Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: بعلت بازنشسته شدن قاضی رسیدگی کننده شعبه ۲۲ دادگاه تجدید نظر قاضی جدید به پرونده رسیدگی می‌کند.

وکیل‌مدافع سازمان تامین اجتماعی گفت : این پرونده مربوط به تحصیل مال نامشروع و تصرف غیر قانونی است که قاضی باید رای نهایی را صادر کند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی هزار حلقه لاستیک خودرو در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، حسین نجف‌زاده گفت: پرونده عرضه هزار حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۲۳ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان پیرانشهر رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه‌نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۲۴ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال جریمه نقدی معادل  ارزش ریالی کالاهای کشف‌شده محکوم کرد.

نجف‌‍زاده تصریح کرد: این شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال بابت ارزش مال از بین رفته و در مجموع به پرداخت ۴۶ میلیارد و ۷۲۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: ماموران گمرگ تمرچین شهرستان پیرانشهر گزارش تخلف را در بازرسی از اظهارنامه‌های وارداتی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچی هزار حلقه لاستیک خودرو در پیرانشهر
  • محکومیت بیش از دومیلیارد ریالی قاچاقچی کفش در زواره
  • محکومیت مبل ساز متقلب در اردبیل
  • پرونده مقصران آتش سوزی ساختمان پلاسکو به اجرای احکام رسید
  • مجازات مرغ فروش متخلف در پیرانشهر
  • رسیدگی به بیش از ۱۹۰۰ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه
  • دادگاه پرداخت حق السکوت ترامپ به تعویق افتاد
  • ۴۶ میلیارد و ۷۲۷ میلیون ریال جزای نقدی قاچاقچی لاستیک خودرو
  • محکومیت قاچاقچی ارز به پرداخت جزای نقدی
  • محکومیت قاچاقچیان خودرو در هرمزگان