Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@05:34:28 GMT

طرح‌های ورزشی و تفریحی در دهکده گردشگری بوشهر اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۴۱۲۹۸

طرح‌های ورزشی و تفریحی در دهکده گردشگری بوشهر اجرا می‌شود

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: طرح‌های گردشگری و ورزشی در دهکده گردشگری دریایی بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری صبح شنبه در نشست بررسی طرح‌های گردشگری استان بوشهر اظهار داشت: ظرفیت‌های کم‌نظیری در بخش گردشگری استان بوشهر وجود دارد که می‌توان با تکیه بر این ظرفیت‌ها زمینه توسعه تولید و اشتغال در استان را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از دریا به عنوان یکی از مهمترین ظرفیت‌های بخش گردشگری استان بوشهر نام برد و اضافه کرد: توسعه گردشگری دریایی و ورزش‌های آبی و دریایی را به صورت ویژه در دستور کار داریم.

استاندار بوشهر با اشاره به عملیاتی‌شدن طرح‌های مختلف و متنوع گردشگری و تفریحی در دهکده‌های گردشگری استان، بیان کرد: دهکده گردشگری دریایی بوشهر دارای زیرساخت‌های خوبی است که فرصت مناسب را برای حضور و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به آغاز فعالیت سرمایه‌گذاران در این دهکده، خاطرنشان کرد: مرکز بین‌المللی ورزش‌های آبی در دهکده گردشگری دریایی بوشهر جانمایی شده است.

سالاری با اشاره به برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی رشته‌های دریایی و ساحلی در این مرکز، ادامه داد: برای توسعه توریسم ورزشی در استان بوشهر برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.

وی از اجرای طرح‌های ورزشی و تفریحی در دهکده گردشگری بوشهر خبر داد و افزود: با تفاهم و موافق وزیر ورزش، رئیس سازمان میراث فرهنگی و استانداری بوشهر گام‌های اساسی در این زمینه برداشته می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزواظهار کرد: برای اجرای این میزان روشنایی جاده‌ای، ۳۱۰ میلیارد ریال از منابع ملی و استانی هزینه شد.

اخترشناس با اشاره به نقش بسزای روشنایی در ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای اظهار داشت: اصلی ترین پروژه ‎های روشنایی طولی طی سال گذشته شامل محورهای آبپخش به کلل، دویره به چاهکوتاه، میدان میوه و تره بار دشتستان، کمربندی اهرم، تقاطع غیر همسطح عالی‌شهر بوده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۱۵۰ کیلومتر سیستم روشنایی در جاده‌های مواصلاتی استان انجام شده که توسعه و نگهداری آن به صورت مستمر در دستور کار راهداران است.

کد خبر 6093036

دیگر خبرها

  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • «گردشگری دریایی» فقط یک وعده در روز خلیج فارس بود!