Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@07:50:18 GMT

گریم متفاوت جمشید هاشم‌پور در فیلم شعیبی

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۵۳۰۷۴

گریم متفاوت جمشید هاشم‌پور در فیلم شعیبی

به گزارش پارس نیوز،

فیلمبرداری سومین فیلم سینمایی بهروز شعیبی جمعه شب در تهران به پایان رسید. جمشید هاشم پور و شادی کرم‌رودی آخرین بازیگرانی بودند که جلوی دوربین رفتند.

«دارکوب» که به تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی تولید می شود، در چند روز آینده وارد مراحل فنی می شود.

بر اساس این گزارش، فیلمبرداری این «دارکوب» اواخر بهمن ماه آغاز شده بود و در این مدت، مهناز افشار، سارا بهرامی، جمشید هاشم‌پور، هادی حجازی‌فر، طوفان مهردادیان، نگار عابدی، شادی کرم رودی، ثریا حلی، آتیه جاوید، علیرضا کی‌منش و امین حیایی در لوکیشن های مختلف جلوی دوربین علیرضا برازنده رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمنامه «دارکوب» توسط حسین تراب‌نژاد و آزیتا ایرایی بر اساس طرحی از بهروز شعیبی به نگارش درآمده است. این فیلم داستانِ اجتماعیِ روابط انسانی افراد جامعه را در رو در رویی با معضلات اجتماعی و اعتیاد، با نگاهی متفاوت روایت می‌کند.

برخی از عوامل تولید فیلم سینمایی «دارکوب» عبارتند از: نویسنده: حسین تراب‌نژاد و آزیتا ایرایی بر اساس طرحی از بهروز شعیبی، کارگردان: بهروز شعیبی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، صدابردار: کامران کیان ارثی، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، طراح گریم: فاطمه کمالی و زهرا کمالی، بازیگردان: علی صلاحی، دستیار اول کارگردان: صالح غربی جوان، مدیر برنامه‌ریزی: امیر سلیمانی، مدیر تدارکات: امیر اسکندری، جانشین تهیه: فیاض هوشیار پارسیان، دستیار تهیه: محسن خواجه افضلی، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، عکاس: مریم تخت‌کشیان، مشاور رسانه‌ای: سیدمحمدصادق لواسانی، مدیر تولید: کامران حجازی و تهیه‌کننده: سیدمحمود رضوی.

«دارکوب» محصول موسسه سینمایی سیمای مهر است که «ماجرای نیمروز» را در اکران نوروز به نمایش عمومی گذاشته است.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۵۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری باورنکردنی از بهروز افخمی روی ویلچر؛ بیماری افخمی چیست؟

زی‌سان: نوزدهمین مراسم «شب کارگردان» انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران و آئین نکوداشت اکبر زنجانپور، عصر روز گذشته، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور اهنرمندان عرصه سینما و تئاتر در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

بنابر عکسی که خبرگزاری مهر از بهروز افخمی منتشر کرده است، او روی ویلچر نشسته که به سوژه کابران فضای مجازی تبدیل شده است. به نظر می‌رسد بهروز افخمی سکته کرده باشد. با توجه به حالت دست‌های او و فرم نشستنش روی ویلچر برخی این گمانه زنی را مطرح کرده‌اند. 

tags # بهروز افخمی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون
  • عکس جنجالی از یک مراسم که برای بهروز افخمی دردسر شد!
  • تصویری باورنکردنی از بهروز افخمی روی ویلچر؛ بیماری افخمی چیست؟
  • عکسی از چهره متفاوت و ویلچرنشینی بهروز افخمی | مشکل او چیست؟
  • پاکسازی گلسنگ‌ها از چهره تخت جمشید + فیلم
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • فصل گلاب گیری و تهیه گلاب و عرق نعنا با دستگاه تقطیر
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی متفاوت ایران در 10 سال آینده
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»