Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@23:08:33 GMT

۷۳ هزار نخ سیگار قاچاق در یزد کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۴۱۱۶۲

۷۳ هزار نخ سیگار قاچاق در یزد کشف شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا مزیدیدرباره این خبر گفت: ماموران پلیس این استان از خبری در مورد فعالیت یکی از فروشندگان کالای دخانی در رابطه با وارد کردن سیگارهای خارجی قاچاق از شرق کشور به شهر یزد مطلع شدند.

ویافزود: ماموران پلیس ضمن انجام تحقیقات لازم فعالیت متهم را زیر نظر گرفته و پس از هماهنگی با مقامات قضائیمغازه وی را مورد بازرسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزیدی گفت: در بازرسی انجام شده 73 هزار نخ انواع سیگارهای خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف کشف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد در پایان ضمن اشاره به معرفی متهم به مراجع قانونیخاطرنشان کرد: محموله سیگارهای کشف شده تحویل اداره دخانیات استان شد.

کشف 113 راس دام قاچاق در خروجی یزد

رئیس پلیس آگاهی استان از توقیف یک دستگاه تریلی دانگ فنگ و کشف 113 راس گوسفند فاقد مجوز دامپزشکی توسط ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین رضایی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران پلیس آگاهی استان یزد هنگام کنترل محورهای خروجی یک دستگاه تریلی دانگ فنگ را که از جنوب شرق کشور عازم البرز بود متوقف کردند.

رضایی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از این تریلی،113 راس دام(گوسفند) قاچاق فاقد مجوزدامپزشکی را کشف و دو متهم را نیز دستگیر و به مراجع قانونی معرفی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد ارزش برآورد شده این محموله دام‌های قاچاق را یک میلیارد و 50 میلیون ریال بیان کرد و گفت: دام‌های کشف شده به قرنطینه اداره دامپزشکی استان یزد تحویل داده شد.

وی در پایان یادآور شد: قاچاقچیان این دام‌ها را بدون مجوز دامپزشکی از جنوب شرق کشور بارگیری کرده بودند که با تلاش ماموران پلیس، محموله دام قاچاق کشف شد.

دستگیری سارق منزل و احشام در تفت

فرمانده انتظامی شهرستان تفت از دستگیری سارق منزل و احشام توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد.

سرهنگ احمدغلامزاده فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، سارق حرفه‌ای را که دست به سرقت منازل و احشام در روستای طزرجان زده بود را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: متهم به سرقت 6 راس دام و همچنین سرقت از منازل مسکونی در روستای طزرجان اعتراف و با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: پلیس شهرستان تفت با تبهکارانی که بخواهند آرامش و آسایش شهروندان را سلب نمایند به شدت برخورد می‌کند.

دستگیری 44 معتاد و موادفروش

فرمانده انتظامی شهرستان یزد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری 44 معتاد و موادفروش در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر نصیری در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت محله محور، طرح تشدید مقابله با معتادان پرخطر و توزیع کنندگان موادمخدر در شهرستان طی هفته گذشته به اجرا در آمد.

نصیری ادامه داد: ماموران این فرماندهی در اجرای این ماموریت موفق شدند 44 معتاد را با موادمخدر در سطح شهر یزد دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ های شبانه ‌روزی کارکنان انتظامی گفت: مردم بدانند ماموران انتظامی شهرستان قاطعانه با هرگونه قانون شکنی برخورد خواهند کرد و این امر مستلزم تقویت تعاملات درون و برون سازمانی پلیس با مردم و دیگر ادارات تاثیر گذار در تامین نظم و امنیت است.

توقیف سواری پروتون با بیش از 35 میلیون ریال خلافی در اشکذر

سواری پروتون با 35 میلیون 950 هزار ریال خلافی در شهرستان اشکذر توقیف شد.

سرگرد مهدی گل محمدی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اشکذر در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اشکذر در اجرای طرح ترافیکی و کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی سواری پروتون متخلف را به علت ارتکاب تخلف حادثه متوقف و مورد اعمال قانون قرار دادند .

وی تصریح کرد: با بررسی مشخصات خودرو و استعلام از مرکز اجرائیات پلیس راهور مشخص شد که این خودرو دارای چندین فقره تخلف و 35 میلیون 950 هزار ریال خلافی پرداخت نشده است.

گل محمدی در پایان گفت: ماموران با دریافت این اطلاعات ضمن اعمال قانون راننده متخلف،برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگیخودروی وی را به پارکینگ منتقل کردند.

انتهای پیام/

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در دو عملیات پلیس در شهرستان‌های خاتم و مهریز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد با اشاره به جدیت نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با انجام کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی وانت "مزدا" حامل مواد مخدر در محور هرات - مروست مطلع شدند.

وی افزود: ماموران در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و در بازرسی انجام شده، 202 کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی را دستگیر و به مقامات قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد "پایتخت" بارگیری شده بود که با تیزهوشی ماموران پلیس متوقف شد.

کشف 25 کیلو تریاک در شهید مدنی

وی همچنین با بیان اینکه ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی استان یزد هم کنترل خودروهای عبوری را مدنظر قرار دادند اظهار داشت: در این بازرسی‌ها یک دستگاه سمند توسط ماموران ایستگاه متوقف و در بازرسی انجام شده 25 کیلو تریاک کشف شد.

جانشین انتظامی استان یزد گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/781/.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج