Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در بازدید از پروژه احداث ساختمان جدید فرمانداری سلطانیه بر اهمیت و نقش تاریخی شهر سلطانیه در ایران تاکید کرد و گفت: سلطانیه٬ شهر جهانی و شناسنامه ملی ایرانیان به شمار می آید.

اسدالله درویش امیری در جریان سفر به شهرستان سلطانیه و بازدید از روند احداث ساختمان جدید فرمانداری این شهرستان،طراحی انجام شده برای این ساختمان را دارای شرایط متناسب با بافت معماری این شهر توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گنبد و شهرستان سلطانیه از افتخارات کشور محسوب می شوند٬ افزود: ساختمان فرمانداری سلطانیه باید متناسب با بافت معماری این شهر طراحی شود که نمادی برای این منطقه محسوب شود.

استاندار زنجان همراهی مردم و مسئولان این شهر برای حفظ هویت معماری منطقه را خواستار شد و تاکید کرد: در ساخت و ساز و توسعه این شهر باید دقت زیادی صورت گیرد. در نمای ساختمان های شهر نمود معماری شهر رعایت شود و طراحی ساختمان های شاخص این شهر با توجه به شرایط فرهنگی و تمدنی آن انجام شود.

وی گنبد سلطانیه را یک بنای تاریخی فاخر با شهرت جهانی توصیف کرد و یادآور شد: پایه گذاری نماها و طراحی های متناسب با هویت فرهنگی شهر در سلطانیه با دقت انجام و ادامه داشته باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت رفت و آمد شبانه در تهران+ اطلاعیه

با توجه به اشغال تهران توسط متفقین در سال‌های جنگ جهانی دوم، رفت و آمد در تهران از ساعت ۲۳ تا ۵ صبح روز بعد بدون مجوز فرمانداری تهران ممنوع بود.

اطلاعیه فرمانداری نظامی تهران در این باره را به نقل از روزنامه اطلاعات ۷ اردی‌بهشت ۱۳۲۳ بخوانید و عکسی از میدان توپخانه در همین سال را تماشا کنید. 

منبع: اطلاعات

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (تصاویر) معجزه معماری در اسلو؛ آپارتمان‌های سازگار با محیط زیست!
  • بسته تشویقی شهرسازانه ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان
  • ممنوعیت رفت و آمد شبانه در تهران+ اطلاعیه
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات جدی خانه کارگر است
  • سفر یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • سفره یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • سرعت پیشرفت صنعت با حوزه سرمایه‌گذاری متناسب نیست
  • ضرورت تدوین کلان روندها برای طراحی آینده متناسب با زیست بوم ایران
  • هوش مصنوعی چگونه به معماران و طراحان کمک می‌کند؟