Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی چلسی از برتری دشوار تیمش رضایت کامل دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته، سرمربی چلسی از برتری دشوار تیمش در بازی با بورنموث در هفته سی و یکم لیگ برنر انگلیسرضایت کامل دارد.

او در پایان بازی اظهار داشت: از بازیکنانم راضی هستم. اصلا بازی راحتی نبود. بعد از گل بورنموث اذیت شدیماما در نیمه دوم خیلی خوب بازی را کنترل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانستیم تاتنهام بازی خود را برده و به همین دلیل برای کسب پیروزیتحت فشار قرار داشتیم.هنوز برای فکر کردن به قهرمانی زود است چونبازی های سختی در راه هستند و باید یکی یکی با آنها رو به رو شویم.کاستا با اینکه مانند گذشته زیاد گلنمیکنداما از بازی او راضی هستم.

انتهای پیام/

R7879/P1361/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالله ویسی که به دلیل اظهاراتش در پس از دیدار با آلومینیوم اراک مبلغ دو میلیارد تومان از سوی سازمان لیگ جریمه شده بود، امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت و در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور در این خصوص اظهار داشت: من در پایان دیدار با آلومینیوم مگر چه گفتم که مرا جریمه کرده‌اند؟ من آن روز حرفی زدم که به بعضی از رفقایم برخورد و شنیدم که کمیته انضباطی مرا ۲۰۰ میلیون تومان جریمه کرده است.

سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری

او ادامه داد: من به مسئولان گفتم که بازی‌ها را رصد کنید، خب اگر اینطور است اصلاً رصد نکنید و ۱۰۰ میلیون دیگر هم من را جریمه کنید.

عبدالله ویسی در خصوص دیدار با تراکتور تصریح کرد: باید تمرکز بالایی داشته باشیم، کسب ۳ امتیازهای باقی مانده برای ما بسیار اهمیت دارد. ما با این شعار بازی می‌کنیم که اول، دوم و سوم این سه امتیاز و بعد اگر نشد تک امتیاز را بگیریم که دوباره ما را در جدول نگه دارد و امیدوار به آینده باشیم.

او ادامه داد: تراکتور همیشه تراکتور است. از تماشاگران انتظار داریم که در این بازی ما را تنها نگذارند. کمک کردن فقط این نیست که روی سکو بنشینند و فریاد بزنند که فلان بازیکن را تعویض کنید! از تیم باید حمایت شود حتی اگر بازیکنی و من مربی اشتباه کنیم تا در آینده شاد و خوشحال باشیم.

کد خبر 849435 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم