Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- برنامه تلویزیونی «عصرانه» از این پس به صورت زنده روی آنتن شبکه افق می رود. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی شبکه افق، محمدرضا باقری تهیه کننده برنامه تلویزیونی «عصرانه» با اشاره به ویژگی های سری جدید این برنامه اظهار کرد: سری نخست عصرانه بیشتر به بازخوانی اخبار مطبوعات اختصاص داشت اما در سری جدید، خبرگزاری ها و فضاهای مجازی هم مورد رصد قرار می گیرند و اخباری که در این فضاها منتشر شده اند در برنامه مطرح می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به محتوای خبری برنامه «عصرانه» طی صحبت هایی که با مدیران شبکه و صاحب نظران داشتیم به این نتیجه رسیدیم برای پویایی و ضریب نفوذ بیشتر برنامه را از حالت ضبطی که چندین ساعت از اخبار عقب بود به پخش زنده تبدیل کنیم.
تهیه کننده «عصرانه» با بیان اینکه برخی معتقد بودند بحث خبر و جدیتی که در آن هست برای مخاطبان خسته کننده می شود گفت: به همین منظور آیتم طنز خبری هم به سری جدید «عصرانه» اضافه شده است.
وی ادامه داد: در سری قبل تنها یک مهمان و یک موضوع در هر قسمت وجود داشت ولی در سری جدید زمان گفت وگو با هر مهمان کم شده اما شاهد بیان نظرات از سوی چندین مهمان غیر حضوری و ارائه تحلیل های خبری توسط آنها هستیم.
باقری خاطرنشان کرد: سه مجری عصرانه هیچ یک به تحلیل اخبار نمی پردازند بلکه تنها آنچه در رسانه ها منعکس شده را انتخاب و بیان می کنند یا اینکه تحلیل ارائه شده در رسانه ها و کاربران فضاهای مجازی را به اطلاع مخاطبان می رسانند.
تهیه کننده «عصرانه» با اشاره به اختصاصی بخشی از این برنامه به فضاهای مجازی عنوان کرد: در مورد شبکه های اجتماعی باید گفت کاربران این فضاها بخشی از جامعه هستند و برخی از آنها جزو فعالان رسانه ای محسوب می شوند بنابراین نمی توان نقش شبکه های اجتماعی را نادیده گرفت چون سرعت انتشار خبر در آنها بیشتر است و برخی ملاحظات رسانه های جمعی را نیز ندارند.
گفتنی است برنامه تلویزیونی «عصرانه» از این پس شنبه تا چهارشنبه به صورت زنده و از ساعت 19:00 تا 19:30 روی آنتن شبکه افق می رود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۲۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفسیر یک ضرب‌المثل در برنامه تلویزیونی | این ضرب‌المثل درباره افراد متظاهر است | ویدئو

دریافت 15 MB

به گزارش همشهری آنلاین، پژوهشگر حوزه ادبیات به تفسیر ضرب المثل ایرانی با گرگ دمبه می‌خوره با چوپون گریه می‌کنه پرداخت.

بهروز اتونی، پژوهشگر حوزه ادبیات در برنامه صبحانه ایرانی گفت: ضرب المثل ایرانی با گرگ دمبه می‌خوره با چوپون گریه می‌کنه، به افراد متظاهری اشاره دارد که شخصیت ثابتی ندارند و گاه در جمع خوبان و گاه در جمع بدکاران می‌نشینند.

کد خبر 848673 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها ادبیات زبان فارسی خبر مهم تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • حمله به کنیسه‌ای در پایتخت لهستان با ۳ بمب آتش‌زا
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • تفسیر یک ضرب‌المثل در برنامه تلویزیونی | این ضرب‌المثل درباره افراد متظاهر است | ویدئو
  • هنرنمایی قایدی مورد توجه شبکه تلویزیونی امارات (فیلم)
  • «وعده صادق»؛ عملیاتی که نباید فراموش شود