Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین اکبری گفت: در راستای تحقق شعار امسال به صورت قاطع با مظاهر مختلف فساد در عرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی برخورد خواهد شد. به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در دیدار با کارکنان قضایی ، اداری و اعضای شوراهای حل اختلاف استان اظهارکرد:اولویت دستگاه قضایی هرمزگان حمایت از سرمایه گذاری های مشروع در مناطق مختلف استان و برخورد قانونی و بدون اغماض با هرگونه فساد در این حوزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شعار سال 1396که از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به عنوان سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال نامگذاری شده است این عنوان را نقشه راهی به منظور دستیابی به رشد و توسعه همه جانبه و همچنین تحقق اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی برای دستیابی به پیشرفت و عدالت برشمرد.
حجت الاسلام و المسلمین اکبری ضمن تأکید بر لزوم توجه هر چه بیشتر به برنامه های فرهنگی -رفاهی در دستگاه قضایی استان، ضمن ترسیم چشم‌اندازی از برنامه‌ ریزی های فرهنگی و رفاهی به عمل آمده در این مجموعه از اجرای طرح‌های جدید فرهنگی - رفاهی به منظور ایجاد فضایی مطلوب و مناسب جهت بهره برداری از سوی کارکنان این مجموعه و خانواده های ایشان خبر داد.
وی با اعلام این که دستگاه قضایی هرمزگان در جهت تحقق شعار امسال به صورت قاطع با مظاهر مختلف فساد در عرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی برخورد خواهد کرد،خاطر نشان کرد:اولویت دستگاه قضایی هرمزگان حمایت از سرمایه گذاری های مشروع در مناطق مختلف استان و برخورد قانونی و بدون اغماض با هرگونه فساد در این حوزه می باشد.
رئیس شورای قضایی استان هرمزگان در ادامه از ارتقای سطح امنیت ،برخور قاطع وسریع با اخلالگران در نظم عمومی ،تسریع در روند رسیدگی به پرونده ها و اجرای سریع احکام به عنوان دیگر اولویت های دستگاه قضایی استان در سال 1396 نام برد.
حجت الاسلام و المسلمین اکبری ،همچنین با ابراز رضایت از عملکرد مجموعه دستگاه قضایی استان هرمزگان در سال گذشته تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به اقدام و عمل مسئولانه تمامی همکاران قضایی و اداری و با توجه به آمار ارائه شده از سوی مسؤولین مربوطه، دادگستری استان هرمزگان در تمامی شاخص ها در جایگاه مطلوبی قرار دارد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۵۰۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به هرمزگان سفر می‌کند

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، امروز در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی به استان هرمزگان سفر می‌کند.

رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان، ترتیب خواهند داد.

در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکلِ مُزمن اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضاییه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در دهم تیرماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به صورت رسمی و در صدر هیئت‌عالی قضایی به استان‌های ایلام، قزوین، خوزستان، گلستان، خراسان‌رضوی، سیستان‌وبلوچستان، قم، یزد، خراسان جنوبی، زنجان، مرکزی، اصفهان، البرز، کردستان، آذربایجان شرقی، کرمان، اردبیل و بوشهر سفر کرده است.

ریاست دستگاه قضا در دوره جدید علاوه بر سفر‌های رسمی استانی که به همراه هیئت عالی قضایی انجام می‌شود، سفر‌هایی غیررسمی و بدون تشریفات را هم در برنامه کاری خود گنجانده است؛ استان‌های البرز، اصفهان، هرمزگان، بوشهر، کرمان، خراسان رضوی (۲ مرتبه)، خراسان شمالی، مازندران، فارس و گلستان نیز استان‌هایی هستند که رئیس قوه قضاییه طی مدت اخیر بدون انجام تشریفات و بصورت غیررسمی به آن مناطق سفر کرده است.

نقطه اشتراک تمام سفر‌های استانی رئیس عدلیه در دوره جدید -اعم از سفر‌های رسمی همراه با هیئت عالی قضایی و سفر‌های غیررسمی و بدون تشریفات- انجام ملاقات‌ها و دیدار‌های مستقیم و بلاواسطه با متن مردم در سراسر ایران اسلامی و رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آنها و همچنین اتخاذ رویکرد مسئله‌محور و تخصص‌گرایانه در قبال چالش‌ها و آسیب‌های موجود است که به نحوی از انحاء مرتبط با وظایف و مسئولیت‌های دستگاه قضا بویژه در حوزه صیانت از حقوق عامه می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • جزئیات سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • ‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به هرمزگان سفر می‌کند
  • رئیس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند
  • سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان + برنامه‌ها
  • رییس عدلیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • رییس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند
  • ۵ نکته مهم درباره برخورد دستگاه قضایی به دانه درشت ها
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما