Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-08@15:37:26 GMT

توسعه خدمات Office 365 مایکروسافت برای کارمندان بخش فروش

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۴۳۹۵۴

توسعه خدمات Office 365 مایکروسافت برای کارمندان بخش فروش



شرکت مایکروسافت در تلاش است قابلیت‌های جدید خود را به مجموعه نرم‌افزاری سازمانی مشهور خود Office 365 اضافه کند تا از این طریق، فعالیت‌های گروهی در این بسته نرم‌افزاری برای کاربران و شرکت‌ها آسان‌تر شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، در حال حاضر طرح Office 365 Enterprise K1 که هم‌اکنون ارائه شده است، ۲ گیگابایت فضای مجازی مبتنی بر سیستم OneDrive for Business را در اختیار کاربران سازمانی می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این فضا، مایکروسافت امکان دسترسی آنها به خدمات Teams، PowerApps و Flow مایکروسافت را به سهولت فراهم می‌کند.

همچنین کاربرانی که در این طرح اشتراک دارند می‌توانند از طریق سیستم Skype for Business پیام‌های فوری ارسال کنند و با سیستم Skype Meeting Broadcast در کنفرانس‌های ویدئویی شرکت کنند.


سیاست اساسی مایکروسافت این است که با توسعه خدمات سازمانی مجموعه نرم‌افزاری Office 365 تلاش کند برای آن دسته از کاربرانی که وقت کمتری را به رایانه اختصاص می‌دهند، بهترین خدمات کاربردی را ارائه دهد.
بدین ترتیب، کاربران بهترین بهره‌برداری را از خدمات این سرویس خواهند برد.

گفتنی است تمامی این قابلیت‌ها برای آسان‌سازی فعالیت‌های کارمندان بخش فروش ارائه شده است.

شایان ذکر است طرح K1 مایکروسافت به گونه ای طراحی شده است که سازمان‌ها به‌ازای هر کاربر که در آن مشترک می‌شود می‌بایست ماهانه ۴ دلار پرداخت کنند.

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب درآمد ارزی شرکت ایپکو از محل صادرات خدمات فنی مهندسی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- مهدی رجبعلی با اشاره به این که هایما اس7 پرو، پنجمین محصولی است که سال گذشته و در همکاری با هایما، پروژه بهبود کالیبراسیون با اقلیم ایران برای آن آغاز شد، عنوان کرد: این محصول دارای موتور جدید توربو با تزریق مستقیم (GDI) است که از سال گذشته تا کنون تغییرات کالیبراسیون این محصول در حال انجام است.
وی با اشاره به برنامه‌های ایپکو برای سال جاری، اظهار کرد: از طریق شرکت در نمایشگاه‌های مختلف تلاش می‌شود تا در کنار محصول هایما و تجربه‌ای که از ارایه خدمات مهندسی به این برند کسب شده است، به سایر بازارهای بالقوه ورود کرده و خدمات ارایه کنیم.
 رجبعلی افزود: از سوی دیگر، از سال ۱۴۰۱ تا کنون در ایپکو طراحی و توسعه سامانه مدیریت موتور(EMS)، کالیبراسیون و توسعه رایانه موتور ایران خودرو (IKECU) پیش برده می‌شود؛ در تلاش هستیم تا برای رایانه موتور (ECU) ، سامانه مدیریت الکترونیکی موتور (EMS) و ایرادیابی قوای محرکه نیز بتوانیم بازاریابی مناسبی انجام دهیم.
 مدیرعامل شرکت ایپکو خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۹۹ تا کنون و با تکیه بر دانش متخصصان و کارشناسان داخلی، توانسته‌ایم درآمد ارزی قابل توجهی از محل فروش خدمات مهندسی کسب کنیم.
 وی هم‌چنین با اشاره به حضور ایپکو در نمایشگاه ایران اکسپو در سال جاری، یادآور شد: این مجموعه با رویکرد صادرات خدمات فنی-مهندسی در زمینه طراحی و توسعه قوای محرکه و آزمون های موتوری و هم‌چنین کالیبراسیون و توسعه نرم‌افزار و سخت افزار مدیریت هوشمند خودرو در نمایشگاه ایران اکسپو حضور داشت.

دیگر خبرها

  • خدمات صندوق توسعه فناوری‌های نوین توسعه یافت
  • تبعیض در اخذ تسهیلات بانکی بین مردم و کارمندان بانک‌/ تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک‌ها از خرداد به‌روزرسانی نشده است
  • واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی را به شرکت‌های داخلی
  • ورود ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس به تهران تا پایان شهریور | خدمات پس از فروش اتوبوس های برقی بر عهده شرکت های داخلی خواهد بود
  • استارتاپ‌های اسپانیایی از مایکروسافت شکایت کردند
  • اجرای طرح توسعه خدمات فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی
  • کسب درآمد ارزی شرکت ایپکو از محل صادرات خدمات فنی مهندسی
  • هوش مصنوعی رقیب گوگل و اوپن ای آی در راه است
  • مایکروسافت نسبت به حمله «جریان کثیف» که اپ‌های اندرویدی را تحت تأثیر قرار می‌دهد هشدار داد
  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا