Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور اداری آموزش‌وپرورش از اعلام نتایج نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش تا فردا خبر داد.

به گزارش «قدس آنلاین»، سید حسن حسینی در برنامه روی خط خبر شبکه خبر اظهار کرد: آزمون استخدامی برای جذب ۱۰ هزار نیروی انسانی در آبان ماه سال گذشته در ۵۳ شهرستان برگزار شد و ۲۳۳ هزار و ۴۲۱ داوطلب نیز برای شرکت در این آزمون استخدامی با یکدیگر رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مجموع ۱۰ هزار و ۶۰۰ مجوز استخدامی، هفت هزار و ۵۰۰ نفر امتیاز لازم را کسب کردند و پس از طی مرحله مصاحبه و گزینش به عنوان پذیرفته شده نهایی معرفی شدند.

مدیرکل امور اداری آموزش‌وپرورش گفت: سایر افراد موفق به کسب حدنصاب لازم نشدند و تعدادی ظرفیت خالی ماند که باید تعیین تکلیف شود، تا فردا نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش از سوی سازمان سنجش اعلام خواهد شد. با اعلام نهایی اسامی از سوی سازمان سنجش، افراد به گزینش وزارت آموزش‌وپرورش معرفی می‌شوند و پس از آن دوره‌های آموزشی در دانشگاه فرهنگیان آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده‌ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می‌کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
  • آخرین اخبار از بارگذاری مدارک آزمون‌ آموزگاری ۱۴۰۳+ زمان اعلام نتایج نهایی آزمون
  • کنکوری ها گول کانال های سوال‌فروش را نخورید
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری اندیشیده شده است
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق كشور اندیشیده شده است
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است
  • افزایش تک ماده كمكی به آموزش‌وپرورش نخواهد کرد
  • اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳