Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش>کشتی و رزمی - همشهری آنلاین:
پیکارهای قهرمانی کشور رده سنی امید پسران در مریوان کردستان با معرفی نفرات برتر اوزان مختلف به پایان رسید و تیم مازندران بر سکوی قهرمانی ایستاد.

به گزارش سايت فدراسيون كاراته، رقابت‌هاي قهرماني كشور (انتخابي تيم ملي) رده سني اميد پسران روز جمعه 18 فروردين در سالن مجموعه ورزشي زاگرس مريوان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پايان اين مسابقات كه 407 كاراته‌كا در آن شركت داشتند، تيم مازندران با 3 طلا، 1 نقره و 2 برنز بر سكوي نخست ايستاد، گيلان با 2 طلا و 2 برنز دوم شد، تيم تهران با 1 طلا و 3 بر نز بر سكوي سوم قرار گرفت، خوزستان با 1 طلا در مكان چهارم ايستاد و فارس و آذربايجان غربي هر كدام با 1 نقره و 1 برنز پنجم مشترك شدند.

كهگيلويه و بويراحمد با 1 نقره در مكان ششم قرار گرفت، كرمانشاه و مركزي هر يك با 2 برنز بر سكوي هفتم ايستادند و تيم‌هاي كرمان، البرز، قزوين واصفهان با 1 برنز به طور مشترك هشتم شدند.

محسن آشوري دبير فدراسيون، سيدشهرام هروي و شهاب سلطاني كادر فني تيم ملي نيز در محل برگزاري مسابقات حضور داشتند.

نتايج به دست آمده در اين مسابقات به شرح ذيل است:

کاتای انفرادی: امیرحسین آرمیده از مازندران اول شد، امیریزدان تدین از تهران در مكان دوم ايستاد، جاوید بهمن‌جاه از فارس و عباس حیاتی‌فر کرمان سوم شدند.

در این بخش ۳۲ شرکت‌کننده حضور داشتند.

وزن ۵۵- کیلوگرم: ابوالفضل عابدی از مازندران اول شد، رضا راستی از کهگیلویه و بویراحمد در مكان دوم ايستاد، سینا جلیلیان از کرمانشاه و آرمان علیزاده از البرز سوم مشترك شدند.

در این وزن ۶۴ کاراته‌کا مبارزه کردند.

وزن٦٠- كيلوگرم: مهدى رحيمى‌نژاد از گيلان مقام نخست را كسب كرد، محمدطه عبدالهى از مازندران دوم شد، ميلاد افشانى از اصفهان و محمدعابدزاده از مازندران سوم مشترك شدند.

در اين وزن 83 كاراته‌كا شركت داشتند.

وزن 67- كيلوگرم: آرش مرادي از تهران عنوان نخست را به دست آورد، عليرضا شيرصفت از فارس دوم شد، مهران حيدري از كرمانشاه و فرهاد اسكندري‌پور از آذربايجان غربي عنوان مشترك سومي را از آن خود كردند.

در اين وزن 79 كاراته‌كا شركت داشتند.

وزن 75- كيلوگرم: الياس محمدزاده از گيلان اول شد، علي‌اكبر دستجاني از تهران بر سكوي دوم قرار گرفت، محمدمهدي شكري از مركزي و سيدرضا خوشكلام از گيلان سوم مشترك شدند.

در اين وزن 76 كاراته‌كا حضور داشتند.

وزن 84- کیلوگرم: میلاد غیبی از خوزستان عنوان نخست را كسب كرد، امیرحسین درویش از تهران دوم شد، ابراهیم گلچین از مازندران و دانیال دست‌افکن از قزوین سوم مشترك شدند.

این وزن ۳۵ شرکت‌کننده داشت.

وزن 84+ کیلوگرم: مهدی عاشوری از مازندران در مكان نخست ايستاد، علیرضا حسنی از آذربایجان غربی بر سكوي دوم قرار گرفت، ابوالفضل محسن‌زاده از گیلان و صالح اباذری از مرکزی سوم مشترك شدند.

در این وزن ۳۶ نفر حضور داشتند.

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۰۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیدگان دوازدهمین دوره ارزیابی قاریان قرآن معرفی شدند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پس از جمع بندی نتایج آزمون‌های شرکت کنندگان در دوازدهمین دوره ارزیابی و اعطای گواهی‌نامه تخصصی به قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم، نفرات برگزیده دوازدهمین دوره ارزیابی و اعطای گواهی‌نامه تخصصی به قاریان و مدرسان قرائت قرآن معرفی شدند.

در دوره دوازدهم از مجموع ۳۶۱ نفر شرکت کننده پس از طی مراحل آزمون‌های سه‌گانه، شامل: ورودی، مصاحبه و نظری، در نهایت ۴۴ نفر در بخش قاریان و ۲۰ نفر در بخش مدرسان موفق به دریافت گواهی‌نامه تخصصی در یکی از سطوح ۱ تا ۴ شدند. از این تعداد، ۵۵ نفر از آقایان و ۹ نفر از بانوان هستند.

نفرات برگزیده می‌توانند از نیمه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به دریافت گواهی‌نامه مربوطه اقدام کنند.


اسامی نفرات برگزیده به شرح پیوست است:

دیگر خبرها

  • معرفی سه پینگ‌پنگ‌باز اعزامی به رقابت‌های انتخابی المپیک
  • معرفی 3 ملی‌پوش تنیس روی میز در انتخابی المپیک
  • پایان رقابت یورگن کلوپ و پپ گواردیولا در فوتبال انگلیس
  • معرفی رده‌های برتر مسابقات قهرمانی سوارکاری درساژ استان اصفهان
  • برگزیدگان دوازدهمین دوره ارزیابی قاریان قرآن معرفی شدند
  • اخبار ورزشی بیست و هفتم اسفند استان قزوین
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • اعلام زمان برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کاراته
  • نگاهی به چند خبر ورزشی بیست و هفتم اسفند استان قزوین
  • نفرات برتر نهمین دوره جشنواره ابوذر در کردستان معرفی شدند