Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:29:56 GMT

آلگری: اکنون باید برای بازی با بارسلونا آماده شویم

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۵۰۵۶۳

سرمربی یوونتوس پیش از دیدار برابر بارسلونا تاکید کرد تیمش در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و آماده رویارویی با بارسلونا در رقابت‌های اروپایی است.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مدیاست، یوونتوس در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. آنها بعد از حذف ناپولی توانستند به فینال جام حذفی ایتالیا راه یابند. در لیگ ایتالیا نیز راه‌راه‌پوشان با بردی که شب گذشته (شنبه) برابر کیه‌وو کسب کردند، جایگاه خودشان را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کردند و حالا برای دیدار برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌شوند که سه‌شنبه همین هفته‌ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماسیمیلیانو آلگری بعد از برد تیمش برابر کیه‌وو در نشست خبری گفت‌: چند بازی سخت را پشت‌سر گذاشتیم که آخرین آن فعلا بازی با کیه‌وو بود. کمی خسته شده بودیم ولی باید این را بدانیم که هنوز فصل به اتمام نرسیده است و باید با قدرت تا پایان ادامه‌ بدهیم. از نظر من بازی با کیه‌وو یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما بود. در این بازی و در بازی قبل برابر ناپولی انرژی زیادی را از دست دادیم اما خوشبختانه در هر دو بازی به برد رسیدیم. باید تاکید کنم تیمم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. حالا با انگیزه و شوق بالا به فکر بازی بعد خودمان خواهیم بود.

آلگری همچنین درباره بازی با بارسلونا گفت: باید باور داشته باشیم که می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم. کاری به شکست بارسلونا برابر مالاگا ندارم. این شکست به بازی سه‌شنبه شب کاملا بی ارتباط است چراکه بارسلونا به بازی‌های مهم و بزرگ در لیگ قهرمانان اروپا عادت دارد که نمونه آن را در بازی با پاری ‌سن‌ ژرمن شاهد بودیم.

سرمربی ایتالیایی یوونتوس ادامه‌ داد: معنی ندارد این‌جا بنشینید و به فکر بازی با بارسلونا باشید. باید خودمان را برای یک نبرد آماده کنیم. حرف زدن فایده‌ای ندارد. از اکنون به فکر بازی با بارسلونا هستیم. وقتی شما بازیکنانی همچون لیونل مسی، نیمار، لوییس سوارس و آندرس اینیستا را در اختیار دارید، بدون شک دردسر بزرگی برای حریف خواهید بود. باید کاملا هوشیار باشیم و در بهترین زمان حمله کنیم و هر وقت هم که نیاز شد، به دفاع کردن بپردازیم و امیدوار باشیم بتوانیم گلزنی کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۵۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امشب با درخشش ارلینگ هالند و پوکر این مهاجم نروژی توانست به پیروزی ۵-۱ برسد. حالا سیتیزن‌ها تا پایان این فصل لیگ برتر سه بازی دارند و در صورت پیروزی در این سه دیدار قهرمان لیگ برتر خواهند شد. پپ گواردیولا در نشست خبری پس از بازی امروز در مورد وضعیت تیمش در کورس قهرمانی صحبت کرد.

پوکر هالند؟
او به فرم خوبش بازگشته است. پنالتی‌ها به او کمک کردند اما گل‌های دوم و چهارم او عالی بودند. شما نمی‌توانید خوب بودن او را انکار کنید، امیدوارم در سه بازی آخر لیگ و فینال جام حذفی هم این روند را ادامه دهد.

شرایط‌تان برای قهرمانی؟
یک هفته، سه بازی، نه امتیاز و ما قهرمان می‌شویم. شش امتیاز، هفت امتیاز، آرسنال قهرمان می‌شود. چاره‌ای جز بردن هر سه بازی و گرفتن ۹ امتیاز نداریم.

به احتمال مساوی شدن امتیاز به آرسنال و افزایش تفاضل گل فکر کرده‌اید؟
ممکن نیست. رسیدن به آرسنال غیرممکن است و به اینکه امتیازات مساوی شود و ما قهرمان شویم فکر نمی‌کنیم. ما نمی‌توانیم به آنها برسیم. نحوه بازی آنها ثابت و بدون افت بوده است، بعید است آنها لغزشی داشته باشند. سه بازی داریم، امیدواریم اولی و دومی را ببریم و با بردن سومی که ۱۵ روز دیگر است جام لیگ برتر را دستان‌مان بگیریم.

نظرتان درباره بازی بعدی؟
فولام تیم خوبی است و از امشب به آنها فکر می‌کنیم. بازی خارج از خانه مقابل تیم فوق‌العاده‌ای مثل فولام قطعا دشوار خواهد بود. آنها می‌توانند برای ما مشکل‌ساز باشند و برای اینکه مانع این شویم، باید خوب آماده شویم.

دیگر خبرها

  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • ویوی پیک‌نیک‌طور هواداران بارسلونا در بازی برابر ژیرونا / فیلم
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟