Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از دیدار مقابل صبای قم در مورد شکست ۳ بر صفر تیمش، گفت: به تیم خوب صبای قم، کادرفنی، مدیریت و هوادارن حریف تبریک می‌گویم. بازی شرایط خوبی داشت و فکر می‌کنم داور باید بازی را مدیریت می‌کرد. در گل دوم و سوم داور اشتباه کرد حتی فکر می‌کنم کمک داور به او گفت: گل دوم خطا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی بازی یک بر صفر بود پنالتی مسلم ما را نگرفت. در چند بازی این داور برای ما این نوع کارها را کرده بود حتی به کامرانی فر هم گفتم این داور را برای ما نگذارد.

وی افزود: از حسن کامرانی فر خواهش می‌کنم اگر گل دوم صبای قم خطا بود اکبریان را بازنشسته کند اما اگر خطا نبود فوتبال را کنار می‌گذارم. جاسم کرار حتما جریمه می‌شود، چرا که دائم فقط اعتراض می‌کند. ای کاش داور بازی را به خوبی مدیریت می‌کرد. گل دوم حریف خطا بود و سپس بازی احساسی شد. آنها خیلی با برنامه تر کار کرد اما تیم ما دائم اعتراض می‌کرد کرار بیشتر از بقیه معترض می‌شد.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه راجع به رفتارهای بد و مکرر نشدنی جاسم کرار، خاطرنشان کرد: اجازه بدهیدی 24 ساعت ریکاوری شویم و سپس به این مسائل فکر می‌کنیم. داور امروز به تیم‌های آذربایجانی لطمه زده است. کامرانی فر این مسئله را بررسی کند.

قلعه‌نویی در مورد اینکه چرا با وجود این مشکل‌ها به کرار بازی می‌دهد،‌تصریح کرد:‌ شما انگار نمی‌دانید پنجره نقل و انتقالات ما بسته است. کرار در نیم فصل دوم هیچ وقت این کار را نکرده بود او چند بازی هست که سرش را پائین انداخته و بازی می‌کند. داور هم روی رفتار او نقش داشت.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد بازیکنان تیمش انگیزه خود را از دست داده‌اند،‌ اظهار داشت: بازیکنان ما با دل و جان بازی می‌کنند اما دست ما بسته است. با وجود اینکه شرایط جسمانی خوبی نداریم اما بازیکنان به خوبی کار می‌کنند.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوال اینکه آیا شرایط و اتفاقات که رخ می‌دهد به شکلی نیست که بخواهند تیم خاصی قهرمان شود،‌گفت:‌ وارد این صحبت‌ها نشویم. نشست مربوط به بازی امروز است. نباید به فضاهای دیگر برویم. این مسائل به فوتبال کمک نمی‌کند این سوال‌ها را می‌کنید نشان می‌دهد که ذهنیتی دارید؟ وقتی شما این سوال‌ها را می‌کنید حتما چیزی وجود دارد که من نمی‌خواهم به این فضاها ورود کنم. به تیم صبای قم بابت کسب این پیروزی کمک می‌کنم.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۳۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!

کمیته داوران دیدارهای حساس هفته بیست وپنجم را به برادران حیدری سپرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ اسامی داوران هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر بیست‌وسوم مشخص شد که در این میان پیام حیدری دیدار حساس استقلال-تراکتور و بیژن حیدری دیگر دیدار حساس این هفته بین پرسپولیس و سپاهان را سوت خواهند زد. 

 به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسامی داوران هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر به شرح زیر اعلام شد:

سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

شمس آذر قزوین - پیکان

داور: رضا عادل، کمک‌ها: قهرمان نجفی، مرتضی سلمان‌نژاد و فرهاد امینی، ناظر: رحیم رحیم‌مقدم

چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

 هوادار تهران - نفت آبادان

داور: امیرسامان سلطانی، کمک‌ها: امیرمحمد داودزاده، یعقوب سخندان و مسعود حقیقی، ناظر: اسماعیل صفیری

تراکتور تبریز - استقلال

داور: پیام حیدری، کمک‌ها: فرهاد فرهادپور، علیرضا مرادی و علی‌اصغر مؤمنی، ناظر: مسعود مرادی

 مس رفسنجان - گل‌گهر سیرجان

داور: سیدرضا مهدوی، کمک‌ها: امیررضا آشورماهانی، احمد سلطانی و احسان اکبری، ناظر: علیرضا کهوری

 ذوب آهن اصفهان - نساجی قائمشهر 

داور: مرتضی منصوریان، کمک‌ها: حمیدرضا افشون، علی رعیت و محمدعلی صلاحی، ناظر: محمود رفیعی

 آلومینیوم اراک - فولاد خوزستان

داور: یاسر همرنگ، کمک‌ها: محمد عطایی، محسن حکیم و میثم حیدری، ناظر: محمدرضا اکبریان

 استقلال خوزستان - ملوان انزلی

داور: کوپال ناظمی، کمک‌ها: بهمن عبداللهی، صادق رستمی و یعقوب آشوری، ناظر: ایرج نظری

 پرسپولیس - سپاهان

داور: بیژن حیدری، کمک‌ها: فرهاد مروجی، علی اکبری نوری و علی صفایی، ناظر: رضا سخندان

دیگر خبرها

  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور