Web Analytics Made Easy - Statcounter

جریان مردمی عدالتخواه کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه‌ای از سعید جلیلی برای حضور در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جریان مردمی عدالتخواه کهگیلویه و بویراحمد از سعید جلیلی برای حضور در انتخابات دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: «ملت باید تلاش خود را بکند، باید زحمت بکشد و دنبال اصلح بگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنان که اصل انتخابات یک تکلیف الهى است، انتخاب اصلح هم یک تکلیف الهى است.» (امام خامنه ای)

جناب دکتر سعید جلیلی! دهه ی چهارم انقلاب اسلامی که با هوشمندی و زمان شناسی رهبر فرزانه انقلاب به دهه ی پیشرفت و‌عدالت نامگزاری شد، رو به اتمام است ولیکن گفتمان عمومی و فرهنگ غالب حاکم بر قوای حکومتی و فضای عمومی جامعه، سرشار از جذابترین و ناب ترین فرهنگ اصیل دینی یعنی عدالت نشده است و دو بال پیشرفت با محوریت عدالت و عدالت همراه با پیشرفت به دلیل فقدان شاخص سازی عدالت در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها و بی توجهی به اثبات کارآمدی نظام دینی در پیشرفت مستقل و درونزا نتوانست آنچنان که می بایست بر آسمانِ ایران عزیز به پرواز در آید و استعدادهای بی نظیر این دیار تمدن ساز را شکوفا کند.

این بیانیه می‌افزاید: به نظر می رسد بدور از هیجانات کاذب و جنجال های سیاست زده ی نزدیک به ایام انتخابات، ضروری ترین عنصر مؤثر بر تحقق گفتمان عدالت و پیشرفت در ساحت رسمی قدرت، سپردن امور اجرایی کشور به دستان نماینده ای است که در عینِ حریت و‌استقلال سیاسی و انفکاک از سهم خواهی های کانون های ثروت و قدرت، مسأله ی جدی و اساسیشان پیگیری تخصصی مسائل و مشکلات نظام و باور به کارآمدی اندیشه و توانایی مغز جوانان این مرز وبوم است.

در این بیانیه تاکید شده است: امروز جمهوری اسلامی به عناصری برای مدیریت کلان ممکلت و خدمت بی منت به ملت نیازمند است که وقت و توان خویش را به جای اینکه مصروفِ ارضای سیاسی و اقتصادی فلان گروه و بهمان چهره ی برجسته ی زیاده خواه کند تا سهمی برای همه در دایره ی قدرت قائل باشد، مهمترین دغدغه ی خویش را حضور توأمان در میان آحاد ملت جهت آشنایی با دردهای عینی آنان و تدبیر جمع نخبگان برای حل این مسائل بداند.

این بیانیه می‌افزاید: از ضروریات مدیریت کشور در وضعیت کنونی، به قدرت رسیدن مدیران انقلابی، تحولخواه ،خلاق و کارآمد است. ملت رشید ایران نیک می دانند که دکتر جلیلی، تیم تخصصی و کمیته های نخبگانی خویش را برای تفکر و تولید برنامه در راستای ارائه ی راهکار حل مسایل کشور به کار گرفته است و هرجا منافع ملت و مصالح کشور ایجاب کرده است با ورود انقلابی به موضوعات گوناگون، صداقت و باورمندی خویش در خدمت به کشور عزیزمان ایران را به اثبات رسانده است.

در این بیانیه تصریح شده است: لذا ما جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران، علما و روحانیون، دانشگاهیان و جوانان، دختران و زنان، کارگران و بازاریان و‌تمام اصناف و توده های تشنه ی پاکی و عدالت و مبارزه با فساد وضدِ کانون های ثروت و قدرت در استان کهگیلویه و بویراحمد با بررسی نامزدهای موجود و مطرح در فضای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، حضرتعالی را که از عناصر کارآمد، توانمند، باتقوا و دارای اندیشه ای پویا و پیشرفته و برنامه ی عینی و جامع جهت تأمین منافع ملت هستید و اطمینان داریم طبق تجربه و سلوک سیاسی و مدیریتتان آرمان های انقلاب و منافع ملت را فدای خواست قبایل سیاسی نمی کنید برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت می کنیم. باشد که به فضل الهی و دعای ملت و خانواده های شهدا در این راه پرمرارت توفیقات لازم جهت خدمت به ملت بزرگ ایران را کسب کنید.



انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۵۰۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۱۰ ساله هوادار خاطی سپاهان از حضور در ورزشگاه‌ها

درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار، موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا... گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار خاطی سپاهان از حضور در ورزشگاه‌ها
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی