Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس اقتصاد پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین:


کرمانشاه- معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان کرمانشاه گفت: ناوگان مینی بوسرانی کرمانشاه فرسوده شده و وضعیت نگران کننده ای دارد.

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت شرکت مینی بوسر انی کرمانشاه اظهار داشت: ناوگان مینی فرسوده است و وضعیت نگران کننده ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان کرمانشاه بیان کرد: برای نوسازی ناوگان مینی بوس رانی کرمانشاه تسهیلات با عوض و بلاعوض خوبی داریم اما متأسفانه رانندگان استقبال نکردند.

وی با بیان اینکه فرسودگی مینی بوس سطح خدمات را پایین می آورد، گفت: متاسفانه با عدم تمایل به سرمایه‌گذاری در بحث نوسازی ناوگان مینی بوس رانی توسط مالکان مینی بوس مواجه هستیم.

کرمی از جابجایی روزانه ۲۰ هزار مسافر در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: شهروندان می‌توانند هرگونه انتقاد از خدمات دهی پایانه ها را از طریق شماره ۳۸۲۲۲۴۴۶ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۶۴۴۵۵ اطلاع دهند.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۵۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه

دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا) اعلام کرد؛ به دنبال حادثه رانندگی در ساعت ۲۰ و ۲۸ دقیقه شب گذشته در شهرستان آستانه اشرفیه، جاده روستایی فوشازده به امیرهنده یک دستگاه مینی‌بوس واژگون و ۱۰ نفر راهی بیمارستان شدند.

مصدومان حادثه با حضور به موقع کارشناسان اورژانس از پایگاه‌های کیاشهر، دستک، بازکیاگوراب و رودبنه پس از دریافت کمک‌های درمانی اولیه، برای اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان‌های کوثر آستانه و پیروز لاهیجان منتقل شدند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • روستاهای حاشیه «دز» نگران نباشند؛ شرایط تحت کنترل است
  • آخرین وضعیت خسارت‌های توفان شب گذشته خراسان رضوی
  • تجهیزات بازی پارک‌های کرمانشاه چقدر استاندارد است؟
  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی