Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@21:23:26 GMT

تصاویر | تاثیرگذارترین موزه هنرهای مدرن در جهان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۴۴۶۱۹

چند رسانه‌ای>عکس - موزه هنر مدرن نیویورک(موما) مکانی است که تغذیه ذهن‌های خلاق و الهام بخش را فراهم می کند و با نمایشگاهی فوق العاده و بهترین مجموعه جهان از هنر مدرن و معاصر، عموما به گفتگو بین گذشته و حال حاضر، تاسیس و اختصاص یافته است.



به گزارش ایسنا، ماموریت موزه این است که در درک و لذت بردن از هنر زمان به مخاطب کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مجموعه در سال 1929 به عنوان موسسه آموزشی بنا نهاده شده، و پس از آن به عنوان موزه هنر مدرن در جهان اختصاص یافته است.

از موزه هنر مدرن نیویورک به عنوان تاثیرگذارترین، موزه مرتبط با هنرهای مدرن در جهان یاد می‌شود.

کلکسیون موزه هنر نیویورک دارای آثار هنری بی‌همتا و کم‌نظیر از هنرهای مدرن و معاصر است.از آن‌جمله می‌توان از آثاری مرتبط با هنر معماری و طراحی، نقاشی، مجسمه‌سازی، عکاسی، چاپ سیلک، کتاب‌های مصور، فیلم و رسانه‌های الکترونیکی نام برد.


61282

کلید واژه‌ها : موزه -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ توسعه شبکه مدرن ریلی؛ اولویت دولت در توسعه زیرساخت ها

تین نیوز سید حسین میر افضلی* :

وزیر راه و شهرسازی اخیرا بر مولد سازی با هدف توسعه زیرساخت ها تاکید نمودند. به دلایل زیر حتی اگر ایشان تمام ساختمان ها و اموال و دارایی های وزارت راه را بفروشند و صرف توسعه شبکه مدرن ریلی با قطارهای سریع السیر نمایند ارزشش را دارد و اقدام تاریخی ماندگار مورد رضایت خالق و مخلوق و تحسین برانگیز و قابل ستایش خواهد بود.

۱- سالانه حدود ۳۰۰هزار نفر زن و مرد و جوان و خردسال در جاده های ایران کشته، مصدوم و دچار قطع نخاع یا معلولیت های دائمی می شوند. که حدود بیست هزار نفر از این تعداد کشته و بیش از ده هزار نفر قطع عضو و قطع نخاع و معلولیت دائمی هستند.

۲- تعداد کشته های سوانح ریلی به طور متوسط به صد نفر در سال نمی رسد.

۳- در صورت احداث دو هزار کیلومتر قطار سریع السیر اصفهان تهران مشهد و تبریز زنجان قزوین تهران و همچنین اتصال خط آهن پر سرعت ( با میانگین سرعت ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت ) اهواز به اصفهان و شیراز به اصفهان، حداقل سی تا چهل درصد از سفرهای بین استانی در مسیرهای ذکر شده به ریل منتقل می گردد و ضمن خلوت تر شدن جاده ها و کاهش حوادث جاده ای، تعداد کشته های جاده ای حداقل پنج هزار نفر در سال کاهش خواهد یافت تعداد مصدومین و قطع عضو و معلولیت های دائمی نیز جمعا تا بیست هزار نفر کمتر خواهد شد

آیا اگر دولت حمایت کند و وزارت راه به سرعت، تمامی دارایی های خود را مولد و صرفا صرف هدف مقدس فوق نماید ارزشش را ندارد؟

آمار کشته ها و مصدومان حوادث جاده ای در کشورهایی که از شبکه ریلی مدرن و گسترده و پر سرعتی برخوردار هستند بین نصف تا یک سوم ایران است. بدون شک مهم ترین و اساسی ترین اولویت دولت در توسعه زیرساخت ها می بایست توسعه شبکه مدرن ریلی باشد.

توسعه شبکه قطار های با سرعت متوسط حداقل ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت و به دنبال آن کاهش وابستگی مردم به جاده ها این امکان را برای دولت فراهم خواهد نمود که طی برنامه ای متناسب با توسعه شبکه مدرن ریلی قیمت بنزین و گازوئیل را به سمت قیمت های منطقه ای سوق دهد و بدین ترتیب سالانه ده ها میلیارد دلار منابع مالی جهت اجرای طرح ملی مسکن و سایر پروژه های مهم در اختیار دولت قرار خواهد گرفت.

توسعه شبکه مدرن ریلی منجر به کاهش آلودگی هوا می شود منجر به کاهش زجر و شکنجه روحی مردم در ترافیک های جاده ای می شود منجر به افزایش رضایت مندی مردم از حاکمیت می شود منجر به افزایش وابستگی مناطق مختلف کشور به یکدیگر و افزایش انسجام ملی می شود منجر به افزایش جذابیت جهت جذب جهانگردان و افزایش مسافرت مردم می شود منجر به افزایش ترانزیت می شود و صدها مزیت دیگر برای نسل کنونی و نسل های آینده به دنبال دارد.

 * کارشناس حمل و نقل

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تولدت مبارک، تاثیرگذارترین دختر ورزش ایران
  • نیویورک تایمز: تمرکز داعش بر یارگیری از تاجیک ها
  • نیویورک تایمز: داعش بر یارگیری از تاجیک ها متمرکز شده است/ داعش برخلاف ادعاها نابود نشده است
  • 《کلپوران سراوان》تنها موزه زنده تولد سفال
  • روستای کلپورگان سیستان و بلوچستان تنها موزه زنده جهان + فیلم
  • روز ملی هنرهای نمایشی فرصتی برای آسیب‌شناسی باشد
  • ◄ توسعه شبکه مدرن ریلی؛ اولویت دولت در توسعه زیرساخت ها
  • رمضان و فرهنگ زندگی
  • آیا ما عمر باتری را فدای شارژ سریع در گوشی های موبایل کرده‌ایم؟
  • تنها موزه متعلق به یک بانوی کریمه در جهان