Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-08@15:33:05 GMT

اطلاعیه ای درباره تشکل سیاسی «جماران»

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۴۳۳۱۲

یک منبع آگاه در مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی نسبت به تشکیل تشکلی سیاسی با عنوان «جماران» واکنش نشان داد و گفت که حضور این افراد در حسینیه جماران به هیچ وجه به نشانه تأیید این افراد و فعالیت آنها از طرف بیت امام و مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی نیست.

به گزارش «امیدنامه»، این منبع آگاه در مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) گفت: آنچه تحت عنوان جریان مردمی انقلابی فرزندان نسل سوم روح‌الله و به صورت مخفف - جماران - اعلام موجودیت کرده، اعضای آن هیچ ارتباطی با بیت امام خمینی (س) و مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی و جماران ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: حسینیه جماران همه‌روزه برای بازدید عموم مردم و علاقه‌مندان به امام خمینی (س) و آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی باز است و همگان می‌توانند از این مجموعه و بیت امام بازدید داشته باشند. به دلیل جایگاه امام خمینی (ره) در میان اقشار مختلف مردم افرادی که روزانه حسینیه جماران بازدید می‌کنند از اقشار مختلف مردم هستند و هیچ‌گونه محدودیتی از این نظر برای هیچ فرد یا گروهی وجود ندارد.

این منبع آگاه در مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) گفت: روز سه‌شنبه 15 فروردین 96 گروهی در حسینیه جماران حضور یافتند و مشابه اکثر کسانی که از این مجموعه بازدید می‌کنند عکسی به یادگار گرفتند. اما نکته جالب این است که پس از این حضور و عکس گرفتن تعداد محدودی از رسانه‌های کشور اعلام کردند که این افراد با عنوان «جریان مردمی انقلابی فرزندان نسل سوم روح‌الله» و عنوان اختصاری «جماران» اعلام موجودیت کردند.

وی تاکید کرد: به این وسیله اعلام می‌شود که این تشکل و اعضای آن هیچ ارتباطی با بیت شریف امام خمینی (س) و مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی و جماران ندارد و حضور آنها در حسینیه جماران از دید مسئولین این مجموعه صرفاً بازدیدی از نوع بازدیدهای متداول شخصی و گروهی از حسینیه جماران است که به طور روزانه انجام می‌شود و حضور آنها در حسینیه جماران به هیچ‌وجه به نشانه تأیید این افراد و فعالیت آنها از طرف بیت امام خمینی و مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی نیست.

بر اساس این گزارش، هفته گذشته طیف منتسب به مهرداد بذرپاش، از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری، با حضور در حسینیه جماران، تأسیس تشکلی با عنوان «جریان مردمی انقلابی فرزندان نسل سوم روح‌الله» را اعلام کردند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۳۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدعلی علومی درگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدعلی علومی رمان‌نویس، پژوهشگر، اسطوره‌شناس و طنزنویس روز گذشته یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در بم شهر زادگاهش دار فانی را وداع گفت.

از آثار او می‌توان به رمان‌های معروف سوگ مغان، آذرستان، ظلمات و... اشاره کرد.

علومی متولد ۱۳۴۰ بود و فارغ‌التحصیل رشته علوم سیاسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران بود.رمان «آذرستان» او در سال ۷۷ کتاب برگزیدهٔ سال از سوی وزارت ارشاد وقت و رمان طنز «شاهنشاه در کوچه دلگشا» برندهٔ سی سال رمان طنز ایران شد.

از محمدعلی علومی آثار پژوهشی متعددی در حوزه‌های مختلف ادبیات باقی مانده است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903304

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان از فردا
  • محفل انس با قرآن در آبدان برگزار شد
  • اطلاعیه|زمان تبلیغات انتخابات مجلس ۸ صبح فردا پایان می‌یابد
  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • ۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • محمدعلی علومی درگذشت
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها