Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-03@14:49:08 GMT

از بین بردن بوی بد دهان با این دانه طبیعی!!

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۳۹۲۰۰

از بین بردن بوی بد دهان با این دانه طبیعی!!

به گزارش بولتن نیوز، در این مطلب می خواهیم در مورد یکی دیگر از خواص زیره با شما عزیزان صحبت کنیم ، شاید برخی افراد بخواهند برای خوشبو کردن دهان خود از موادی استفاده کنند که تاثیر زیادی داشته باشد ، شما اگر به دنبال یک مواد غذایی و دارویی برای خوشبو کردن دهان خود هستید می توانید بر روی زیره حساب ویژه ای باز کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استادیار گروه باغبانی دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز گفت: جویدن مقداری زیره برای از بین بردن بوی بد دهان، بوی سیر و پیاز بسیار مفید است. سعیده علیزاده ضمن بیان این مطلب افزود: قسمت مورد استفاده زیره، میوه های آن است که به طور مستقیم از آن و یا از اسانس آن، استفاده های بسیار زیاد به عمل می آید.

وی تصریح کرد: دانه زیره موجب تحریک ترشح آنزیم‌هایی در غده پانکراس (لوزالمعده) می‌شود که به نوبه خود به جذب ریز‌مغذی‌ها کمک می‌کند. علیزاده ادامه داد: زیره سبز قدرت مقابله با انواع آلودگی‌های باکتریایی و قارچی را هم دارد و برای همین در صنایع غذایی مورد استفاده فراوان قرار می‌گیرد. استادیار گروه باغبانی دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز یادآور شد: زیره سرشار از ویتامین‌های B1، B2، B3، C و همچنین املاح معدنی مختلف مانند کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم و سدیم است.

وی افزود: مصرف زیره سبز منجر به با افزایش سوخت و ساز بدن و کم شدن بروز چاقی می‌شود. علیزاده تاکید کرد: زیره ادویه‌ بسیار مناسبی برای هضم غذا، سم‌زدایی از بدن و می‌تواند مشکلاتی مانند اسهال، تهوع و کسالت صبحگاهی و سرماخوردگی را درمان نماید.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۳۹۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار هکتار از اراضی لرستان زیر کشت دانه‌های روغنی رفت

سید عماد شاهرخی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بیش از شش هزار هکتار دانه روغنی در لرستان کشت شده است.

وی عنوان کرد: سه هزار و ۵۰۰ تن کلزا در استان کشت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، بیان داشت: کشت دانه‌های روغنی باعث کاهش آفات و بیماری‌ها، کاهش مصرف سم، افزایش بهره‌وری در واحد سطح و... می‌شود.

شاهرخی، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود که امسال بیش از هشت هزار تن انواع دانه‌های روغنی در لرستان برداشت شود.

وی تأکید کرد: این میزان، هزار تن بیشتر از سال گذشته خواهد بود.

کد خبر 6093656

دیگر خبرها

  • معاونت پرورشی باید در مدارس تقویت شود
  • مست عشق ؛ علیرضا قربانی
  • سریع‌ترین راه‌های از بین بردن بوی سیر دهان
  • پرتاب آب دهان بر روی پرچم فلسطین توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • ایستادن
  • پرتاب آب دهان بر روی پرچم فلسطین توسط پلیس آمریکا
  • تولید ۲۵۰ میلیون اصله نهال در کشور
  • مصرف عسل چه کمکی به سلامت دهان و دندان می‌کند؟
  • ۶ هزار هکتار از اراضی لرستان زیر کشت دانه‌های روغنی رفت