Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@05:49:34 GMT

حمله مدافع تراکتور به گزارشگر و داور بازی با صبا

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۴۰۴۱۶

حمله مدافع تراکتور به گزارشگر و داور بازی با صبا

مدافع تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد داور دیدار با صبا تیمش را عصبی کرده و باعث شکست سنگین شده است؛ او از گزارشگر بازی نیز گلایه دارد.

سعید آقایی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شکست تیمش مقابل صبای قم، حاشیه های بازی دیروز، تنش هایی که روی سکوها پیش آمد، اظهارات گزارشگر مسابقه و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


اشتباه های داور عصبی مان کرد
بازی دیروز مقابل صبای قم در نیمه اول 50-50 و متعادل دنبال شد؛ ما موقعیت هایی داشتیم که استفاده نکردیم و صبا نیز یکی دو توپ روی دروازه ما آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال در نیمه دوم شرایط فرق کرد؛ سوت هایی که داور زد، تیم ما را عصبی کرد و باعث شد نتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.


اکبریان کارمان را سخت کرد
متاسفانه اکبریان داور بازی با صبا اشتباه های زیادی داشت؛ او در صحنه اخراج من اشتباه اصلی را انجام داد. جایی که هادی محمدی خطا کرد اما من کارت زرد گرفتم و اخراج شدم. 10 نفره شدن تیم کار را برایمان سخت کرد. با این حال تلاش کردیم روی ضدحملات گل بزنیم اما موفق نبودیم. از این گذشته در صحنه گل دوم صبا نیز بازیکن حریف روی هادی محمدی خطا کرد؛ هادی هنوز کمرش بابت آن خطا درد می کند. به طور کلی داوری روی روند و نتیجه بازی تاثیرگذار بود و اجازه نداد به هدفمان برسیم.


اظهارات عجیب گزارشگر
شنیدم گزارشگر شهر قم بسیار یکطرفه گزارش کرده و حرف هایی زده که بسیار عجیب به نظر می رسد. او الفاظی را به کار برد که فقط می توانم بگویم متاسفم. این را هم بگویم که هرکسی به مردم ترک زبان بی حرمتی کرده، انگار به خانواده خودش بی احترامی کرده است. من دست هواداران خودمان را می بوسم که به ورزشگاه آمدند و حمایت کردند. امیدوارم از این پس هم حمایت کنند تا بتوانیم خوشحالشان کنیم.


تراکتورسازی خوب بازی نمی کند
قبول دارم تیم ما خوب بازی نمی کند؛ اهل توجیه نیستم اما باید به این توجه کنیم که فشار زیادی روی بازیکنان تراکتورسازی است. ما فقط 13 نفر هستیم و در این شرایط بازی کردن بسیار دشوار است. البته هواداران حق دارند از نتایج ما ناراحت باشند. فقط امیدوارم بتوانیم در بازی های آینده جبران و دل هواداران را شاد کنیم.


مشکلات زیادی باعث این نتایج شد
مشکلات زیادی باعث شد تیم ما به اینجا برسد؛ امیر قلعه نویی بنده خدا دستش بسته است و نمی تواند کاری از پیش ببرد. مشکلاتی که در بحث محرومیت برای ما پیش آمد بسیار در کسب این نتایج تاثیرگذار بود. شما نگاه کنید ما بازیکنان زیادی را از دست دادیم و همین مساله به ضررمان تمام شد.


با اتحاد از این شرایط خارج می شویم
برای خروج از این شرایط باید همه با هم متحد شویم. ما 4 بازی در لیگ داریم و یک بازی در فینال حذفی. باید کادرفنی، بازیکنان، هواداران، مدیران و همه متحد شویم تا از این شرایط بیرون بیاییم. تمام تمرکزمان روی فینال حذفی است و انشاءالله بااتحاد و همدلی می توانیم با کسب یک جام هواداران را خوشحال کنیم.

سعید آقایی تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۰۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!

به گزارش "ورزش سه" محمدامین حزباوی مدافع تیم السد قطر یکی از بازیکنان اصلی این تیم در مسیر کسب قهرمانی لیگ ستارگان بود که در 19 بازی از 22 بازی السد به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی داشت.

حزباوی بعد از کسب قهرمانی لیگ، اکنون همراه با تیمش برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی قطر مقابل المرخیه آماده می‌شود و امیدوار به دومین قهرمانی در این فصل است.

این مدافع آینده دار فوتبال کشورمان، امروز تولد 21 سالگی اش را در حالی جشن گرفت که قیمت وی در سایت ترانسفر مارکت از 800 هزار دلار به یک میلیون دلار افزایش یافت.

محمدامین حزباوی که در بازی ایران و ترکمنستان برای اولین بار در تیم ملی بزرگسالان به میدان رفت، احتمالا در اردوی بعدی تیم ملی برای دو مسابقه برابر هنگ کنگ و ازبکستان هم حضور خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • دعوای جالب چهره امنیتی با مدافع زاکانی بر سر قرارداد جنجالی +تصویر
  • تکرار داستان جشن قهرمانی تراکتور در لیگ هلند + فیلم
  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال