Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام امینی امام جمعه و علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان به همراه مدیرعامل شرکت ووهان و مدیر عامل شرکت CNCES از پروژه شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان بازید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آسماری,حجت الاسلام امینی امام جمعه و علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان به همراه مدیرعامل شرکت ووهان و مدیر عامل شرکت CNCES از پروژه شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان بازید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه ای که بعد از بازدید از پروژه بزرگ اوره و آمونیاک برگزار شد مدیران ارشد شرکت های چینی ضمن اعلام رضایت از این پروژه اعلام کردند به زودی پروژه عظیم پتروپالایش را در منطقه زیلایی عملیاتی خواهیم کرد.

این مقام چینی اظهار داشت: پروژه پتروپالایش قابلیت ایجاد یک شهر بزرگ صنعتی را در این منطقه خواهد داشت که ما مقدمات و مطالعات آن را فراهم نموده ایم.

قابل ذکر است شرکت CNCES هم اکنون در ۴۲ کشور جهان در حال اجرای پروژه های گوناگون است. به گفته مدیرعامل این شرکت آن ها تا کنون بیش از ۶ هزار پروژه را در دنیا اجرا کرده اند.

در پی سخنان این مقام چینی حجت الاسلام امینی در سخنانی گفت: بنده به عنوان امام جمعه و همه مسئولین شهرستان و استان از این پروژه های صنعتی و اقتصادی با تمام وجود حمایت خواهیم کرد.

همچنین مهندس علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان و نماینده دولت در منطقه اعلام داشت: به نمایندگی از دولت تدبیر و امید اعلام می‌کنم که دولت از این پروژه‌ها حمایت خواهد کرد و تمامی شرایط و فضا را برای اجرای پروژه بزرگ بزرگ پتروپالایش برای مسئولین شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان و شرکای چینی فراهم خواهیم کرد.

انتهای پیام/صا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، چای لی مدیرعامل شرکت دولتی چاینا انرژی در دیدار با مهدی دوستی استاندار هرمزگان، بر توسعه روابط دو جانبه و همکاری مشترک میان چین و ایران تاکید کرد و اظهار داشت: شرکت انرژی چاینا از جمله شرکت‌های بزرگ چین است که بالغ بر ۲۰ هزار پروژه زیربنایی در حوزه‌های مختلف از جمله برق آبی، حرارتی، انرژی‌های تجدید پذیر، توسعه مسکن و تجهیز ساختمان و مسائل مرتبط با نفت و پتروشیمی در سطح جهان انجام داده و بخشی از آن در حال انجام است.

وی افزود: این شرکت از سال ۲۰۰۱ وارد ایران شد و چندین پروژه زیربنایی اولویت دار را تأمین مالی و اجرا کرده و قرار است طرح‌های بزرگی نظیر سد بختیاری به عنوان بلندترین سد ایران با همکاری این شرکت به سرانجام برسد.

مدیرعامل شرکت چاینا انرژی با تاکید بر اینکه در زمینه پتروشیمی و نفت در هرمزگان آماده همکاری هستیم گفت: در حال حاضر چند پروژه پالایشی و پتروشیمی ملی را در دست همکاری داریم که بخشی از آن‌ها در هرمزگان وجود دارد.

کد خبر 6087659

دیگر خبرها

  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • بیانیه شماره یک مالک جدید استقلال/ پتروشیمی خلیج فارس اعلام وضعیت کرد!
  • اولین پیام رسمی مالک جدید استقلال به آبی‌پوشان!
  • اولین واکنش پتروشیمی خلیج فارس به خرید استقلال
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • تکمیل زنجیره ارزش، گلوگاه «جهش تولید» در صنعت پتروشیمی است