Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر اخگر بخشایش: همزمان با فرا رسیدن ایام مراسم معنوی اعتکاف از متقاضیان شرکت در این مراسم تا ۲۱ فروردین ماه نام نویسی می شود و ۲ مسجد شهدا و قاضیون در شهر اشتهارد برای برگزاری این آئین معنوی تعیین شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازتات خبر،اکبر اخگر بخشایش در مصاحبه با خبرنگار تات خبر گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام مراسم معنوی اعتکاف از متقاضیان شرکت در این مراسم تا ۲۱ فروردین ماه نام نویسی می شود و ۲ مسجد شهدا و قاضیون در شهر اشتهارد برای برگزاری این آئین معنوی تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: این مراسم در روستای های پلنگ آباد، مرادتپه، جارو و ایپک نیز برگزار خواهد شد که مساجد روستاهای جارو و ایپک برای اولین بار است که پذیرای معتکفین خواهند بود. وی با اشاره به این مطلب که برخی برنامه ها از جمله تفکیک مسجد خواهران و برادران اجرایی نشد، افزود: داشتن سن بالای ۱۴ سال به دلیل کنترل جمعیت از جمله شرایط شرایط ثبت نام است و همچنین شرکت کنندگان نمیتوانند تبلت و تلفن همراه به همراه داشته باشند. اکبر اخگر بخشایش اظهار کرد: ۵۵۰ نفر در مراسم اعتکاف سال گذشته اشتهارد شرکت کردند که ۸۰ درصد آنها را قشر جوانان و نوجوانان تشکیل داده بودند همچنین درصد شرکت خانوم ها بیشتر از آقایان بود ولذا پیش بینی می شود امسال تعداد شرکت کننده ها بیشتر از سال گذشته باشد چرا که مدیران مدارس و رئیس اداره اموزش و پرورش اشتهارد به دانش آموزان تحت شرایطی اجازه شرکت در مراسم اعتکاف را داده اند. وی همچنین در ادامه خاطر نشان کرد: هزینه ی ثبت نام در مسجد قاضیون ۲۰ هزار تومان و در مسجد شهدا رایگان است. کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اشتهارد در ادامه گفت: در مراسم امسال برنامه هایی چون قرائت قرآن، محفل انس با قرآن، سخنرانی، مداحی، مولودی خوانی ویژه روز میلاد حضرت علی(ع) در ۱۳ رجب، برگزاری مراسم دعا و مناجات و مراسم ویژه ام‌داوود، عزاداری، مسابقه فرهنگی، پرسش و پاسخ، گفتمان دینی، تجلیل از خانواده های شهدا به خصوص مدافعان حرم پیشبینی شده است. وی در پایان گفت: مردم ولایتمدار و مومن اشتهارد به خصوص خوهران نسبت به شهرهای دیگر در این مسائل همیشه پیش قدم بوده و هستند از اینرو از مسئولان شهرستان خواهشمندیم مسائل فرهنگی چون اعتکاف را از دست ندهند تا بتوانیم با کمک همدیگر به نحو احسنت مراسم را برگزار کنیم و فضا را به گونه ای ایجاد کنیم تا جوانان شرکت کننده در این مراسم را تحت تاثیر قرار دهیم. انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۳۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران

تصاویری از حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران برای تحویل گرفتن پیکر مطهر شهدای گمنام را می‌بینید. این شهدا روز جمعه طی مراسمی در مسجد مقدس جمکران تدفین می‌شوند.

دریافت 9 MB

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • مسجد ارک تهران میزبان عزاداران شهادت امام صادق(ع) می شود
  • شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام
  • سرکشی از خانواده‌های شهدا برکات معنوی دارد
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • فیلم/ حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد