Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-18@19:03:39 GMT

محمد اصفهانی برای ارکستر ملی می‌خواند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۴۲۶۱۸

به گزارش بولتن نیوز، فریدون شهبازیان رهبر ارکستر ملی با اشاره به جزییات تازه ترین کنسرت ارکستر ملی بیان کرد: تازه ترین کنسرت ارکستر ملی روزهای ۳۱ فروردین و اول اردیبهشت ماه سال جاری با خوانندگی محمد اصفهانی در تالار وحدت تهران برگزار می شود و روزهای ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت نیز همین برنامه در تالار وحدت میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در تشریح جزییات کنسرت پیش روی ارکستر ملی توضیح داد: اجرای سه اثر از من و قطعاتی منتخب از آلبوم های «تنها ماندم» به آهنگسازی زنده یاد همایون خرم و تنظیم آقای کامبیز روشن روان و آلبوم «هفت سین» بخش با کلام کنسرت را تشکیل می دهند. اجرای چند اثر بی کلام از حسین دهلوی و بنده نیز بخش دیگری از کنسرت ارکستر ملی را تشکیل می دهد.
ارکستر ملی به رهبری فریدون شهبازیان برای اولین بار در جریان برگزاری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر به خوانندگی علیرضا افتخاری دور جدید فعالیت های خود را آغاز کرد و پس از آن در تهران و چند شهرستان کنسرت های متعددی را برگزار کرد.
کنسرت پیش روی ارکستر ملی به خوانندگی محمد اصفهانی اولین اجرای رسمی این مجموعه در سال جدید خواهد بود.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۲۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه اصفهانی‌ها از پرحادثه و خطرآفرین بودن خیابان اصلی محله گورت + فیلم

به گفته شهروند خبرنگار ما در محور اصلی پل سردار سلیمانی به سمت پل مهندس دره شوری جنب پارک معلم واقع در محله گورت منطقه ۱۵ شهرستان اصفهان بار‌ها حادثه تصادف رخ داده است. نبود پل هوایی، پیچ خطرناک خروجی میدان تره بار، عدم دید رانندگان، خرابی جاده و دست انداز‌های بسیار از دلایل تصادفات این مسیر محسوب می‌شود. بارها این موضوع پیگیری شده است اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم شلوغی و خطرناک بودن این جاده را به نمایش گذاشت و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد تا کمتر شاهد حوادث جاده‌ای شوند.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

بیشتر بخوانید:

وضعیت نامناسب جاده دندی زنجان حادثه آفرید + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • درگذشت پدر شهید سلطانی در مراغه
  • گلایه اصفهانی‌ها از پرحادثه و خطرآفرین بودن خیابان اصلی محله گورت + فیلم
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • بشنوید/ رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • محمدعلی بهمنی: تمام شاعری ام مرهون فریدون مشیری است
  • تمام شاعری‌ ام مرهون فریدون مشیری است
  • کسب رتبه های برتر کاراته کاهای زیر ۲۱ سال اصفهانی
  • کسب رتبه برتر کشتی گیر اصفهانی در مسابقات بین المللی جام موحد
  • اجرای طرح آموزشی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار