Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@22:53:46 GMT

۲ طرح بهداشتی در اسلامیه فردوس افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۴۳۲۰۴

۲ طرح بهداشتی در اسلامیه فردوس افتتاح شد

بیرجند- پایگاه اورژانس ۱۱۵ اسلامیه فردوس در خراسان جنوبی که از فروردین ۹۵ آغاز به ساخت شده بود، شنبه با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، پایگاه اورژانس ۱۱۵ و مرکز خدمات سلامت شهری روستایی اسلامیه فردوس با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ اسلامیه از فروردین ۹۵ آغاز که با کمک ۱۳۰ میلیون تومانی یک افتتاح خیر ساخته و با هزینه ۲۸۰ میلیون تومانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تجهیز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مرکز خدمات سلامت شبانه روزی شهری روستایی اسلامیه با هزینه یک میلیارد تومان درزمینی به مساحت ۵۵۰ مترمربع و در ۲ طبقه ساخته شد.

ویزیت پزشک عمومی، مامایی، تزریقات و پانسمان و سرم تراپی، آزمایشگاه سطح اول، مراقبتهای مادر و کودک و واکسیناسیون، بهداشت محیط و حرفه ای از جمله خدماتی است که در این مرکز به جمعیتی بیش از هفت هزار نفر ارائه می شود.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت

 مهدی زنگنه گفت: دستاوردهای بزرگ جهانی مثل ریشه‌کنی ویروس‌های آبله در سال ۱۹۸۰، ویروس وحشی فلج اطفال تیپ دو در سال ۲۰۱۵ و ویروس وحشی فلج اطفال تیپ سه در سال ۲۰۱۹، حذف کشوری بیماری‌هایی مانند سرخک، سندروم سرخجه مادرزادی و کزاز نوزادی و همچنین عاری شدن کشور از فلج اطفال و کنترل بیماری‌های دیفتری، سیاه‌سرفه و سل نیز از دیگر نتایج آن به شمار می‌روند.
 
 
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: همه ساله باهدف اطلاع‌رسانی، حمایت‌طلبی و جلب مشارکت مردمی، از طرف سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان هفته جهانی ایمن‌سازی نام‌گذاری می‌گردد.
 
 
 وی گفت داد: امسال نیز پویشی با شعار جهانی نجات زندگی با ایمن‌سازی جهت آگاهی‌بخشی جامعه و ارتقا پوشش واکسیناسیون کودکان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستورالعمل بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • استخدام زنان زندانی ایرانی در یک کارخانه بستنی
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان