Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها>آذربایجان غربی - فرماندار ارومیه از آغاز فرایند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر در هیات اجرایی به مدت یک هفته خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، عباس حسن خاني با اعلام این مطلب گفت: با توجه به آغاز فرايند رسیدگی به صلاحیت داوطلبان، کار بررسی صلاحیت داوطلبان درهیات اجرایی شهر اروميه از عصر امروز در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي با اعلام اينكه رسیدگی به صلاحیت داوطلبان در هیات اجرایی شهرستان طبق ماده ۴۷ قانون از تاریخ ۱۷ فروردین تا ۲۳ فروردین ماه به مدت یک هفته انجام می شود، افزود: ظرف یک هفته هیات اجرایی صلاحیت داوطلبان شوراها را بررسی و نتایج را به هیات نظارت اعلام می کند.

فرماندار اروميه تصريح كرد: مطابق قانون بعد از پایان فرآیند ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها، مراجع چهارگانه ده روز فرصت داشته اند تا جواب استعلامات خود را به فرمانداري ارسال نمايند تا بعد از اين مدت براساس ماده ۴۷ قانون انتخابات شوراهاي اسلامي روند بررسي صلاحيت نامزدها در هيأت اجرايي آغاز شود.

حسن خاني بر رعايت اصل بي طرفي و توجه به مر قانون در بررسي صلاحيت داوطلبان تأكيد كرده و گفت: براساس کلیات برنامه زمان ‌بندی انتخابات پنجمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا، اعضاي هیأت‌ اجرایی موظفند بیست و چهارم فروردین صورت جلسه بررسی صلاحیت ها را به هیأت‌های نظارت شهرستان ارسال نمايند تا مراحل بعدی بررسی صلاحیت‌ها انجام پذیرد.

وي خاطرنشان كرد: هیات نظارت شهرستان اول اردیبهشت ماه نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان را به هیات اجرایی اعلام می کند تا فرمانداري نیز دوم اردیبهشت ماه نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را به داوطلبان اعلام كند.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

46

کلید واژه‌ها : انتخابات شوراهای شهر و روستا - ارومیه -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۳۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.   این نامزد‌ها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.     دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.   این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.   وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند