Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:43:00 GMT

طرح ملی تکاپو در مدت ۵ سال در استان گلستان اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۴۴۳۲۸

طرح ملی تکاپو در مدت ۵ سال در استان گلستان اجرا می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: طرح ملی تکاپو در راستای اشتغالزائی در استان گلستان در مدت ۵ سال اجرا می‎شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سعید مازندرانی عصر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال استان گلستان اظهار داشت: براساس پیگیری‎های وزیر کار و رفاه اجتماعی امروز شاهد حضور وزیر ارتباطات و وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به استان گلستان هستیم که امروز تفاهم برنامه توسعه کسب و کار و اشتغال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گستان تحت عنوان طرح تکاپو فی ما بین این دو وزیر به امضاء می‎رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طرح تکاپو در بخش آی.تی در 2 سال انجام می‌شود، گفت: کل طرح تکاپو در استان گلستان در مدت 5 سال برگزار می‎شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه امروز 43 پروژه در زمینه آی.تی و آی.سی.تی در استان گلستان با حضور 2 وزیر در قالب طرح تکاپو به امضاء خواهد رسید، افزود: بیشتر این پروژه‎ها در زمینه زیرساخت استان، بحث گردشگری و نرم‌افزار بازی‌های رایانه‎ای و محتوای فرهنگی است.

مازندرانی با بیان اینکه 180 میلیارد تومان این پروژه‎ها اعتبار دربر دارد، گفت: با این پروژه‎ها در استان گلستان 4 هزار و 210 شغل ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح تکاپو مطالعاتش از سال 1395 در استان گلستان آغاز و امسال اجرای آن آغاز شده، افزود: در طرح تکاپور حوزه‎های شیلات، بوم‎گردی، گردشگری، طیور و پوشاک قرار گرفته و قالب این طرح در کل 12 هزار و 500 شغل ایجاد خواهد کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان اظهار داشت: این چهارمین بار است که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان وزیر معین ستاد اقتصاد مقاومتی وارد استان شده و در زمینه‎های پتروشیمی، فولاد، سدسازی و زهکشی اراضی شمالی استان، گردشگری جزیره آشوراده مطالباتی را پیگیری کرده است.

مازندرانی اظهار داشت: افزایش تسهیلات و اشتغالزائی استان و پیگیری پروژه‎های نیمه تمام از مه‌مترین برنامه‎های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گلستان است و افزایش اشتغال مهم‌ترین دستاورد حضور وزیر در دوره‎های گذشته است.

انتهای پیام/

R41471/P1336/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟

به گزارش تابناک، در روزهای اخیر صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت:«همواره برخی از اعضای شورای عالی کار از تصمیمات شورا گلگی می‌کنند، به همین منظور برای برون رفت از این گلایه‌ها بهتر این است که مجلس محترم شورای اسلامی که برآمده از آحاد مختلف جامعه است و کل ملت را نمایندگی می‌کند، حداقل دستمزد را تعیین کند.» 

اظهارات مطرح شده از سوی وزیر کار با حواشی همراه شد. به عنوان مثال نایب‌رئیس فراکسیون کارگری مجلس در این باره بیان کرد که وزیر کار نباید از تعیین دستمزد شانه خالی نکند. 

به این ترتیب تابناک، ماجرا را از صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیگیری کرد. وی در پاسخ به این سوال که بالاخره  سپردن تعیین قیمت دستمزد کارگران به مجلس به کجا رسید؟ گفت: قرار شد به شکل مسبوق به سابقه سه جانیه گرایی درباره تعیین دستمزد کارگران تصمیم‌گیری شود.

دیگر خبرها

  • تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • (ویدئو) چرا دولت سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی را اجرا نکرد؟
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت