Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@06:46:02 GMT

رییس انجمن جهانی کایت بردینگ به ایران آمد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۵۰۳۷۴

رییس انجمن جهانی کایت بردینگ به ایران آمد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، میرکو بابینی رییس انجمن جهانی کایت بردینگ IKA امروز 20 فروردین ماه به منظور انجام دیدار رسمی و مذاکرات با مقامات ورزشی ایران از طریق فرودگاه بین المللی کیش وارد این جزیره شد و مورد استقبال حمید شمالی سرپرست انجمن کایت بردینگ فدراسیون قایقرانی قرار گرفت.

بابینی که علاوه بر ریاست انجمن جهانی کایت بردینگ، بنیان گذار و ریاست انجمن کایت بردینگ ایتالیا است در این سفر چند روزه علاوه بر بازدید از روند برگزاری دوره مربیگری کایت بردینگ و پتانسیل ها و امکانات کایت بردینگ جزیره زیبای کیش، در دیدارهای جداگانه با ریاست فدراسیون قایقرانی ایران، سرپرست کمیته کایت بردینگ و همچنین مسئولین سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص راهکارهای گسترش مناسبات و همکاری های دو جانبه و چند جانبه در حوزه های منطقه ای و بین المللی به منظور توسعه این رشته در ایران و خاورمیانه به بحث و تبادل نظر خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشته کایت بردینگ یکی از رشته های زیر مجموعه فدراسیون جهانی بادبانی است که از سال 1394 رسما به مجموعه خانواده فدراسیون قایقرانی ایران اضافه شده است. فدراسیون قایقرانی ایران شصت و پنجمین عضو رسمی انجمن جهانی کایت بردینگ است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۵۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟