: مشکلاتی که به آن از طرف داخل و خارج به آن دامن زده می شود.

وی گفت:امیدواریم در این

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۳۸۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است