Web Analytics Made Easy - Statcounter

سربازان حین خدمت که قبل از اعزام به خدمت سربازی و تا تاریخ 29 اسفند 95 بیش از 8 سال غیبت داشته باشند در شمول این مقررات قرار می گیرند.

مثال1: مشمول متولد 15 اسفند سال 67 که در تاریخ 31 خرداد 85 موفق به اخذ دیپلم شده و پس از آن نیز ادامه تحصیل نداده است؛ چنانچه از تاریخ 19 آبان 93 مشغول به خدمت شده باشد، غیبت وی از 1/12/85 محاسبه شده و تا تاریخ 19/8/93 دارای بیش از 8 سال غیبت خواهد بود و در شمول این معافیت قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سربازان حین خدمت در صورتی که به خدمت اشتغال دارند، پس از احراز شرایط و گذراندن مراحل رسیدگی، از خدمت ترخیص خواهند شد.

سربازان فراری

سربازان فراری که از آخرین تاریخ فرار از خدمت آنان بیش از 8 سال گذشته باشد و تاکنون نیز مشغول به خدمت نشده باشند، در شمول این مقررات قرار خواهند گرفت، لازم به توضیح است که مدت فرار آنان تا پایان سال 95 محاسبه می شود.

سربازان فراری که از آخرین تاریخ فرار از خدمت آنان بیش از 8 سال نگذشته باشد در صورت اشتغال و یا عدم اشتغال به خدمت، غیبت آنان از زمان ورود به غیبت تا پایان سال 95 محاسبه خواهد شد و چنانچه از زمان ورود به غیبت آنان تا پایان سال 95 بیش از 8 سال بوده، در شمول معافیت قرار خواهد گرفت.

مثال2: مشمول متولد 5 تیر 68 با مدرک تحصیلی سوم دبیرستان که در تاریخ 19 مرداد 85 با غیبت به خدمت اعزام و در تاریخ 22 دی 89 از خدمت فرارکرده، در این صورت غیبت وی از آخرین تاریخ مهلت معرفی (19/4/86) تا تاریخ پایان سال 95 بیش از 8 سال بوده و در شمول معافیت قرار خواهد گرفت.

میزان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر تمدید شد

سرهنگ اسماعیل رجب‌زاده، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: برابر ماده ۴۴ قانون خدمت وظیفه عمومی در مواردی که ۲ برادر همزمان در شرایط اعزام به خدمت قرار دارند، در صورتی که یکی از برادران در حال خدمت باشد، برادر دیگر در صورت نداشتن غیبت تا پایان خدمت برادر خود می‌تواند تاریخ اعزامش را تمدید کند.

او افزود: مشمول بدون غیبت جهت تمدید تاریخ اعزام به خدمت می‌بایست به همراه برگ اشتغال به خدمت برادر جهت تمدید تاریخ اعزام به خدمت به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه کند.

به گفته معاون فرماندهی انتظامی گیلان، در مواردی که تاریخ اعزام به خدمت ۲ برادر همزمان باشد، تاریخ اعزام به خدمت یکی از آنان به مدت ۲ ماه تمدید می‌شود و درصورت ارائه گواهی اشتغال به خدمت، مشمول می‌تواند تا پایان خدمت دوره ضرورت برادر حین خدمت از تمدید تاریخ اعزام به خدمت بهره‌مند شود.

سرهنگ رجب‌زاده تصریح کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان‌های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • قانون کاهش مدت سربازی از کی اجرایی می‌شود؟
  • غایب بزرگ رئال در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ (عکس)
  • این افراد به خدمت سربازی اعزام می شوند
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر تمدید شد
  • اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی به خدمت سربازی
  • فراخوان سازمان وظیفه عمومی اعزامی‌های اول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سازمان وظیفه عمومی اعزامی‌های اول اردیبهشت ۱۴۰۳ را فراخواند
  • مشمولان سربازی بخوانند؛ فراخوان جدید و مهم سازمان وظیفه عمومی + جزئیات
  • فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت ماه ۱۴۰۳