Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر ارکستر ملی با اعلام حضور محمد اصفهانی در تازه ترین کنسرت این مجموعه موسیقایی از اجرای قطعات منتخب آلبوم «تنها ماندم»، «هفت سین» و سه اثر از خودش خبر داد.

فریدون شهبازیان رهبر ارکستر ملی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزییات تازه ترین کنسرت ارکستر ملی بیان کرد: تازه ترین کنسرت ارکستر ملی روزهای ۳۱ فروردین و اول اردیبهشت ماه سال جاری با خوانندگی محمد اصفهانی در تالار وحدت تهران برگزار می شود و روزهای ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت نیز همین برنامه در تالار وحدت میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح جزییات کنسرت پیش روی ارکستر ملی توضیح داد: اجرای سه اثر از من و قطعاتی منتخب از آلبوم های «تنها ماندم» به آهنگسازی زنده یاد همایون خرم و تنظیم آقای کامبیز روشن روان و آلبوم «هفت سین» بخش با کلام کنسرت را تشکیل می دهند. اجرای چند اثر بی کلام از حسین دهلوی و بنده نیز بخش دیگری از کنسرت ارکستر ملی را تشکیل می دهد.

ارکستر ملی به رهبری فریدون شهبازیان برای اولین بار در جریان برگزاری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر به خوانندگی علیرضا افتخاری دور جدید فعالیت های خود را آغاز کرد و پس از آن در تهران و چند شهرستان کنسرت های متعددی را برگزار کرد.

کنسرت پیش روی ارکستر ملی به خوانندگی محمد اصفهانی اولین اجرای رسمی این مجموعه در سال جدید خواهد بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانسور «دوستت دارم» توسط معاون صداوسیما

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 رضا پورحسین مدیر پیشین شبکه‌های تلویزیون و از تیم عزت الله ضرغامی در گفتگو با اکبر نبوی درباره ممیزی‌های سلیقه‌ای و محدودیت‌های صداوسیما گفت: «من مدیر شبکه دو بودم، سریالی ساختیم به نام روزهای اعتراض. در آن خانمی پناه آورد به مسجد و توسط سربازان شاه تیر خورد. شوهر ایشان آمد بالای سرش و گفت “من تو رو خیلی دوست دارم”. واژه دوستت دارم انگار یک واژه ناموسی بود که اینجا مطرح شده و من به عنوان مدیر شبکه، ۱۰ جا باید پاسخ می‌دادم. خب این باید بالای سر همسرش چه کاری می‌کرد؟ آیه قرآن می‌خواند؟» او مسئول این سانسور را مرتضی میرباقری معاون وقت سیمای صداوسیما می‌خواند. اظهارات پورحسین را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • سانسور «دوستت دارم» توسط معاون صداوسیما
  • واکنش خنده‌دار کاربر اصفهانی به ماجرای دیشب اصفهان
  • حماس آحاد ملت فلسطین را به دفاع از مسجدالاقصی فرا خواند
  • ببینید | کنسرت محمد معتمدی در آرامگاه سعدی
  • اولین تصاویر از اضطراب و وحشت عجیب امروز اصفهانی‌ها!
  • حال خوب اصفهانی ها در آخرین جمعه فرودین
  • چرا نوجوان ایرانی هری‌پاتر می‌خواند، اما کتاب ایرانی نه؟
  • نادری، فوتبالیستی که کتاب می‌خواند (عکس)
  • رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • بشنوید/ رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند