Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:با توجه به اتمام دوره هیات رئیسه و براساس اساسنامه جامعه، انتخابات هیات رئیسه در روز 18 فررودین جاری برگزار و آیت الله محمد یزدی به عنوان رئیس جامعه مدرسین قم انتخاب شد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،حجت الاسلام علی ابراهیمی سیریزی، رئیس دفتر جامعه مدرسین گفت: با توجه به اتمام دوره هیات رئیسه و براساس اساسنامه جامعه، انتخابات هیات رئیسه در روز 18 فررودین جاری برگزار و آیت الله محمد یزدی به عنوان رئیس جامعه مدرسین قم انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار کرد: همچنین آیات محمد مومن، سید هاشم حسینی بوشهری، محسن اراکی، سید احمد خاتمی و ابوالقاسم وافی به عنوان اعضای هیات رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انتخاب شدند.ابراهیمی در ادامه به تشریح ساختار جامعه مدرسین اشاره کرد و گفت: این نهاد مقدس حوزوی دارای چهار معاونت جامعه و روحانیت، جامعه و نظام، جامعه و مردم و اداری مالی و دفتر جامعه مدرسین، دبیرخانه علمی – محتوایی و دفتر امور بین‌ الملل است.وی افزود: مجمع عمومی جامعه مدرسین شامل استادان سطح عالی و خارج حوزه‌ های علمیه است که این مجمع از دیگر بخش‌ های فعال در جامعه مدرسین است.رئیس دفتر جامعه مدرسین همچنین در رابطه با جایگاه هیات رئیسه جامعه مدرسین ابراز داشت: یکی دیگر از ارکان اصلی این نهاد مقدس هیات رئیسه آن است که طبق شرح وظایف خود عمل می کنند و اعضای آن طی یک دوره 2 ساله انتخاب می شوند.ابراهیمی، جامعه مدرسین را نهادی علمی، فرهنگی و سیاسی با سابقه‌ ای کهن و تاثیر‌گذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: این جامعه با اهدافی چون ترویج و گسترش معارف اسلام ناب محمدی(ص) و مکتب اهل ‌بیت معصومان‌(ع)، دفاع از قرآن و عترت و ارزش‌ های اسلامی شکل گرفته است و در حال حاضر با تمام توان به فعالیت خود ادامه می ‌دهد.انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۴۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمد متولی گفت: چهارمین همایش حوزه انقلابی حوزه منتظر به میزبانی شهر مقدس شیراز با رهیافت علوم انسانی اسلامی دوشنبه ساعت ۸:۳۰ صبح در شبستان حضرت امام خمینی (ره) حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی چهارمین دوره همایش حوزه انقلابی حوزه منتظر خاطرنشان کرد: این همایش هر ساله همزمان با بزرگداشت آیت الله ایمانی برگزار می‌گردد چرا که در زمان حیات و مسؤولیت ایشان در کسوت نماینده ولی فقیه در استان فارس حوزه‌های علمیه شهر مقدس شیراز جانی دوباره گرفت و در جهت رشد و پیشرفت علمی حوزه و طلاب اقدامات مؤثری از جانب ایشان انجام شد.

وی بیان کرد: این همایش با حضور طلاب و روحانیون برادر و خواهر برگزار خواهد شد و در جهت تسهیل حضور گسترده آنها در آن روز تمامی حوزه‌های علمیه برادران و خواهران در سطح شهر شیراز تعطیل خواهند بود.

برای اولین بار در کشور آئین جایزه ملی محی‌الدین برپا می‌شود

وی ضمن اشاره به دریافت ۲۰۰ اثر علمی و هنری به دبیرخانه همایش عنوان کرد: در این همایش ملی برای اولین بار در کشور آئین اهدا جایزه ملی محی‌الدین برگزار خواهد شد. گفتنی است نام این جایزه از نام استاد اخلاق حضرت آیت الله حائری شیرازی اقتباس شده است.

دبیر اجرایی این همایش افزود: در این برنامه به تمامی طلاب و روحانیون شرکت کننده بن خرید کتاب ۵۰۰ هزار تومانی با تخفیف ۳۰ درصد اهدا می‌شود.

حجت الاسلام متولی در پایان گفت: امسال در چهارمین دوره این همایش ملی میزبان حضرت آیت الله رشاد به عنوان سخنران خواهیم بود؛ وی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور و رئیس حوزه‌های علمیه استان تهران است.

کد خبر 6097131

دیگر خبرها

  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند