Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی در ۱۱ ماهه سال ۹۵، درآمدهای نفتی دولت حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان بوده است که از ۵۳ هزار میلیارد تومان مصوبات طرح عمرانی تنها ۱۸.۵ هزار میلیارد تومان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران پویا؛ بر اساس آمارهای 11 ماهه از وضعیت عمومی بودجه کشور، در این مدت رقم حاصل از درامدهای نفت و فرآورده های نفتی، 59.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7هزارمیلیارد تومان بوده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال 94، با افزایش 9 هزار میلیارد تومان همراه شده است.

این در حالی است که منابع حاصل از فروش نفت خام در مدت مذکور 43 هزار میلیارد و منابع حاصل از فروش فرآورده های نفتی و میعانات گازی، 14 هزار میلیارد تومان بوده است.

همچنین کل منابع حاصل از واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای در مدت مذکور رقم 90 هزار میلیارد تومان بوده که به غیر از نفت تنها 3 هزار میلیارد تومان از محل فروش اموال منقول و غیر منقول نصیب دولت شده است.

این درحالی است که پرداختهای عمرانی در مدت مذکور رقم 18.5 هزار میلیارد تومان بوده است. گفتنی است بر اساس قانون بودجه 95 بایستی در مدت مذکور بیش از 52 هزار میلیارد تومان بابت طرحهای عمرانی پرداخت می‌شد که بر اساس جدول بالا دولت در این زمینه حدود 34 هزار میلیارد تومان عقب افتادگی دارد.

انتهای پیام/

R1389/P1012122/S7,77,80/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۵۲۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان

به گزارش خبرگزاری مهر، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت) در صفحه شخصی خود با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی گفت: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

کد خبر 6095804 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • چگونه می‌توان با بیماری هلندی مقابله کرد؟
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت
  • برآورد ۲۱۸ میلیارد تومانی برای تونل بلوار شهید کبیری
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • تحقق ۱۲۴ درصدی درآمد حاصل از عوارض ساختمانی در قم