Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه خراسان جنوبی امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته بر حفاظت از اصل انقلاب و نظام در ایام انتخابات تأکید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازخاورستان،امام جمعه شهرستان های استان در خطبه های این هفته بر موضوع انتخابات و صداقت در گفتار و عمل اشاره کردند.

امام جمعه فردوس:

صنعت هسته ای باید احیا شود امام جمعه فردوس در خطبه های نماز جمعه امروز عنوان کرد: ماه رجب ماهی است که که بندگان خالص خداوند با عبادت های بسیار تلاش می کنند که به رضای خدواند برسند وماه رجب برای رسیدن به خدا میتواند بهرتین کمک دهنده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین بابایی در ادامه عنوان کرد: خیر خدا در ماه رجب به کسانی داده می شود که بخواهند و ازخداوند طلب بکنند.

وی با اشاره به اعتکاف نیز عنوان کرد: اعتکاف عملی برای خود سازی است و هر نکه که در اعتکاف شرکت می کند به برکت اعتکاف و عبادت تمامی گناهان او بخشیده می شود.

امام جمعه فردوس با اشاره به مفاد نامه امام علی به مالک اشتر گفت: نامه امام علی به مالک اشتر یک نامه مدیریتی است که باید سرلوحه کار مسئولان قراربگیرد.

بابایی در ادامه با اشاره به سخن امام علی به ابن عباس که فرمودند نعلین کهنه ام نزد من محبوب ترازامارت استانداری فرمانداری و حکومت شماست گفت: اگر میخواهیم به علی کمک کنیم و علی گونه زندگی کنیم باید عفت بورزیم محکم سخن بگوییم وبرای پیشرفت جامعه دائم در حال تلاش و کار باشیم وبا اصلاح مقادیر فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی پا در جای ائمه و حضرت بگذاریم.

وی با اشاره به سالروز قطع ارتباط آمریکا با ایرن و روزفناوری هسته ای عنوان کرد: آمریکا طبق فرموده رهبری اگر کار خوبی کرده باشد همین قطع رابطه با ایران است چرا که همین قطع رابطه موجب شد تا ما خودکفا شویم و دست جلو بیگانه دراز نکنیم وبتوانیم با اتکا به خود کیک زرد بسازیم و اورانیوم غنی سازی کنیم.

امام جمعه فردوس با اشاره به مذاکرات هسته ای نیز گفت: رهبری از همان ابتدا به این مذاکرات خوش بین نبوده اند واکنون نیز صنعت هسته ای مان از بین رفته و باید آن را احیا کنیم تا دانشمندان ما بتوانند کار های بزرگی را در صحنه جهانی انجام دهند.

وی با اشاره به انتخابات در پیش رو گفت: اولین درخواست ما در انتخابات حضور حداکثری مردم است ومردم باید با اختیار و بدون تحقیر نماینده اصلح برای خود انتخاب کنند که همراه و پیرو رهبری باشد.

حجت الاسلام والمسلمین بابایی در پایان عنوان کرد: طرح تحول سلامت در فردوس موجب برکات زیادی شد که از جمله آن افتتاح همین بیمارستان حضرت رسول است که موجب اشتغال مستقیم و غیر مستقیم بسیاری شده است ولازم تا از پیگیری ها و زحماتی که همه عزیزان خضوضا وزیر محترم بهداشت و دکتر قائمی و نماینده دلسوز فردوس کشیده اند تقدیر و تشکر کنیم.

نماینده مردم فردوس طبس بشرویه و سرایان نیز در جمع مردم نماز گزار عنوان کرد: نانگذاری سال به نام اقتصادمقاومتی اقدام وعمل در چندین سال پیاپی نشان دهنده این است که دولت و مجلس به وظایف خود عمل نکرده اند .

دکتر امیرحسنخانی در ادامه گفت: مدیریت آن زمان جهادی بسیجی بود و همین موجب پیروزی ما در جنگ شد امروز نیز باید مدیریت اقتصاد ما جهادی و بسیجی باشد.

وی گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها باید یک تنور داغ داشته باشد و هرچه حضور مردم با شکوه تر باشد نقشه های دشمن بیشتر عملی نمیشود و از مردم تقاضا حضور حدا اکثری را مانند همه ی انتخابات ها داریم.

امام جمعه بیرجند

احساس می شود از همین امروز برخی ها اصل نظام و انقلاب را هدف قرار داده اند/ نباید خون شهدا و ایثارگران در مسائل سیاسی ضربه ببیند

حجت الاسلام رضایی امام جمعه بیرجند در خطبه های این هفته اظهار کرد: ما مدیون این انقلاب، خون شهدا، راه امام و ولایت هستیم و باید تلاش کنیم وحدت، محبت و اخویت در جامعه گسترش پیدا کند.

وی با اشاره به میلاد با سعادت حضرت علی(ع) افزود: خداوند بزرگ آرامش خود را به پیامبر و مومنین نازل کرد و کلمه تقوا را بر آنان الزام نمود.

امام جمعه بیرجند خاظر نشان کرد: پیامبر اسلام می فرمایند خدا عهدی در ارتباظ با حضرت علی(ع) با من کرده است و آن اینکه علی(ع) پرچم هدایت است.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: عهد خدا کلمه ای است که مومنان به آن ملزم شده اند و آن کلمه وجود حضرت علی(ع) است.

وی گفت: چون حاکمیت اسلامی داریم به ضرورت مجبوریم از ولایت، حکومت، زمامداری، وظایف مردم نسبت به ولایت فقیه و ولایت فقهی صحبت کنیم.

امام جمعه بیرجند عنوان کرد: گاهی یادمان می رود که یک ولایت کلیه الهی داریم که اگر ولایت فقهی ما آبرو و ارزشی دارد همه شعایی از خورشید ولایت کلیه علوی و علی (ع) و فرزندانش است.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: ما هم ولایت فقیه و هم ولایت کلیه الهی داریم که به آن ولایت عرفانی می گویند.

وی ادامه داد: امام راحل می فرمایند خلافت و حاکمیت دو معنا دارد و معنای اول آن خلافت و ولایت تکوینی است که مخصوص خاصان و اولیاء و انبیاء الهی است و معنای دوم قراردادی و اعتباری است که به آن حاکمیت می گویند.

امام جمعه بیرجند اضافه کرد: انسانیت اگر علی(ع) و اهل بیت نداشته باشد و اهل بیت نیز اگر ولایت کلیه الهی را نداشته باشند باغ بشریت میوه ای نخواهد داشت و اگر حضرت علی(ع) باشد حاکمیت ظاهری نیز متعلق به وی خواهد بود ولی حاکمیت ظاهری در برابر ولایت کلیه الهی چیزی نیست.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: ما باید ولایت حضرت علی(ع) را در جامعه احیا کنیم.

وی بیان کرد: اگر شب 13 رجب جشن میلاد امیرالمومنین را برگزار می کنیم باید بدانیم هستی اگر علی و ولایت کلیه الهی نداشته باشد ارزشی ندارد.

امام جمعه بیرجند افزود: این یک حقیقت است که متاسفانه گاهی حکومت، سیاست، مسائل سیاسی ما را از ولایت حضرت علی(ع) که هویت شیعه است و شیعه نیز با این نگاه انسان شناسانه از همه مذاهب و ادیان جدا می شود به آن بی توجه می شویم.

حجت الاسلام رضایی عنوان کرد: امام راحل می فرمایند تمسک به ولایت حضرت علی(ع) و الگو قراردادن ایشان در تحقق عدالت اجتماعی است.

وی خاطر نشان کرد: اگر جشنی برگزار می کنیم باید به سمت ولایت الهی پیش رویم و یکی از نمودهای ظاهری آن این است که در جامعه عدالت اجتماعی به وجود آید.

امام جمعه بیرجند گفت: باید ولایت را به معنی حقیقی کلمه زنده کنیم.

حجت الاسلام رضایی خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب فرموده اند که بنده در انتخابات دخالت نمی کنم و هیچوقت به مردم نگفته ام و نمی گویم که این فرد را انتخاب کنید.

وی با اشاره به اینکه در آستانه معرفی نامزدها در انتخابات هستیم، تصریح کرد: رهبر بصیر و هوشیار انقلاب در بالا ایستاده اند و شورای نگهبان نیز وظیفه خود را دقیق،اساسی، بنیادی و بدون هیچ تعارفی باید انجام دهد.

امام جمعه بیرجند گفت: ما باید تحمل داشته باشیم و کار کنیم و زیبایی های آن فردی که ارزش های انقلاب و دین و رشد جامعه و سعادت دنیا و آخرت مردم را تبیین می کند، ببینیم.

حجت الاسلام رضایی افزود: همین امروز احساس می شود که عده ای اصل نظام و ولایت و انقلاب را هدف قرار داده اند و دشمن از اختلاف اجتماع استفاده می کند.

وی عنوان کرد: نباید خون شهدا و ایثارگران در مسائل سیاسی ضربه ببیند.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: هدف دشمنان اسلام، انقلاب اسلامی ایران، این کانون نهضت اسلامی است.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد:اگر انتخابات و مسائل انتخابات مطرح می شود باید توجه کنیم که دچار مشکل نشویم و اصل انقلاب و ولایت در تبلیغات ضربه نبیند و امیدواریم که همه بتوانیم به وظایف خود عمل کنیم.

وی ضمن اشاره به ایام اعتکاف گفت: آن کسانی که می خواهند معتکف شوند حداقل باید چهار در بهشت را به روی خود باز کنن و یکی از آن در این است که نه برنجیم و نه برنجانیم.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه باید جامعه را با فرهنگ ماه رجب و فرهنگ اعتکاف آشنا کنیم، گفت: امید است که در این ایام متحول شویم.

امام جمعه سربیشه:

هیچ دستگاه اجرایی و نهادی حق جانبداری از کاندیدها را ندارد

نماز جمعه این هفته سربیشه به امامت حجت الاسلام سنجری امام جمعه شهرستان سربیشه در محل مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام سنجری در خطبه دوم با اشاره به شهادت امام موسی صدر به دست صدام جنایتکار گفت : استکبار هر زمانی که احساس کرده تهدیدی بر علیه او رقم می خورد منشاء این تهدید را از بین برده و منشاء آن را آگاهی مردم بیان داشت .

امام جمعه شهرستان سربیشه به سالروز شهادت شهید آوینی نیز اشاره ای داشت و خاصیت هنر را آگاهی بخشی وقایع انقلاب به مردم عنوان کرد .

خطیب جمعه سربیشه به سالروز تاسیس بنیاد مسکن و افتتاح حساب 100 امام خمینی (ره) نیز اشاره ای داشت و با اشاره به زمین لرزه های اخیر خواستار مقاوم سازی خانه ها توسط مردم شد و افزود : دغدغه مسکن محرومین را اکنون باید دولت ها داشته باشند .

حجت الاسلام سنجری با اشاره به ولادت حضرت علی (ع) ویژگی های یک حکومت علوی و انقلاب اسلامی که پا جا پای آن حکومت گذاشته را خداگرایی ، ساده زیستی حکام ، پرهیز از رفاه طلبی ، اعتماد به مردم ، دوری از تنبلی و شایسته سالاری بیان داشت .

خطیب جمعه سربیشه به آغاز ایام اعتکاف نیز اشاره ای داشت و اعتکاف را مظهر معنویات و یکی از راههای مبارزه با تهاجم فرهنگی عنوان کرد .

امام جمعه شهرستان سربیشه به انتخابات پیش رو نیز اشاره ای داشت و ضمن تشکر از افرادی که خود را در معرض انتخاب مردم قرار داده اند رعایت تقوای سیاسی وعدم وعده دادن بیهوده به مردم را از ویژگی های کاندید اصلح بیان و خاطر نشان کرد هیچ دستگاه اجرایی و نهادی حق جانبداری از کاندیدها را ندارد .

وی همچنین در پایان از کلیه افرادی که در ایام نوروز کار خدمات رسانی به مردم و مسافرین را انجام می دادند تقدیر و تشکر کرد

امام جمعه موقت بشرویه:

کاندیداها بدور از تخریب رقیب و در راستای عمل به قوانین انتخابات تلاش کنند

حجت الاسلام علی اکبر حدادیان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بشرویه که با حضور مردم در محل مصلی نماز مسجد جامع میدان برگزار شد با اشاره به بهترین صفت بندگان خدا بیان کرد:بهترین راهی که انسان را به کمال معنوی میرساند مساله تقوا است و ائمه اطهار مسلمانان را همواره به تقوای الهی توصیه کردند.

امام جمعه موقت بشرویه افزود:برای رسیدن به مقام تقوا باید از خداوند کمک خواست تا به فضائل معنوی آراسته شویم چرا که تقوا موجب میگردد تا مقرب درگاه الهی شویم.

وی با تاکید بر کسب فیوضات معنوی گفت: مسلمان نباید فرصت ها را از دست بدهند ،شایسته است از تمام فیوضات معنوی بهره مند شود چرا که خداوند روز قیامت انسان را بازخواست خواهد کرد.

حدادیان با اشاره به فرا رسیدن ماه با برکت رجب تصریح کرد: ماه رجب از جمله ماه های بسیار با برکتی است که دارای اعمال ویژه ای می باشد.

امام جمعه موقت بشرویه در ادامه با اشاره به شهادت جانسوز امام هادی بیان کرد:این امام همام در سخت ترین شرایط به ترویج دین اسلام پرداخت و با وجود حکام ظالم بازهم دست از تبلیغ ارزش های اسلامی برنداشت.

وی افزود:برخی امامان به دلایل مختلف نتوانستند قیام های بزرگی همچون عاشورا را داشته باشند و به تناسب موقعیت اقدام کردند.

حدادیان روزجمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت و گفت: ۱۲ فروردین ماه اوج سربلندی و عزت انقلاب اسلامی است و با رای اری مردم به انقلاب،حکومت انقلاب اسلامی تثبیت شد.

امام جمعه موقت بشرویه با گرامیداشت روز طبیعت و با تاکید بر رعایت نظافت در طبیعت در روز ۱۳ فروردین گفت:در این روز مردم از طبیعت بهره مند میشوند و به عنوان سنت زیبای کشور بوده که روز طبیعت نیز نام گرفته است.

وی افزود:بهار بازگو کننده بخش کوچکی از قدرت بی کران و نشانه های الهی است که با نگاه به اثار طبیعت ،قدرت خداوند تجلی می یابد و باید مراقب طبیعت خدادای باشیم .

حدادیان بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در روز سیزدهم فروردین برای حفظ جان مسافران و کاهش تصادفات جاده ای تاکید کرد.

امام جمعه موقت بشرویه با اشاره به فرا رسیدن مراسم اعتکاف هم گفت:این مراسم عظیم هر ساله در ایام ۱۳ تا ۱۵ رجب برگزار میشود و فرصت ارزشمندی برای برقراری ارتباط بیشتر با خالق هستی است.

وی افزود:امید است تا شرکت کنندگان در اعتکاف از توفیق بزرگی که نصیبشان شده بهره مند شده و از برکت این ایام استفاده کامل را ببرند.

حدادیان در ادامه جمهوری اسلامی ایران را زمینه ساز حکومت حضرت مهدی دانست و گفت:ایران اسلامی علی رغم توطئه ها و تحریم ها هر روز بر قله های پیروزی غلبه میکند و در شرایط حساس داخلی و خارجی و منطقه ای ،شرکت گسترده در انتخابات از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

امام جمعه موقت بشرویه با توصیه به کاندیداهای انتخابات افزود:کاندیداها که خود را شایسته خدمتگزاری می دانند به دور از تخریب همدیگر،در راستای تبلیغ قانونی در موقع تعیین شده اقدام کنند.

امام جمعه اسفدن:

مسئولین شهرستان صداقت در گفتار وعمل خویش داشته باشند/ فتح الفتوح انقلاب اسلامی تربیت جوانان توانمند و مومن است

حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی امام جمعه اسفدن در خطبه های این هفته ضمن تشکر از ثبت نام کنندگان پنجمین دوره شورای اسلامی و اعلام آمادگی جهت کاندیداتوری به سه شنبه 222 فروردین ماه فرخنده میلاد حضرت امیر المومنین و ایام البیض و اعتکاف اشاره کرد وگفت:پدیده اعتکاف یکی از رویش های انقلاب می باشدودر اوایل انقلاب این برنامه ها در مساجد ما نبود وامروز در ایام اعتکاف بیشترین جمعیت را مساجد دانشگاه دارد که این نشان دهنده گرایش جامعه به دین و ارزشهای اسلام و انقلاب است .

خطیب جمعه اسفدن در ادامه به سالروز قطع رابطه سیاسی با آمریکا در سال 1359 بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اشاره کرد و گفت:قطع رابطه با آمریکا موجب بقای انقلاب و نعمتی برای انقلاب ما بود.

وی گفت: در رابطه با علت دشمنی آمریکا با ایران باید گفت در تاریخ منافع ملت ایران یا در دست استعمار انگلیس و یا پس از آن در دست آمریکا بوده است.

حجت الاسلام عبدالهی با بیان اینکه رابطه سیاسی ما با آمریکا برای ما مضر است تصریح کرد: آمریکا رابطه را برای خدمت به ما نمی خواهد بلکه برای نفوذ در کشور و تهی کردن انقلاب از آرمانهایش می خواهد .

وی گفت: در مسئله مذاکرات هسته ای مشخص شد که انرژی هسته ای بهانه است و آنهابه دنبال براندازی انقلاب و تسلط پیدا کردن بر کشورهستند که با مذاکره ،دشمنی آمریکا بر همه روشن شد که هر چه کوتاه بیاییم آنها جلوتر می آیند پس باید در مقابل آنها محکم ایستاد.

امام جمعه اسفدن در بخشی دیگر از سخنان خود به بیانات مقام معظم رهبری در حرم رضوی اشاره کرد و گفت: انتخابات و تحقق شعار امسال دو موضوع مهمی است که امسال پیش رو داریم که انتخابات نیاز به حضور حماسی مردم دارد و و تحقق شعار سال یعنی اشتغال و تولید تا اقتصاد مردم رونق بگیرد .

وی کوشش در تولید و قناعت در مصرف و مصرف تولید داخلی را دو عنصر تاثیر گذار در رفاه اقتصادی مردم دانست و اظهار داشت: بیکاری جوانان مستعد و تحصیلکرده یک مصیبت است ؛مسئولان به جوانان توانمند اعتماد ،توجه و میدان کار و فعالیت بدهند که جوانان می توانند مشکلات کشور را حل و قفل های بسته را باز کنند.

حجت الاسلام عبدالهی با بیان اینکه 10میلیون جوان دانشگاهی و 33 میلیون جوان آماده بکار داریم که یک سرمایه عظیم می باشد گفت: مسئولان باید بدانند که فتح الفتوح انقلاب اسلامی تربیت جوانان توانمند و مومن است که خدمت به کشورشان را وظیفه خود می دانند

وی گفت: جوانانی که میتوانند غنی سازی را به 20درصد برسانند و سلاح های پیشرفته تولید و هواپیمای بدون سرنشین بسازند قطعا می شود با میدان دادن به جوانان در خودرو سازی هم پیشرفت کنند .

امام جمعه اسفدن گفت: چرا فقط سنگ جوانان و بانوان را به سینه می زنیم ولی کار را به افرادی می دهیم که توان خدمت ندارند و یا نسبت به آنان (توهین وزیر راه و شهر سازی به خبرنگار زن ) توهین می کنیم .

وی گفت : اگر جوانان را در نیابیم استکبار آنها را با فساد، شبهه افکنی و با وعده و وعید از ما خواهد گرفت .

حجت الاسلام عبدالهی در پایان به برخی از مشکلات مردم اسفدن اشاره نمود و اظهار داشت : مسئولین شهرستان صداقت در گفتار و عمل خویش

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۳۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود

فرماندار کرمانشاه از آغاز به کار فعالیت تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کرمانشاه از بامداد سیزدهم اردیبهشت‌ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدرضا آمویی امروز _ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی کرمانشاه برای تعیین دو کرسی باقیمانده به مرحله دوم کشیده شده و رأی‌گیری برای تعیین این دو کرسی در ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری انجام می‌شود.

وی افزود: این چهار نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی به ترتیب حروف الفبا آقایان «جهانبخش امینی» با کد انتخاباتی ۱۱، «ابراهیم رحیمی زنگنه» با کد ۲۲، «فضل‌الله رنجبر» با کد ۳۳ و «عبدالرضا مصری» با کد ۴۴ در این دوره از انتخابات حضور دارند و از امروز از طریق فرآیند رسمی در روزنامه‌ها، فضای مجازی و رسانه‌ها شعب اخذ رأی به اطلاع عموم خواهد رسید و در سطح شهر نیز این اطلاع‌رسانی را خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بازه زمانی تبلیغات از ساعت صفر بامداد سیزدهم اردیبهشت تا ۸:۰۰ روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت است که شهروندان می‌توانند از این فرصت برای انتخاب نماینده‌ای شایسته حداکثر استفاده را داشته باشند.

آمویی ادامه داد: با توجه به اینکه کدها نسبت به دور اول دو رقمی شده و از هشت حوزه انتخاباتی که در کشور امسال به صورت الکترونیکی است، یکی از آن حوزه کرمانشاه است که دستگاه‌های اخذ رأی آن به‌صورت مکانیزه مستقر شده و شهروندان می‌توانند به سهولت رأی خود را ثبت کنند.

وی گفت: با هدف آشنایی بیشتر رأی‌دهندگان با نحوه رأی دادن به صورت الکترونیک، کلیپ‌های آموزشی چگونگی شرکت در انتخابات تولید و در شبکه‌های مجازی پخش شده است که هم‌وطنان می‌توانند با استفاده از آن نحوه کار کردن با دستگاه‌های مکانیزه را فرا بگیرند.

فرماندار شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه امیدواریم در دور دوم نیز همچون مرحله اول شاهد حضور پرشور مردم متعهد و غیور کرمانشاه در صحنه انتخابات مجلس باشیم، افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات و دو کرسی باقی‌مانده در مجموع برای شهر کرمانشاه مؤثر خواهد بود.

کد خبر 749750

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • کارنامه و کتابشناسی شهیدمطهری؛ از مشهد و قم تا مبارزه با مارکسیسم
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان