Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا در آئین استقبال از این دو وزیر دولت تدبیر و امید؛ استاندار گلستان ،معاونان وی و جمعی از مدیران ارشد استان درحوزه های مربوطه حضور داشتند.
وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور شرکت در آئین بهره برداری از پروژه های ارتباطی و زیرساختی و امضای تفاهم نامه طرح تکاپو به گلستان سفر کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دراین پیوند دبیر شورای اطلاع رسانی گلستان گفت که پروژه های ICT روستایی و طرح های زیرساختی و مخابراتی با حضور وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان به بهره برداری می رسد.
علی یازرلو تصریح کرد: در سفر یکروزه دکتر ربیعی وزیر تعاون، وزیر کار و رفاه اجتماعی و دکتر واعظی ارتباطات و فناوری اطلاعات ابتدا پروژه های ICT روستایی در روستای محمد آباد گرگان افتتاح می شود و پس از آن وزرا و هیات همراه جهت ادای احترام راهی گلزار شهدا خواهند شد.
وی افزود: جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی دیگر برنامه حضور وزیران در گلستان خواهد بود و پس از آن افتتاح پروژه های زیرساختی و مخابراتی صورت می پذیرد.
به گفته وی؛ امضای تفاهم نامه طرح ملی تکاپو از دیگر برنامه های سفر دکتر ربیعی و دکتر واعظی به گلستان است.
گلستان یکی از استان های پیشرو در مباحث ICT روستایی بوده و همچنین دکتر ربیعی وزیر معین استان در زمینه اقتصاد مقاومتی است.
استان مرزی گلستان واقع در شمال ایران یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت دارد و با کشورترکمنستان ، دریای خزر و استانهای مازندران ، سمنان و خراسان شمالی همسایه است.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به دستور رئیس جمهور درباره ارائه خدمات به کارگران نخبه بیان کرد: در جشنواره روز کارگر شاهد بودیم که بسیاری از کارگران از دست رئیس جمهور کشورمان نشان دریافت کردند که اینها تماما نشان دهنده استفاده از اهمیت دادن به این قشر است و انشالله از توانمندی هایشان نیز استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: نخبگان در هر حوزه ای نخبه هستند  طبیعی است که خدماتی که نیاز داشته باشند به آنها ارائه خواهد شد البته نخبگانی که روز گذشته با رئیس جمهور دیدار کردند همه شاغل بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
  • روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه در پارسال
  • وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کارگری در نوبت رسیدگی هیئت دولت قرار گرفت
  • وزیر تعاون: بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
  • بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند | توضیحات وزیر کار درباره لایحه جامع اشتغال
  • سال گذشته شاهد روند کاهشی نرخ بیکاری در کرمانشاه بودیم
  • رتبه اول قم از لحاظ سرعت ساخت در نهضت ملی مسکن
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!