Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد در این مراسم گفت: مراحل ساخت این بیمارستان با زیربنای 23 هزار و 835 مترمربع در هفت طبقه از سال 1388 آغاز و برای ساخت آن در مجموع 800 میلیارد ریال هزینه شده است.


رضا احمدی افزود: بیمارستان شامل بخشهای جراحی، اطفال، داخلی، زایشگاه، مامایی، اتاقهای عمل، همودیالیز، داروخانه، NICU ، CCU، ICU و بخشهای پاراکلینیک شامل آزمایشگاه مرکزی، رادیولوژی دیجیتال، ماموگرافی، سونوگرافی، فلوروسکوپی، سی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تی.اسکن و ام.آر.آی است.


همچنین با حضور وزیر بهداشت و استاندار خراسان رضوی عملیات اجرایی مجتمع بهداشتی و درمانی شادروان محمد علیزاده در گناباد آغاز شد.


این مجتمع با 2 هزارو 152 مترمربع زیربنا در چهار طبقه و هزینه 30 میلیارد ریال در بخشهای آموزش بهورزی، پایگاه سلامت و خانه بهداشت فعالیت می کند. زمین این مجتمع توسط خیران مرحوم علیزاده و همسرشان مرحومه صدیقه خزاعی به دانشگاه علوم پزشکی گناباد اهدا شد.


1400 دانشجو در 22 رشته و مقطع تحصیلی در دانشکده های پزشکی، پیراپزشکی، بهداشت و پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی گناباد مشغول تحصیل هستند.


130 هزار نفر جمعیت شهرستانهای گناباد و بجستان در جنوب استان خراسان رضوی زیرپوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.


استان خراسان رضوی دارای شش دانشگاه علوم پزشکی گناباد، سبزوار، تربت حیدریه، مشهد، نیشابور و تربت جام است.


مرکز شهرستان 81 هزار نفری گناباد در فاصله 278 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی رکورددار طرح‌های عمرانی در کشور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: نهضت ملی مسکن به عنوان طرح ملی بزرگ دولت در استان، توانست ساخت واحد‌ها را در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برساند که معادل مجموع عملکرد دولت‌های گذشته در طول دوره اجرای طرح مسکن مهر است.
جواد خدائی  افزود:  در سالی که گذشت، هزار و ۵۰۰ کیلومتر از مجموع سه هزار کیلومتر روکش آسفالت دچار خرابی شدید محور‌های ارتباطی خراسان رضوی، ترمیم شد و در کنار آن ۷۵ درصد از نقاط حادثه خیز در جاده‌های استان ایمن‌سازی گردید.
وی با اشاره به توسعه ساخت و ساز‌ها در حوزه فضا‌های آموزشی و جبران کمبود کلاس‌های درس در خراسان رضوی گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از هزار و ۵۰۰ کلاس درس در استان ساخته و زمینه ساخت پنج هزار کلاس درس دیگر در سال جدید از محل مولدسازی املاک مازاد دولتی و کمک خیرین فراهم شد.

خدائی به تشریح اقدامات مهم خراسان رضوی در راستای نجات کشف رود در مشهد اشاره و بیان کرد: در این راستا پارسال ۲ تصفیه خانه مهم چرمشهر و  پرکندآباد٢ در حوالی مشهد پس از سال‌ها که از آغاز عملیات اجرایی آنها گذشته بود، به مرحله بهره‌برداری رسید.

معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در حوزه توسعه حمل و نقل ریلی در این استان خط ریلی خواف- هرات به عنوان زیرساخت مهم اقتصادی و ترانزیتی خراسان رضوی در سال گذشته به مرحله بهره‌برداری نهایی رسید.
خدائی افزود: بهره‌برداری از فرودگاه گناباد بعد از گذشت ۲۸ سال در سال ۱۴۰۲ از اقدامات مهم عمرانی خراسان رضوی در راستای توسعه حمل و نقل هوایی استان بود. در کنار آن با اجرای چند طرح عمرانی-توسعه‌ای فرودگاهی در مشهد، ظرفیت پذیرش مسافر در فرودگاه شهید هاشمی نژاد ۴۰ درصد افزایش یافت.
وی به طرح‌های مهم عمرانی در توسعه زیرساخت‌های روستایی در سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: شاخص‌های برخورداری روستا‌های استان در سال گذشته با گازرسانی، آبرسانی و اتصال اینترنت به بیش از ١٠٠روستا و همچنین روکش آسفالت معابر روستایی به میزان ۳.۵میلیون مترمربع، ارتقا یافت که این دستاورد به نوبه خود یک رکورد تاریخی در توسعه روستا‌های استان است.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: پارسال عملیات اجرایی سه واحد نیروگاهی جدید در مجموع با ظرفیت تولید برق ۵۴۰ مگاوات در این استان به اتمام رسید و ١٣پست فوق توزیع برق به ظرفیت ۶٠٠مگاولت آمپر نیز بهره برداری شد.
خدائی به معضل خشکسالی و چالش کمبود آب در خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: با اجرای شبانه روزی طرح خط لوله آب غرب مشهد و ده‌ها طرح آبی دیگر در سطح شهرستان‌های خراسان رضوی از جمله خط انتقال آب سد تبارک به قوچان، تنش آبی شدید تابستان سال ۱۴۰۲ در این استان بدون جیره بندی پشت سر گذاشته شد.
وی با اشاره به سرمای بی سابقه چند سال اخیر در خراسان رضوی و افت شدید فشار گاز در استان گفت: با اجرای طرح ضربتی خط تقویتی انتقال گاز به تربت‌جام و چند طرح کلیدی دیگر در سال ۱۴۰۲، با وجود افت شدید فشار شبکه گاز در اوج سرمای پارسال، زمستان گذشته بدون قطع گاز خانگی سپری شد.

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های «شهر دانشگاهی» در کردستان فراهم شد+فیلم
  • ۶۱۷ مصدوم در حوادث ترافیکی جاده‌ای خراسان شمالی
  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • مسافران نوروزی روزه‌دار پای سفره افطار علامه محمدتقی بهلول گنابادی
  • خراسان رضوی رکورددار طرح‌های عمرانی در کشور
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • چند خبر کوتاه از شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • کاهش ۳۵ درصدی حوادث ترافیکی در گناباد و بجستان
  • استقرار کادر پرستاری و بیهوشی بیمارستان قائم (عج) در حرم مطهر رضوی