Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@11:57:09 GMT

هشدار به افرادی که سهام عدالت ندارند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۴۴۰۸۷

هشدار به افرادی که سهام عدالت ندارند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ افشین انصاری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت در فارس گفت: افرادی که به هر دلیلی از طرح نام نویسی در سهام عدالت جا مانده‌اند یا اینکه به ناحق شناسایی نشده‌اند، در حال حاضر نمی‌توانند در این طرح ثبت نام کنند و باید مراقب ترفندهای افراد سودجو در این زمینه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری افزود: تا زمانی که ساماندهی 49 میلیون و 226 هزار و 193 نفر که پیشتر در کشور در طرح سهام عدالت نام نویسی نکرده اند، قطعی نشود سازمان خصوصی‌سازی به عنوان متولی اصلی این سهام مبادرت به ثبت نام جدید نخواهد کرد.

وی از ساماندهی سهام تمام مشمولان در شرایط کنونی خبر داد و ادامه داد: تا اواسط و یا اواخر سال 96 ساماندهی سهام عدالت برای ثبت نام شدگان فعلی تمام می شود.

انصاری اظهار داشت: سامانه سهام عدالت که به دلیل به‌ روز رسانی صورتحساب مشمولان از 30 اسفند سال 95 به صورت موقت غیر فعال شده بود مجددا از 14 فروردین 96، فعال شده و مشمولان این طرح می‌توانند به صورتحساب به‌ روز شده خود دسترسی داشته باشند.مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت در فارس تصریح کرد: استان فارس با بیش از سه میلیون و 329 هزار مشمول سهام عدالت در شمار استان های برتر کشور قرار دارد.
انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۴۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سال زندان در انتظار این مشمولان سربازی

 
به گزارش  تابناک، سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا اظهار کرد: برابر ماده ۶۰ قانون جرایم و مجازات خدمت وظیفه عمومی، کسانی که با ارتکاب اعمالی چون جعل شناسنامه، مهر، امضا، کارت پایان خدمت، کارت معافیت، استفاده از شناسنامه دیگران، اعمال نفوذ، شهادت کذب، گواهی خلاف واقع، مکتوم داشتن حقیقت، اخذ رشوه یا فریب دادن مشمول موجبات معافیت خود یا دیگران را از خدمت وظیفه عمومی فراهم سازند، به اتهام آنان در دادگاه صالحه رسیدگی شده و با رعایت شرایط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به حبس تعزیزی از یک سال تا ۵ سال محکوم می شوند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: چنانچه تقلب یا جعل و یا اخذ رشوه تاثیری در وضعیت مشمول نداشته باشد، مرتکبین با رعایت شرایط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به انفصال از یک سال تا ۱۰ سال از خدمات دولتی و ضبط رشوه به عنوان جریمه و ۶ ماه تا ۳ سال حبس محکوم خواهند شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی http://www.vazifeh.police.ir از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • اما و اگرهای قانون سربازی
  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • ۵ سال زندان در انتظار این مشمولان سربازی
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟
  • مشمولان طرح کالابرگ فجرانه این خبر مهم را حتما بخوانند
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج
  • خبر مهم برای مشمولان طرح کالابرگ فجرانه؛ مدل جدید در راه است؟