Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:59:35 GMT

۹۶ درصد روستاهای شهرستان سلطانیه دارای گاز طبیعی هستند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۴۳۵۴۹

۹۶ درصد روستاهای شهرستان سلطانیه دارای گاز طبیعی هستند

فرماندار سلطانیه گفت: در سال ۹۲ میزان گازکشی به روستاهای شهرستان سلطانیه ۷۰ درصد بود که با حمایت دولت این میزان به ۹۶ درصد رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از استانداری زنجان٬ پرویز خالقی در جلسه استاندار زنجان با نمایندگان اقشار مختلف مردم سلطانیه٬ اظهار داشت: در سال ۹۲ میزان گازکشی به روستاهای شهرستان سلطانیه ۷۰ درصد بود که با حمایت دولت این میزان به ۹۶ درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو روستا در دست اقدام برای گازکشی هستند٬ افزود: با بهره برداری از گازکشی این دو روستا میزان بهره مندی روستاهای شهرستان از گاز طبیعی به ۹۷ درصد می رسد.

فرماندار سلطانیه جمعیت شهرستان سلطانیه را ۳۰ هزار نفر یرشمرد و تاکید کرد: در ۱۹ مرداد چهار سالگی تبدیل سلطانیه به شهرستان کامل می شود. زیرساخت های سلطانیه قبل از تبدیل شدن به شهرستان به خوبی فراهم نشده بود.

خالقی اقدمات چند سال اخیر در سلطانیه را مساوی همه اقدامات در ۱۰ تا ۲۰ سال گذشته عنوان کرد و افزود: ۵۰ سال از شهر شدن سلطانیه می گذرد اما این شهر به دلایل مختلف توسعه در خور شان خود را نداشتت است. در سال های اخیر اقدامات زیادی برای شهرستان صورت گرفته است.

خالقی توسعه محورهای مواصلاتی شهرستان سلطانیه را قابل توجه عنوان کرد و افزود: محورهای مواصلاتی سلطانیه به زنجان٬ سلطانیه- قیدار به کبودرآهنگ٬ سلطانیه به ابهر و خرمدره در حال توسعه هستند.

فرماندار سلطانیه از پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی ساختمان فرمانداری سلطانیه خبر داد و گفت: مسوولان استان توجه ویژه ای به ساخت این ساختمام داشتند.

خالقی از بهبود وضعیت بنای چلبی اوغلو طی سال های اخیر خبرداد و تاکید کرد: وضعیت این بنا نسبت به سال هاب گذشته بسیار متفاوت شده تبدیل به جذابیت بالا برای جذب گردشگر شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات

رییس پلیس راهور پایتخت از وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری شهر، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در این نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

وی تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

وی افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند