Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@05:42:45 GMT

صدور ویزای فرودگاهی در کرمان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۴۳۴۹۰

صدور ویزای فرودگاهی در کرمان

تین‌نیوز|مشاور مدیر کل سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از صدور ویزای فرودگاهی در استان کرمان از 27 فروردین ماه با حضور معاون کنسولگری وزارت امور خارجه خبر داد.

محمد جهانشاهی در گفت و گو با ایسنا منطقه کویر، گفت: با توجه به پیگیری های استاندار کرمان در سال های اخیر و نگاه جدی که به مقوله گردشگری در استان کرمان وجود دارد در فروردین سال جاری نتیجه این تلاش ها به ثمر می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از صدور ویزای فرودگاهی در فرودگاه کرمان خبر داد و اظهار کرد: تعداد محدودی از فرودگاه های کشور قابلیت صدور ویزای فرودگاهی دارند که استان کرمان نیز اکنون به جمع آنها می پیوندد.

مشاور مدیر کل سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از جلسات متعدد مسئولین استان با وزارت خارجه سخن به میان آورد و ادامه داد: در جلسه امروز 19 فروردین ماه که دستگاه های مختلف استان در آن حضور داشتند، مقرر گردید که 27 فروردین با حضور دکتر «قشقاوی» معاون کنسولگری وزارت خارجه و مقامات ارشد استان کرمان صدور ویزای فرودگاهی استان کرمان آغاز به کار کند.

وی با بیان این مطلب که اعتبار این ویزا تا سقف یک ماه است اما امکان تمدید نیز وجود دارد، تصریح کرد: ایران در راستای توسعه گردشگری به دنبال صدور ویزای توریستی راحت برای گردشگران است که با این اقدام ورود گردشگران به کشور، تسهیل پیدا خواهد کرد.

جهانشاهی با اشاره به اینکه نمایندگی وزارت امور خارجه در استان کرمان مستقر بوده و مسئول پیگیری این مهم هستند، افزود: به جزء 11 کشور، سایر کشورها، گردشگران می توانند در کشور خود توسط وب سایت تقاضای ویزا می دهند و ایران ظرف حداکثر 10روز ، توسط این وب سایت یک کد به آنها داده می شود و آنها پس از ورود طی یک پروسه کوتاهی ویزا برای آنها صادر و می توانند سفر خود در ایران را از کرمان آغاز نمایند.

مشاور مدیر کل سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان تاکید کرد: با تلاش های بخش دولتی و بخش خصوصی در سال 96 کرمان از طریق شرکت های هواپیمایی با خارج از کشور ارتباط برقرار خواهد کرد تا روند رو به رشد استان کرمان با ایجاد این زیرساخت ها ادامه یابد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور

تین نیوز

گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعطا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در آیین اعطای گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین المللی شیراز گفت: امروز مستکبران جهانی در این اندیشه هستند که صنعت هوانوردی جمهوری اسلامی ایران چگونه توانسته با وجود تحریم های ناجوانمردانه سرپا بایستد و مطابق استانداردهای جهانی عمل کند.

محمدی بخش افزود: استان فارس امروز می تواند به خود افتخار کند که فرودگاه شیراز به عنوان سومین فرودگاه کشور از گواهینامه فرودگاهی مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار شده است.

وی بیان کرد: در حوزه کارگو باید برای فرودگاه های فارس برنامه ریزی شود تا با حمل و نقل هوایی شاهد صادرات محصولات درجه یک این استان به کشورهای همسایه باشیم.

محمدی بخش اظهار کرد: این افتخار را داریم که اعلام کنیم از بوموسی تا سراوان شاهد برقراری پروازهای مسافری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک با افتتاح رادار تنگ ریز فارس، مردم در جریان اهمیت این پروژه و اقدام جهادی رزمندگان خط مقدم صنعت هوانوردی قرار خواهند گرفت.

آسمان ایران در امنیت کامل است

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: آسمان ایران در امنیت کامل به سر می برد و در شرایطی که اخیرا اسرائیل مورد هجوم رزمندگان ایرانی قرار گرفت، هزاران پرواز در شیراز و سایر فرودگاه های ما انجام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مهاجرت با ویزای جعلی
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • صدور هشدار فوری هواشناسی + جزئیات
  • صدور هشدار جدید نارنجی هواشناسی + جزئیات