Web Analytics Made Easy - Statcounter

صحبت از این شده که امروز(شنبه) با پرسپولیس قراردادت را تمدید خواهی کرد. چه شد که به این توافق رسیدی؟
مدت‌ها بود که با آقایان طاهری و ترکاشوند در این باره صحبت کردم و حتی از چند ماه قبل هم با برانکو جلسه‌ای داشتم و از من خواست که قراردادم را تمدید کنم. ما درباره همه چیز به توافق رسیدیم اما یکسری مشکلات از قبل وجود داشت که باید رفع می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالی که پرسپولیس بودم حرف‌های زیادی مطرح شد و منتظر فرصتی بودم که بتوانم خیلی حرف‌ها را بزنم هنوز هم دنبال مدارکی هستم. این مسائل از قبل وجود داشت و من پیگیر آنها بودم اما درباره تمدید قرارداد باید بگویم صحبت‌های نهایی را انجام دادیم و امروز(شنبه) قرارداد 2 ساله‌ام را با پرسپولیس امضا کردم.


این مدارکی که از آن صحبت می‌کنی، چیست؟
باید بگویم آن سالی که در پرسپولیس بازی می‌کردم مشکلاتی به وجود آمد؛ آن زمان که سیاسی که مدیرعامل پرسپولیس بود سخنگویی داشت که او مصاحبه کرد و گفت که من همه پول‌هایم را گرفته‌ام و رفته‌ام. این در حالی است که اینطور نبود و این صحبت‌ها کذب بود. من حتی از آن سال از پرسپولیس طلب دارم اما هیچ‌گاه درباره آن حرف نزده‌ام واقعاً باید واقعیت‌ها نشان داده شود من حتی به پرسپولیس کمک‌هایی هم کردم اما همه چیز علیه من شد.


قرار بود بازیکنان کمک‌هایی به باشگاه داشته باشند تا در بحث کسر امتیاز احتمالی پرسپولیس دچار مشکل نشود. آیا این موضوع انجام شد؟
هنوز این اتفاق نیفتاده اما قرار است خود باشگاه از روی قرارداد بازیکنان مبلغی که تعیین شده را بردارد.
تراکتورسازی مقابل صبای قم شکست خورد و این موضوع نشان می‌دهد که باید پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر دانست.
این حرف‌هایی که می‌زنم شاید کلیشه‌ای باشد اما ما چه زمانی که می‌باختیم و چه زمانی که برنده می‌شدیم همواره می‌گفتم که باید بازی به بازی جلو برویم. زمانی که در آبادان باختیم هجمه زیادی به ما وارد شد آن هم در حالی که مستحق باخت نبودیم. در آن بازی 90 به 10 مالکیت توپ دست ما بود. باید بگویم تیم‌های استقلال و تراکتورسازی هنوز روی کاغذ شانس قهرمانی دارند. در حال حاضر ما فقط به بازی با الریان قطر فکر می‌کنیم و باید پس از عبور از این تیم با تمرکز بالا وارد لیگ شویم که البته سخت‌ترین کار ممکن است. ما باید با ماشین‌سازی تبریز بازی کنیم که برای بقا می‌جنگد و بازی بسیار سختی داریم چرا که آنها هر لحظه برای حریف می‌توانند خطرناک باشند.


روز جمعه علی کریمی در یک پست که در صفحه شخصی خود منتشر کرد قهرمانی پرسپولیس را تبریک گفت.
من باید از آقای کریمی به شدت و به صورت ویژه تشکر کنم چرا که او بارها در اردوهای ما حاضر شد و حتی با بازیکنان ناهار هم خورد و به بچه‌ها روحیه داد. چند بار هم مهرداد میناوند، رضا شاهرودی و... به اردوی تیم آمدند و به بازیکنان روحیه دادند که این موضوع بسیار بازیکنان را دلگرم کرد. ما تلاش می‌کنیم تا آنها را خوشحال کنیم چرا که خوشحالی علی کریمی از هر چیزی مهم‌تر است.


باید روز دوشنبه با الریان قطر بازی کنید. نظرت در خصوص این بازی چیست؟
ما بازی سختی داریم چرا که این تیم همانند سایر تیم‌های عربی هزینه‌های بسیار زیادی کرده است اما ما دوشنبه در تهران و مقابل تماشاگران خودی بازی می‌کنیم. این بازی دیگر بحث رنگ‌ها نیست و یک بازی ملی است که باید همه به هم کمک کنند. خود من هم هر کمکی که از دستم برآید برای سه نماینده دیگر ایران در آسیا انجام می‌دهم امیدوارم هواداران به استادیوم بیایند؛ استادیوم که پر شود قطری‌ها می‌ترسند.


صحبت از این است که جام قهرمانی شاید در هفته بیست و نهم و در تهران مقابل هواداران خودی به پرسپولیس داده شود. فکر می‌کنی چنین موضوعی شدنی است؟
من در جایگاهی نیستم که بخواهم در مورد این مسائل صحبت کنم. این وظیفه بزرگان است تنها وظیفه‌ای که ما داریم این است که لحظه به لحظه بجنگیم تا هواداران‌مان خوشحال شوند. در این باره مسوولان باید تصمیم بگیرند و من کاره‌ای نیستم.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان

به گزارش ورزش سه، رضا عنایتی سرمربی تیم پیکان در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک در کنفرانس خبری حاضر شد و در گفتگو با خبرنگاران گفت: می‌دانیم با تیم سخت‌کوشی بازی داریم. در چند سالی که به لیگ برتر آمده همیشه حریف سرسختی بوده و می‌دانیم فردا بازی سختی داریم. باید تمام تمرکزمان را بگذاریم تا در این بازی برنده بیرون می‌آییم. بعد از اتفاقاتی که هفته گذشته برای تیم مقابل شمس آذر افتاد و آن گل دقیقه پایانی که در این فصل تکرار شده، نیاز به نتیجه داریم. با تمام تمرکز تا پایان بازی کارمان را باید جلو ببریم. با توجه به اتفاقات دورمان باید حواسمان را بیشتر جمع کنیم و نهایت استفاده را از میزبانی ببریم. باید امتیازات را جمع کنیم تا شرایطمان روز به روز بهتر شود. به بازیکنانمان اعتماد داریم. همه تمام توانشان را می‌گذارند تا تیم به نتیجه برسد و از طرفی وقتی جوان بازی می‌دهی باید منتظر اتفاقات غیر منتظره باشی و این اتفاقات را به جان بخری. سیاست باشگاه این است جوانان را به لیگ معرفی کند و خدا را شکر می‌کنم که با یک همفکری خوبِ مدیریتی جایگاه خوبی داریم. انشالله در این ۵ بازی هم با تمام توان کار کنیم و امتیازات خوبی را جمع آوری کنیم.

عنایتی درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: غیر از دانیال جهانبخش که مصدوم است، بقیه بازیکنان را داریم و خدا را شکر که مشکلی نداریم.

سرمربی تیم پیکان درباره گل هایی که تیمش در دقایق پایانی دریافت کرده توضیح داد: فوتبال سراسر سورپرایز است و کاری نمی‌توان کرد اما وقتی موردی تکرار می‌شود، حتما یک جای کار ایراد دارد. در صحبت های فنی و خصوصی که با بزرگ‌ترهای تیم داشتم هم گفتم که در برخی از دقایق کاری از دست مربی و کادرفنی بر نمی‌آید و این عدم تمرکزی که ما داریم امتیازاتی که می‌توانستیم بگیریم را از ما گرفته. سعی می‌کنیم از این بازی چون مسابقات حساس‌تر شده و شرایط امتیازی جدول هم حساسیت خاصی دارد، با تمرکزتر بازی کنیم تا این اتفاقات تکرار نشود.

او ادامه داد: با آنالیزی که از حریف داریم، سیاست ما برای هر بازی متفاوت است. جوانان ما هم کیفیتشان را نشان داده‌اند و باتجربه شدند. مجموعه ۲۴-۲۵ نفری از بازیکنان در خدمت تیم هستند و فرقی ندارد که چه کسی بازی کند یا نکند. از باب اینکه بخواهم جوانان را بازی بدهم باید بگویم که جوانان فوق العاده باکیفیتی داریم. با استفاده از آنها تغییری در شرایط ما ایجاد نمی‌شود چون نشان داده‌اند که چه بازیکنان خوبی هستند.

وی افزود: وقتی بحث انگیزه و جوانی باهم قاطی شود اتفاقات خوبی برای مربی می‌افتد. من این را احساس کردم و بازیکنان باتجربه هم اطلاعات و تجربه خودشان را در اختیار جوان‌ها می‌گذارند که تیم سر و شکل بهتری بگیرد. ما از تمام موجودیمان استفاده می‌کنیم.

عنایتی در واکنش به این سوال که آیا در بین جوانان مهاجمی به کیفیت دوران بازیگری عنایتی پیدا شده است یا نه، پاسخ داد: پیدا نمی‌شود. ما واقعا شرایط تیمی خاصی داریم و از لحاظ گلزنی وضعیت خوبی داریم. در نیم فصل فقط مقابل پرسپولیس نتوانستیم گل بزنیم که آمار خوبی است. بازی با گل بهتر از بازی بدون گل است و چون خودم مهاجم هستم دوست دارم هوادار حاضر در ورزشگاه یا هوادار داخل خانه بازی با گل ببینند تا بازی ۰-۰؛ اگر دقت کرده باشید آمار فاز تهاجمی ما بسیار خوب است و در فاز دفاعی هم باید به یکدیگر کمک کنیم تا به سادگی گل نخوریم.

او همچنین با اشاره به صحبت های عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد در راستای ورود ارگان های امنیتی به شرایط تیم‌ها، خاطرنشان کرد: من به این موضوعات فکر نمی‌کنم. نظارت باید بیشتر شود و این طبیعی است. در همه جای دنیا وقتی بازی‌ها حساس می‌شوند، نیروی های نظارتی بیشتر دقت می‌کنند و خواسته آقای ویسی هم این است که مقداری بیشتر نظارت شود تا خدای نکرده حقی از کسی خورده نشود. تمام تیم‌ها دارند تلاش می‌کنند تا رتبه خوبی داشته باشند و این خواسته، خواسته غیر منطقی نبوده. امیدوار هستم ما مربی‌ها هم طوری کار کنیم که در آخر فصل از نتایجمان کیف کنیم. حتی اگر تیم یک رده هم پایین رفته از لحاظ وجدانی راحت باشیم.

عنایتی درباره انجام بازی هفته پایانی برابر استقلال و شرایط حضور تماشاگر گفت: اجازه دهید بازی به بازی جلو برویم. من تصمیم گیرنده نیستم ولی الان باید درباره بازی با آلومینیوم صحبت کنیم. در آن زمان هم نقطه نظر باشگاه را خدمتتان عرض خواهم کرد چون کار من سرمربیگری است و به بحث مدیریتی کاری ندارم.

سرمربی تیم پیکان در اشاره به مسائل به وجود آمده نسبت به حضور بانوان در ورزشگاه‌ها تاکید کرد: از موقعی که اتفاق خوب و مبارک ورود بانوان افتاده، فرهنگ تماشاگران که قبلاً هم داشتیم بهتر شده. فرهنگ استادیوم ها عوض شده. همه خانواده دارند و می‌دانیم درباره چه چیزی صحبت می‌کنیم. این اتفاق با برنامه بود و باید مسئولیت اتفاقی که افتاده را قبول کنیم.

من خودم واقعا تعجب کردم و اول باید به خانواده خودمان فکر کنیم و قبل از توهین پشت سرمان را نگاه کنیم که ببینیم خواهر، مادر یا افرادی را داریم که دوستشان داریم. مطمئن هستم این اتفاق قطعا تکرار نخواهد شد چون بر اثر جلوگیری بود و مردان ایرانی فوق العاده باغیرت هستند.

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم
  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود؛ امیدوارم آدم‌های جوگیر در استادیوم‌ها نبینم
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • استقبال اوسمار از زنی که قبل از شیمی درمانی به دیدن بازی پرسپولیس رفت+ ویدئو | صحبت های احساسی در تمرین سرخ ها
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!