Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم ملی تنیس گفت: خوشبختانه فدراسیون و کادر تیم ملی برنامه‌ریزی‌های خوبی برای آینده دارند، البته فکر می‌کنم سال آینده با گروه سختی مواجه شویم؛ در هر صورت امیدوارم سال آینده جشن صعود به گروه یک دیویس کاپ را بگیریم.

به گزارش ایسنا، امیر والا معدنچی بعد از شکست تیم ویتنام در بازی دونفره به همراه اشکان شکوفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زمانی که به گروه 2 آمدیم گفتم که صد در صد می‌مانیم و حالا هم می‌گویم که اگر خدا بخواهد سال دیگر به گروه یک می‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازی خود و سبک بازی بازیکنان ویتنامی گفت: بازی امروز خیلی سخت بود اما خدا را شکر توانستیم با پیروزی در این بازی رو سفید از آن بیرون بیاییم و خوشحالم که همه در پایان این مسابقه خوشحال هستند.

معدنچی در خصوص مصدومیت بازیکن ویتنامی و تأثیر آن بر بازی تاکید کرد: مصدومیت بازیکن ویتنام در بازی دوبل تأثیر نداشت؛ چراکه از ابتدا قرار بود همین دو بازیکن در میدان بازی حاضر شوند. بازی‌های دیروز بسیار نزدیک بود و خوشبختانه خالدان و نداف با قدرت و ذکاوت توانستند به برتری دست یابند.

وی در مورد برنامه‌های آینده تیم ملی تنیس گفت: فدراسیون و کادر تیم ملی برنامه‌ریزی‌های خوبی برای آینده دارند، البته فکر می‌کنم سال آینده با گروه سختی مواجه شویم؛ در هر صورت امیدوارم سال آینده به گروه یک دیویس کاپ راه پیدا کنیم.

وی در پایان با اشاره به استقبال مردم اصفهان از مسابقات تنیس خاطرنشان کرد: تشویق تماشاگران برای تیم ملی تنیس بسیار خوب بود و باعث شد تا بتوانیم پیروز شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۵۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج‌ بازیکن ابتدایی شمسایی برای صعود به فینال

به گزارش ورزش‌سه، دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان از ساعت ۱۷:۳۰ ( هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳) در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا برگزار می شود.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی ایران ترکیب زیر را برای شروع این دیدار انتخاب کرده است:

باقر محمدى، محمد حسين درخشانی، مهدى كريمى، سالار آقاپور،بهروز عظيمى

دیگر خبرها

  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه
  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • پنج‌ بازیکن ابتدایی شمسایی برای صعود به فینال