Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حسن صادقلو امشب در گفت‎و گو با مردم استان گلستان از شبکه سیمای این استان با حضور وزرای کار و ارتباطات اظهار داشت: در سال 1396 که شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال انتخاب شده، شاهد توجه خاص دولت به بخش اشتغال هستیم.

وی با بیان اینکه وزیر کار و وزیر ارتباطات چندین مرحله به استان گلستان سفر کردند و زحمات زیادی برای این استان کشیدند و پروژه‎های زیادی با حضور این عزیزان افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گلستان افزود: 660 روستا اینترنت پرسرعت فورجی را پیدا کردند و امروز 15 تفاهم‌نامه را امضاء کردیم و با حضور آقای ربیعی که وزیر معین استان گلستان در موضوع اقتصاد مقاومتی هستند، پروژه‎های زیربنایی استان را پیگیری کردیم.

صادقلو با اشاره به حمایت های وزرا از طرح های استان اظهار داشت: اگر پشتیبانی‌های وزرای دولت نبود برخی از توفیقات را در استان گلستان نداشتیم.

وی با بیان اینکه سهم امنیت غذایی استان گلستان در کشور 4.1 بود، گفت: امروز استان گلستان 7 درصد در امنیت غذایی کشور نقش دارد.

استاندار گلستان با بیان اینکه 270 هزار تن بیشتر مصرف گندم استان گلستان نیست، گفت: یک میلیون و 500 هزار تن تولیدات گندم استان گلستان است و بقیه این تولید با توجه به میزان گلوتن گندم این استان با محصول دیگر استان‎های کشور مخلوط می‎شود.

صادقلو افزود: 400 میلیارد تومان به صورت ویژه دولت در ماده تبصره 36 به استان گلستان توجه کرده و این به معنی آن است که صدای خدمتگزاری دولت برای استان گلستان بلند است.

انتهای پیام/

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6088680

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • انعقاد تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول