Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@20:17:13 GMT

هدست واقعیت مجازی ارزان قیمت هم از راه می رسد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۵۰۱۷۵

به گزارش خبرگزاری مهر، مایکروسافت و ایسوس به منظور حل این مشکل به طور مشترک یک هدست واقعیت مجازی طراحی کرده اند که حدود ۳۰۰ دلار قیمت دارد و لذا حدود ۲۰۰ دلار ارزان قیمت تر از هدست های مشابه واقعیت مجازی است که در بازارهای جهانی عرضه می شوند.

این هدست که قرار است قبل از پایان سال ۲۰۱۷ و احتمالا در فصل پاییز روانه بازار شود با رایانه های تولیدی لنووو و ایسر نیز سازگاری دارد و برای استفاده از آن نیازی به خرید رایانه های قدرتمند و پرهزینه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کاربران برای استفاده از این هدست حتما باید تازه ترین نسخه از ویندوز ۱۰ که قرار است با به روزرسانی های متنوع در پاییز عرضه شود را بر روی رایانه های خود نصب کنند و لذا با احتساب صرف هزینه برای خرید یک رایانه شخصی ۲۰۰ دلاری استفاده از این هدست در مجموع ۵۰۰ دلار خرج روی دست علاقمندان می گذارد.

کاربرانی که از نمونه های اولیه این هدست استفاده کرده اند، آن را ارزان قیمت و سبک توصیف کرده اند و می گویند قابلیت مشاهده تصاویر به صورت سه بعدی از این طریق به طور مناسبی وجود دارد. همچنین امکان اتصال کابل های HDMI و USB ۳ به این هدست وجود دارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۵۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در این نمایشگاه ۴۰۰ اثر که شامل نقاشی موضوعی، نقاشی انتزاعی، مدادرنگی، نقاشیخط، تایپوگرافی، کالیگرافی، دیوارکوب، طراحی لوگو و پیکتوگرام  عرضه شده است .

این نمایشگاه تا ۱۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۹  تا ۱۲:۳۰ دایر  است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • فیلم/ آجرلو: اقای فرزین دلار تلگرامی واقعیت دارد
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • دانشمندان به کمک نمک، سوپر باتری ارزان قیمت ساختند
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود