Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز| رئیس کمیسیون محیط‌زیست شورای اسلامی شهر تهران مشکل نشت آب تونل توحید را ناشی از عدم مهار قنات فرمانیه در مسیر ساخت این تونل دانست.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمد حقانی با اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: کار مهار آبی که به تونل توحید وارد می‌شود باید به‌طور اساسی و یک‌باره انجام گرفته و برای همیشه ایزوله شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی که در گفت‌وگو با این شبکه خبری سخن می‌گفت، افزود: مسئولان ساخت تونل توحید باید مسیر قنات فرمانیه را دنبال‌گیری کرده و آب آن‌را به مسیری که در حال حاضر در جریان است تغییر دهند تا مشکل برای همیشه از میان برداشته شود زیرا، ادامه این روند باعث تحلیل رفتن توان سازه‌های این بخش از معبر شهری می‌شود.

حقانی با تاکید بر این موضوع که آب همیشه راهی برای خروج پیدا می‌کند، گفت: باید دانست چاره‌اندیشی در این‌باره باید در اولویت قرار بگیرد و جلوگیری از ادامه روند چکه آب یکی از مباحثی باشد که مدیریت شهری بایستی به آن بپردازد.

به گزارش تین‌نیوز، به ظاهر کار نفوذ آب در سازه‌های تونل توحید به حدی بالا گرفته که نه تنها حقانی به عنوان رئیس کمیسیون محیط‌زیست نگران آن است که دیگر اعضای شورا نیز در خصوص آن به شدت از وضعیت به وجود آمده نگران هستند.

تندگویان یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران است که در این‌باره به تین‌نیوز گفت:گویا پروژه آب‌بندی تونل توحید شکست خورده و روی آن‌را نداریم که به مردم این موضوع را اعلام کنیم.

نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در یکی از تذکرات خود، اعلام کرد: گویا پروژه آب‌بندی تونل توحید شکست خورده و روی آن‌را هم نداریم که به مردم این موضوع را اعلام کنیم. وی با بیان این‌که «مدیریت شهری بهتر است حقیقت را به مردم بگوید»، تصریح کرد: حل مشکل ریزش آب از تونل توحید از سال 88 در دستور کار قرار دارد و شهرداری ابتدای سال 95 اعلام کرد که با قرارداد سه میلیارد تومانی آب‌بندی را تا پایان شهریور انجام می‌دهد، اما بعد از مدتی این عدد به شش میلیارد، 9 میلیارد و سرانجام معاون مربوطه اعلام کرده است که تا پایان سال آب‌بندی تونل توحید را با 12 میلیارد تومان به اتمام می‌رساند؛ این چه مدل پیمانکاری است که شاهد افزایش چهار برابری بها هستیم؛ هیچ کجای دنیا این مدل پیمانکاری قابل پذیرش نیست. عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران نیز در این‌باره به این شبکه خبری، گفت: با توجه به این‌که در صحن علنی شورا در خصوص پروژه آب‌بندی تونل توحید تذکرات متعددی داده شده است اما هم‌چنان گزارشی از آن به دست ما نرسیده است و نمی‌دانیم تکلیف این تونل چه شد. این سخنان در حالی گفته می‌شود که معاون فنی شهرداری تهران از ایمن بودن این تونل خبر داده و گفته این تونل از نظر سازه مشکل ندارد و اولین تجربه احداث تونل شمال به جنوب تهران است.

وی هم‌چنین افزوده: عدم آب‌بندی کامل باعث شده تا شاهد نفوذ آب به داخل تونل باشیم اما این مساله امنیت تونل توحید و خودروها را به خطر نمی‌اندازد.

به گزارش تین‌نیوز، نظریه دیگری در این‌باره وجود دارد و آن‌هم تامین بخشی از مواد مورد نیاز کار آب‌بندی تونل توحید است که ظاهرا باید از کشورهای دیگر به کشور وارد شود که سال‌ها است در دست اقدام است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر کل کتابخانه استان در این آیین گفت : استاد توحید اصعرزاده حدود ۲۰ جلد کتاب در حوزه مختلف داستانی شعر دفاع مقدس و آموزشی تاکنون  نوشته و چاپ کرده اند و آخرین کتاب ایشان به نام دنیای کسی را عوض کرده ای ؟؟؟ امروز رو نمایی می‌شود .

  معصومی تصریح کرد: مطالعه   رکن جامعه فرهیخته است و هر چقدر بیشتر در کتابخانه های حضور پر رنگ وجود داشته باشد و خواندن کتاب افزایش یابد مسلما سطح آگاهی  و سواد جامعه نیز افزایش خواهد یافت .

کتاب  استاد توحید اصغرزاده خلاصه ای  از  پاسخ  پرسش هایی برای  تغییر دنیای خود و دیگران به ویژه  برای معلمان و اندیشمندان انسان ساز است و که در اجرای   سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بر مبنای سبک زندگی ایرانی و اسلامی به نگارش درآمده است.

 

دیگر خبرها

  • رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه
  • این جاده یک‌طرفه شد
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال
  • فیلم| دستگاه حفر تونل (TBM) چگونه کار می‌کند؟
  • چهار محصول ایران خودرو گران شد
  • واکنش کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاکرمی
  • افزایش ۲ برابری حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان | همه معلمان رتبه‌بندی می‌شوند مگر اینکه...
  • پاسخ کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاه کرمی؛ سند منتشرشده جعلی است
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی