Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار فومن گفت:‌ بهره‌مندی از ظرفیت انسانی و اقتصاد گردشگری می‌تواند در لایه‌های مختلف جامعه شهری و روستایی ما اثرگذار باشد.

به گزارش ایسنا، دکتر «حسین اسماعیل‌پور» در جلسه شورای اداری فومن که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد،‌ ضمن قدردانی از اعضای ستاد تسهیلات سفر شهرستان به‌علت عملکرد مطلوب و قابل رضایت در نوروز امسال،‌ اظهار کرد: شهرستان فومن با توجه به برخورداری از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری همواره پذیرای خیل عظیمی از گردشگران در طول سال به‌ویژه در ایام نوروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که در نوروز امسال فومن شاهد رشد ۷۱ درصدی اقامت مسافران نسبت به مدت مشابه پارسال بوده است، افزود:‌ با توجه به گردش‌پذیر بودن این شهرستان، میزان مانایی و اقامت مسافران و گردشگران در مقایسه با سایر شهرستان بالا است. نوروز امسال ‌شاهد رشد چشمگیری در اقامت مسافران در این شهرستان بوده‌ایم.

اسماعیل‌پور با بیان این‌که این مهم فرصتی مناسب برای ورود شهرستان به عرصه اقتصاد گردشگری است، خاطرنشان کرد: در صورتی می‌توان از گردش‌پذیر بودن شهرستان بهره برد که قدر مسافران را بدانیم و برای تک تک مسافران برنامه داشته باشیم. با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در تابستان امسال برنامه‌های حوزه گردشگری و میراث‌فرهنگی را در این خصوص اجرایی خواهیم کرد.

وی یادآور شد: بهره‌مندی از ظرفیت انسانی و اقتصاد گردشگری می‌تواند در لایه‌های مختلف جامعه شهری و روستایی ما اثرگذار باشد.

فرماندار فومن بر ضرورت بیان عملکردها و خدمات به مردم تأکید کرد و گفت:‌ در این دولت کارهای تبلیغاتی و پوپولیستی نخواهید دید، چون در این دولت کارها به‌صورت پایه‌ای و اقدامات زیربنایی انجام شده است.

وی با یادآوری این‌که در این دولت پس از سه دهه تورم از ۴۳ درصد به زیر 10 درصد رسیده است، تصریح کرد: امنیت موجود در کشور بی‌بدیل است. حقوق شهروندی برای نخستین بار در این دولت به‌صورت مکتوب مطرح شده است.

اسماعیل‌پور با بیان این‌که در این دولت پس از گذشت ۶سال تولید نفت برابر با سال‌های قبل از تحریم شد، تصریح کرد:‌ برای نخستین بار میزان ذخیره گندم در طول تاریخ ایران در سال جاری از مرز ۱۴میلیون تن عبور کرد و ذخیره گندم از سه روز به ۸۵۰روز رسیده است.

وی با تأکید بر این‌که بر اساس بند ۷ منشور سازمان ملل اگر هر کشوری در این منشور قرار گیرد یا باید حکومتش تغییر کند و یا جنگ باید آن را تغییر دهد، گفت: در تاریخ جهان برای نخستین بار کشور ایران از طریق برجام توانست از بند ۷ این منشور با افتخار و سربلندی خارج شود.

فرماندار فومن با بیان این‌که در این دولت همه روستاهای بالای ۲۰خانوار کشور برای نخستین بار گازدار شدند، اضافه کرد:‌ نرخ رشد بیکاری در گیلان از ۱۵.۶درصد به زیر 10 درصد رسیده است.

اسماعیل‌پور به حذف و برکناری ۱۶مدیر ارشد کشوری به‌علت دریافت حقوق‌های نجومی در حالی که همه حقوق‌ها از دوره‌های قبل تعریف شده بود، اشاره و خاطرنشان کرد: ‌برای نخستین بار در این دولت از ورود برنج در فصل کشاورزی جلوگیری شد. هم‌چنین مطالبات چایکاران به طور کامل در این دولت واریز شد.

وی با بیان این‌که همگان در برابر مردم پاسخگو هستیم، گفت: اختصاص بودجه به ادارات و دستگاه‌ها تنها در صورت ارائه و شرح دقیق برنامه عملیاتی در سال ۹۶خواهد بود.

اسماعیل‌پور با اشاره بر این‌که فاکتور غذای دو رستوران به اندازه‌کل بودجه فرهنگی شهرستان است، تصریح کرد: در صورت مشاهده با مسئولی که به فعالیت و پاسخگویی در فضای مجازی و کانال‌ها بپردازد به صورت جدی برخورد خواهد شد.

وی بر رعایت اخلاق مطبوعاتی و مطبوعات اخلاقی توسط رسانه‌ها تأکید کرد و گفت:‌ لازم است خبرنگاران صداقت و امانتداری را در انعکاس اخبار رعایت کنند.

فرماندار فومن با اشاره به در پیش بودن انتخابات: تصریح کرد: باید همه تلاشمان حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی باشد. لازم است روسای ادارت همکاری و مشارکت لازم را در برگزاری هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات با در اختیار گذاشتن تجهیزات انتخاباتی به فرمانداری داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در این جشنواره گفت: ایجاد شور و نشاط اجتماعی با استفاده از ظرفیت‌های هر منطقه از اهداف برگزاری جشنواره‌ها در سراسر استان است که جشنواره غذاهای سنتی در همین راستا در روستای مهره شهرستان گرمی برگزار می‌شود.
حسن محمدی ادیب افزود: از دیگر اهداف برگزاری جشنواره‌ها معرفی ظرفیت‌های گردشگری بومی هرمنطقه است و با توجه به طبیعت بکر این منطقه از شهرستان گرمی برگزاری جشنواره غذاهای سنتی در روستای مهره می‌تواند گام مهمی در معرفی گردشگری منطقه باشد.
او تاکید کرد: اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با همکاری فرمانداری‌ها و سایر نهادها جشنواره‌ها و رویدادهای متعددی را برای طول سال در تمامی شهرستان‌ها و متناسب با ظرفیت آنها در نظر گرفته است.
در انتهای این جشنواره از افراد برتر در تهیه غذاهای سنتی و بازی‌های بومی و محلی با اهدای جوایزی قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی

 

دیگر خبرها

  • بهره مندی از گلستان های گل محمدی برای جذب گردشگر
  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • اختلاف نرخ ارز، زخمی کهنه بر پیکر اقتصاد ایران؛ ضرورت تصمیم قاطع دولت برای تک نرخی کردن دلار
  • لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • «مکران» می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ بی‌نیازی کشور از نفت با استفاده از ظرفیت منطقه
  • منطقه مکران می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ استفاده از ظرفیت این منطقه کشور را از نفت بی‌نیاز می‌کند