Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه استان هرمزگان با تاکید بر اینکه تولید و اشتغال سرلوحه امور دولت ها باشد،اظهار کردند:تحقق اقتصاد مقاومتی با نگاه تشریفاتی محقق نمی شود لذا مسئولان درتحقق سیاست های ابلاغی به دنبال شعار نباشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛ائمه جمعه استان هرمزگان با تاکید بر اینکه تولید و اشتغال سرلوحه امور دولت ها باشد،اظهار کردند:تحقق اقتصاد مقاومتی با نگاه تشریفاتی محقق نمی شود لذا مسئولان درتحقق سیاست های ابلاغی به دنبال شعار نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حملات موشکی آمریکا به سوریه راهی برای نجات داعش است

حجت الاسلام میرزایی امام جمعه شهرستان پارسیان با تبریک ایام ولادت جوادالائمه (ع)اظهارکرد:امام جواد(ع)بعد از شهادت پدر بزرگوارشان در کودکی امامت و رهبری شیعیان را به عهده گرفت و به رغم مشکلات حاد جامعه نقش شایسته‌ای در راه گسترش دانش و فرهنگ حیات بخش اسلام ایفا نمود.

وی 13 رجب را مهمترین مناسبت این هفته اعلام و یادآور شد:تولد حضرت علی(ع) تولد عدالت و رحمت الهی است و یکی از افتخارات شیعه،تمسک به ولایت امیرالمؤمنین علی (ع)، و این تمسک تبعیت محض در قول ، فعل و عمل به مولا می باشد.

امام جمعه پارسیان به توهین چند باره نخست وزیر انگلیس به جمهوری اسلامی اشاره و عنوان کرد:اگر بار اول جواب قاطع و دندان شکنی به یاوه گویی های آنها داده می شد دیگر جرأت تهمت و افترانداشتند.

خطیب نمازجمعه پارسیان با استناد به کلام مقام معظم رهبری که این اظهارات را بی شرمانه توصیف کردند،گفت:بر خلاف اتهامات، این انگلیس است که منشأ خطر،نفاق و فساد در منطقه است.

میرزایی افزود:عربستان سفره رنگین برای آمریکا، انگلیس و فرانسه پهن کرده و برای بازیگران فرا منطقه ای هم اغواکننده است لذا عجیب نیست که دنبال ائتلاف برای مقابله با ایران هستند.

وی ادامه داد:آمریکا و انگلیس نشان دادند تا زمانی که منافع آنها اقتضا می کند از عربستان حمایت می کنند چنانچه اگر تاریخ مصرف آن تمام شود، سرنوشت عربستان همانند صدام،مبارک و قذافی رقم و خود بساط حاکمیت این دست نشانده ها را بر می چینند.

امام جمعه شهرستان پارسیان با تبریک روز 20 فروردین سالروز قطع رابطه سیاسی با آمریکا و روز ملی فناوری هسته‌ای گفت:انقلاب اسلامی تمام معادلات غلط آمریکا را بر هم زد و دست آنها را از چپاول این مملکت کوتاه کردبه همین دلیل با این انقلاب دشمنی دارد.

میرزایی مسأله انرژی هسته ای و موشکی را بهانه آمریکا دانست و تأکید کرد:مذاکره با این دشمن کینه ای همچنان که در برجام تجربه شد، غیر از خسران و ضرر چیزی عاید کشور نمی گردد.

امام جمعه پارسیان انتخابات را وسیله ای برای بیمه شدن انقلاب دانست و بر حضور حداکثری و انتخاب اصلح و پرهیز از تبلیغات دروغین و تخریبی تأکید کرد.

وی استفاده از امکانات دولتی، بیت المال و موقعیت های رسمی را خیانت به نظام و خلاف قانون دانست و همه را بر تقوای سیاسی دعوت کرد.

میرزایی از سناریوی ساختگی غرب علیه دولت سوریه انتقاد و حمله موشکی ناوهای آمریکایی به پادگان هوایی در استان حمص را محکوم کرد و هدف از این حملات را باز کردن راه داعش برای نجات آنان و کشتار مردم سوریه دانست.

تولید و اشتغال سرلوحه کارهای اجرایی دولت ها باشد

حجت الاسلام والمسلیمن عباس کثیر ،امام جمعه شهر بندرچارک در خطبه های نماز جمعه با تبریک حلول ماه رجب به حدیث قدسی اشاره کرد و گفت: خداوند در این ماه در اجابت دعا،عطا و بخشش رابه طور خاص بازنموده وفقط لازم است بندگان از او بخواهند تا خداوند رحمت خود را به روی بندگانش بگشاید.

امام جمعه شهرچارک به حدیثی ازامام کاظم علیه السلام اشاره کرد و افزود: این ماه ، ماه بزرگی است که اعمال و حسنات در آن مضاعف می شود وگناهان درآن محو و بخشیده می شود.

کثیر تصریح کرد: نام گذاری مجدد سال به عنوان سال اقتصادمقاومتی نشانه این است که مهمترین نیازکشور اقتصاد وتولید داخلی است لذا تا رسیدن به این هدف تلاش ها و پیگیری های فراوانی نیازداریم.

وی اضافه کرد: دولت محترم باید تلاش خود را درتحقق و پایه گذاری سیاست های لازم جهت رسیدن به این مهم را انجام دهد ودولت جدید نیز باید سرلوحه تمام کارهای اجرایی آن اقتصاد،تولید و اشتغال باشد.

خطیب جمعه بندرچارک به رحلت پیام آور کربلا وادامه دهنده نهضت امام حسین ع،حضرت زینب کبری اشاره نمودند واین روز رابه همه تسلیت گفتندوازخداوند زیارت اهل بیت وشفاعتشان راخواستارشدند.

دل بستن به آمریکا سادگی محض است

حجت الاسلام مختاری،امام جمعه حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد:اولین ملاک حضرت علی(ع) برای زمامداری جامعه خداشناسی و ایمان به همراه تقوا است چنانچه اگر تقوا وجود داشته باشد منافع غربی، شخصی و حزبی ترجیح داده نمی شود و منافع مردم را در نظر می گیرد.

مختاری ادامه داد:زمامدار جامعه باید اهل زهد، دنیا گریز و قلبش مملو از عشق به خدا و ایمان باشد تا وعده دروغ به جامعه ندهد .

امام جمعه حاجی آباد تصریح کرد: در انتخابات باید کسی انتخاب شود که باتقوا و اهل زهد باشد نه اهل اشرافی گری و در مواجهه با دشمنان شجاع باشد نه با یک تهدید دشمن احساس ترس کند و با مردم کشور خود با رحمت و مودت سخن بگوید .

مختاری با اشاره به سالروز قطع رابطه ایران با آمریکا تاکید کرد: نسل جوان باید بداند که امریکا از زمان ورود به کشور به دشمنی با ما برخواسته و از همان ابتدا با کودتا ها، کاپیتالاسیون ،به یغما بردن منابع کشور، تجهیز دشمنان در جنگ تحمیلی ، تحریم ها و سنگ اندازی در رشد علمی و صنعتی به دشمنی خود ادامه داده است.

وی گفت: عده ای موافق مذاکره با آمریکا بودند و برجامی هم اتفاق افتاد اما شش ماه پیش وزیر امور خارجه ما که در راس تیم مذاکره کننده بود بعد از همه بازرسی ها غیر معقول و غیر عرف حرفش این بود که ذره ای از دشمنی آمریکا با ما کم نشده است .

امام جمعه حاجی آباد با بیان اینکه سادگی محض است که کسی بخواهد دل به آمریکا ببندد،تاکید کرد:نباید دل به آمریکا می بستید چرا که چهار سال وقت و سرمایه کشور به هدر رفت.

وی با اشاره به حمله مشکی آمریکا به سوریه خاطرنشان کرد:زمانی که داعش در تنگناه قرار می گیرد آمریکا به بهانه های محتلف به تقویت جنایتکاران می پردازد و با سلاح‌های شیمیایی را در اختیار تروریست‌ها در سوریه قرار می‌دهندجنایات هولناکی را رقم می زنند.

حکومت علوی الگوی تمام نمای حکومت اسلامی است

حجت الاسلام حسن علیدادی امام جمعه کیش در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه کیش با توصیه به رعایت تقوی الهی در تمامی شئون زندگی و با اشاره به سالروز قطع رابطه ایران و آمریکا و روز ملی شدن فناوری هسته ای گفت: فناوری هسته ای از دستاوردهای بزرگ جوانان و متخصصان کشور است که توانستند بدون اتکا به استکبار جهانی به آن برسند.

وی افزود: امروز ما در مقابله جدی یا آمریکا و استکبار جهانی هستیم و مطمئن باشید هیچ روز این مقابله تمام شدنی نیست.

خطیب جمعه کیش تاکید کرد: اگر آن ها حرفهایی برای نشستن پای میز مذاکره می زنند به دنبال امتیاز گرفتن در مذاکرات هستند و نمونه بارزآن در مذاکرات هسته ای و برجام دیده شد.

وی افزود: آمریکا نشان داد که چقدر بدعهد و دروغگو است و خلاف گفته های خود عمل می کنند لذا فرقی نمی کند کدام حزب در آمریکا قدرت را به دست گرفته و در کاخ منحوس سیاه حکومت کند.

علیدادی با اشاره به اینکه با ظالم و کسانی که دست به هر کاری می زنند نمی شود کنار آمد، تصریح کرد: هرکدام از آن نسبت به مسلمان ها، نظام و جمهوری اسلامی از دیگری بدتر هستند.

وی با اشاره به نامگذاری سال 96 به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بیان کرد: امیدواریم در این سال دردهای بزرگ اجتماعی مانند بیکاری و رکود از بین برود.

امام جمعه کیش با تبریک فرارسیدن 13 رجب ولادت با سعادت امیرالمومنین علی(ع) افزود: حکومت علوی بهترین الگو برای کسانی است که می خواهند علوی فکر، حرکت و رفتار کنند.

وی تصریح کرد: در حکومت علوی تشریفات فلج کننده است وحکومت علوی با تشریفات زاید مخالف است.

خطیب جمعه کیش با اشاره به برخورد و رفتار امام علی (ع) در زمان حکومت با مردم و مراجعه کنندگان گفت: حاکمان علوی باید به رفتار امام علی(ع) بامردم، بیت المال دقت کنند و همچنین ببینند آن حضرت از چه منظری به قدرت نگاه می کردند.

وی تاکید کرد: حکومت علوی دستور عملی برای سیاسیونی است که می خواهند در انتخابات بسیار مهمی که پیش روقرار دارد شرکت کنند.

علیدادی با اشاره به عهدنامه مالک اشتر به یکی از استانداران جغرافیای سرزمین های اسلامی تاکید کرد: این عهد نامه مهمترین و عظیمترین دستور العمل حکومت حتی در دنیای امروز است.

امام جمعه کیش اظهار کرد: کشورهای غربی نیز خود اذعان دارند که دستورالعمل منشور سازمان ملل که توسط بیش از 90 حقوقدان تنظیم شده است به گرد دستوالعمل حکومتی امیرالمومنین نمی رسد.

قطع رابطه با آمریکا در سال ۵۹ موجب پیشرفت کشور شد

حجت الاسلام عباس شمس،امام جمعه موقت بخش رودخانه در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش رودخانه با اشاره به فضیلت های ماه رجب اظهار داشت :در ماه رجب تأکید شده که بسیار روزه بگیرید چرا که باید جسم و روح ما آماده میهمانی ماه مبارک رمضان شود.

وی با اشاره به امر ازدواج و تشکیل خانواده در بین جوانان افزود: ازدواج ها را سهل و آسان بگیرید چون در ازدواج آسان است چرا که جوانان از فسق و فجور در امان خواهند بود.

شمس با اشاره به دو مقوله فرهنگ و اقتصاد عنوان داشت: فرهنگ و اقتصاد، شاخصه های غالب عناوین سالهای اخیر بوده که اقتصاد، پر رنگ تر است و تکرار عنوان اقتصاد مقاومتی نشان میدهد که عنوان سال گذشته، عملیاتی نشده است.

وی یادآور شد: امام خامنه ای در سخنرانی مهم اول سال در حرم رضوی گفتند: نقاط قوت را پر رنگ تر کنیم و نقاط ضعف را اصلاح کنیم، دولت و مردم، هر دو در آزمون اقتصاد مقاومتی، رد شدند واگر مسئولین، مردم، بازار، فعالان اقتصادی به وظایف خود عمل کنند به بالندگی خواهیم رسید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودان تاکید کرد: طبق اشارت دقیق رهبر عزیزمان، مردم در دو آزمون حضور،در صحنه های عمومی مانند راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جلوه های معنوی مانند اربعین حسینی، اعتکاف ،محرم و صفر، خوش درخشیدند چرا که مسایل عمومی کشور متعلق به همه مردم است و هیچ طیف و حرکت سیاسی نمیتواند سهم خواهی کند.

شمس گفت : گرانی، بیکاری، آسیب های اجتماعی، سوءاستفاده ها و عدم برخورد با نجومی بگیران، از مسایل تلخ سال ۹۵ بود واقتصاد و معیشت، اولویت اول ملت ایران و اولویت دشمن نیز همین است که مقام معظم رهبری فرمودند، ضعف ها مربوط به مدیران و کار مدیریتی است لذا این نظام به مدیران متعهد، متدین، کارآمد و انقلابی نیاز دارد.

امام جمعه موقت بخش رودخانه خاطر نشان کرد: علیرغم اینکه بعضی ها دنبال رابطه با آمریکا هستند قطع رابطه با آمریکا در سال ۵۹، مهم و پربرکت بود و موجب پیشرفت ما در زمینه های مختلف، گردید.

احیای واقعی بخش خصوصی و کاهش تصدی گری اولویت مسئولان باشد

حجت الاسلام و المسلمین علی ابراهیمی امام جمعه موقت شهرستان سیریک با اشاره به سخنان گهر بار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جوار حرم امام رضا(ع) اظهار کرد: رهبری با شناخت عمیقی که از جامعه دارد هر سال شعاری را انتخاب می کند و با این نامگذاری ها ذهن مسئولان نظام و دولت را به سمت مشکلات اصلی جامعه سوق می دهند.

وی افزود: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه دولت مردان باید با بهره گیری از فرمایشات معظم له به سمت اشتغال و احیای واقعی بخش خصوصی رفت و تصدی گری را در جامعه و نظام کاهش دهند.

ابراهیمی اظهار کرد: انتخابات یکی از رخدادهای مهم ملی و بین المللی برای نظام است که خواسته رهبر انقلاب از همه مردم حضور فعال و حداکثری در پای صندوق های رای است همچنین دومین اولویت انتخابات رعایت قانون برای کاندیدها در حین وبعد از برگزاری انتخابات می باشد.

امام جمعه موقت شهرستان سیریک یادآور شد: دشمن همیشه در کمین سیاست ها و برنامه های نظام مقدس جمهوری اسلامی است تا با ضربه زدن بتواند ارزش ها، اصول دینی، اعتقادی ، معرفتی و اخلاقی ملت ایران را خدشه دار و مردم را به نظام و مسئولان بدبین و به اهداف خود برسد.

ابراهیمی اضافه کرد: غرب و جهان استکبار درصدد آن است که بحث استفاده سلاح های شیمیایی را به سوریه نسبت دهند تا اهرم فشار بر مقاومت تشدید کنند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهم و اصولی در جامعه اسلامی تربیت و اخلاق فرزندان می باشد که اهمیت به آن توجه به مسائل زیر ساخت خانواده است و نتیجه آن خوشبختی و سعادتمندی والدین در دنیا، آخرت، اجتماع و جامعه است.

تحقق اقتصاد مقاومتی با نگاه تشریفاتی محقق نمی شود

حجت الاسلام میرزا حسین معتمدی فر خطیب جمعه شهرستان میناب بهترین مکتب تربیتی را مکتب تربیتی امام علی(ع) برشمرد و گفت: افرادی که از کتب تربیتی اسلام برای تربیت فرزندان خود الگو برداری کرده اند به سوی تکامل ،ترقی و استقلال در حرکتند و عقب ماندگی، شکست،ذلّت ، خواری ،مفاسد اخلاقی و اجتماعی دامن گیرشان نخواهد شد .

وی بیان داشت: توجه به تربیت، توجه به حیاتی ترین مقوله انسانی است زیرا همه نا بسامانی ها، صلاحها و فسادها، سعادت ها و شقاوت ها به نوع تربیت باز می گردد لذا تربیت بستر خوشبختی و بدبختی انسانها و جامعه انسانی است.

معتمدی فر ، تربیت را یکی از ارزشمندترین واقعیت نظام هستی عنوان کرد و بیان داشت: در تربیت کودک، وتربیت نفس و تربیت افراد جامعه باید شتاب نمود و تربیت را از هر کار دیگری مقدم داشت زیرا ممکن است آداب و روش های زشت و ناروا دل های پاک را آلوده سازد و تربیت و سازندگی را ناممکن نماید.

وی اضافه کرد: مکتب تربیتی امام علی(ع) به مراتب از دیگر مکاتب ارجحیت دارد چنانچه اگر به دنبال ایجاد جامعه‌ای سالم هستیم بایستی مکتب تربیتی امیرالمؤمنین را مد نظر قرار دهیم.

امام جمعه میناب مسئله عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی رابعنوان یک ضرورت مورد تاکید قرار داد و گفت: عدم درک درست از عمق مسئله اقتصاد مقاومتی و با ربوی 30 تا 40 درصدی بانک‌ها آسیب جدی در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: باید با تحقق اقتصاد مقاومتی مشکل بیکاری ، تحریم ،غذا و دارو را حل کنیم لذا همه دست‌اندرکاران و مسؤولان در خصوص اقتصاد مقاومتی تلاش کنند و به‌دنبال ایجاد کار بروند و با عمل وارد میدان شوند.

معتمدی فر یادآور شد: متاسفانه برخی به اقتصاد مقاومتی نگاه تشریفاتی دارند و می خواهند با سخنرانی های شعار گونه اقتصاد مقاومتی در جامعه تحقق یابد.

خطیب جمعه میناب با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی مستلزم داشتن برنامه و عمل کردن طبق قانون است، گفت: برای عملیاتی کردن تحقق شعار سال باید ادارات جمهوری اسلامی طبق برنامه و قانون عمل کنند.

مسئولان درتحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال به دنبال شعار نباشند

آیت‌الله سیدمحمد جواد رکنی،امام جمعه بندرلنگه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اوضاع منطقه و سوریه، اظهار داشت: نقشه آمریکا زمینه‌سازی برای حمله مستقیم به سوریه در پی پیروزی‌های مردم ، نیروهای مقاومت و ارتش این کشور برعلیه تروریست‌هاست؛ آن‌ها می‌دانند دولت سوریه هیچ‌گونه سلاح شیمیایی ندارد و قبلا این سلاح‌ها از بین رفته است.

وی افزود: اتهام استفاده از سلاح شیمیایی به دولت سوریه زده شد تا تروریست‌ها در حال شکست را نجات دهند چرا که این مسئله به نفع اسرائیل نیست و سلاح شیمیایی بهانه‌ای برای حمله به این کشور بود.

امام جمعه بندرلنگه اضافه کرد: بارها آمریکایی‌ها خود اعلام کرده که سوریه راه حل نظامی ندارد و تنها راه حل، مذاکره بین طرفین درگیر است، حال چطور شد کسانی که معتقد به مذاکره بودند از این حملات حمایت کردند.

رکنی با اشاره به شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، تصریح کرد: همه دست‌اندرکاران و مسؤلان در خصوص اقتصاد مقاومتی تلاش کنند و به‌دنبال ایجاد کار بروند چرا که به اندازه کافی در زمینه اقتصاد مقاومتی شعار داده شده است.

وی بیان داشت:قاچاق سازمان یافته از مبادی ورودی و سازمان یافته به تهران می‌رسد و هنوز هم ادامه دارد و حال همه باید دست به دست هم، جلوی ورود قاچاق را به کشور بگیرند.

خطیب جمعه بندرلنگه در پایان با تقدیر از زحمات همه دستگاه‌های مربوط در تسهیلات و امنیت مسافران نوروزی، یادآور شد: در مبارزه با قاچاق و تحقق اقتصاد مقاومتی جای امرار معاش برای مرزنشینان باز شود و خللی در آن به‌وجود نیاید.

بومی شدن فناوری هسته ای تحقق شعار ما می توانیم ملت ایران است

حجت الاسلام بارانی، خطیب جمعه توکهور و هشتبندی در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به آغاز ماه رجب ،ضمن توصیه همگان به استفاده از این فرصت طلایی گفت: راه سیر الی الله درست استفاده کردن از این فرصت های مکانی و زمانی است و باید از این ماه خصوصا ایام اعتکاف برای رویش و پرورش نسل جوان مومن و انقلابی استفاده کرد.
بارانی با تاکید بر محور قرار گرفتن دین در جامعه در خطاب به مردم و مسئولان افزود: : نکند در جامعه اتفاقی رخ دهد که شما آن را تحسین کنید اما با وادی دین خیلی رابطه ای نداشته باشد و اگر چنین اتفاقی افتاد شما هم در آن گناه شریک هستید.
امام جمعه توکهور و هشتنبدی با اشاره به بیستم فروردین سالروز قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا و ضمن بیان جمله ای از امام خمینی(ره)اظهار داشت: اگر کارتر در عمرش کاری در جهت خدمت به مستضعفین و مظلومان کرده باشد؛همین قطع رابطه است و ما این قطع رابطه را به فال نیک می گیریم و انسان منطق؛روشن بینی و آینده نگری را از در این فرمایش مشاهده می کند .
وی خاطرنشان کرد: آمریکا جز نکبت ،بدبختی ،تحقیر و خرید سلاح با میلیاردها دلار سرمایه مردم مسلمان چه ارمغانی برای امت اسلامی داشته است؟در حالی که ما برکات این قطع رابطه و استقلال را در موضوعات مختلف شاهد هستیم.
امام جمعه توکهور و هشتبندی در جواب

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۳۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : تمامی دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان می باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، دومین نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمانشاه در سال ۱۴۰۳ امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ با حضور شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، معاون پیشگیری دادگستری، مسئولین و مدیران مربوطه برگزار شد.

شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان ضمن تبریک روز جهانی کارگر با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از تولید در دیدار اخیر با جامعه کارگری کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبری شعار امسال را مانند سالهای گذشته، با مضمون حمایت از اقتصاد و تولید، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام نهادند و در دیدار اخیر با جامعه کارگری، این قشر زحمتکش را رکن اصلی جهش تولید دانستند.

کد خبر 749458

دیگر خبرها

  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان