Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ترکاشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با اشاره به اعزام 3هزار و 500 جهادگر به اردوهای جهادی در ایام نوروز اظهار داشت: این گروه‌های جهادی در قالب 110 گروه جهادگر به داخل و خارج از استان اعزام شدند.

وی تأکید کرد: با توجه به اهمیت کار گروه‌های جهادی اغلب مأموریت‌های این افراد در نوروز امسال در خارج از استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی در این راستا 40 درصد گروه‌های جهادی مأموریت خود را در استان البرز و 60 دیگر اقدامات محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی‌ها را در خارج از استان در ایام نوروز انجام دادند.

رئیس بسیج سازندگی استان البرز با اشاره به اینکه محور فعالیت‌ها و مأموریت‌های گروه‌های جهادی در قالب اقتصاد مقاومتی است،‌ خاطرنشان کرد: آموزش و علمی کردن کشاورزی، محرومیت‌زدایی و عمران از مهمترین اقدامات این گروه‌ها بوده است.

ترکاشوند در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه گروه‌های جهادی البرز 12 استان کشور را در ایام نوروز تحت پوشش قرار دادند، گفت: در کنار فعالیت‌های خدمات‌رسانی، ‌کمک به نیازمندان در زمینه البسه و میوه شب عید هم از سوی بسیج سازندگی البرز اقدامات لازم انجام شد.

وی با اشاره به اینکه مأموریت‌های نوروزی این گروه‌های جهادی تاپایان فروردین ماه ادامه دارد،‌ افزود: در حال حاضر نزدیک به 40 درصد از گروه‌های جهادی استان البرز همچنان در حال امور جهادی هستند که براساس تمهیدات اندیشیده شده این مهم تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس بسیج سازندگی استان البرز با اشاره به اینکه گروه‌های پزشکی، ‌دندانپزشکی و دامپزشکی به سطح روستاهای استان البرز و استان‌های همجوار اعزام شدند، ‌گفت: بسیج سازندگی با همت قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر اقدام به برخی برنامه‌های مشترک در سال‌جاری کرده است.

ترکاشوند با بیان اینکه در این امر 100 روستا برای فعالیت‌های محرومیت‌زدایی مشخص شده است،‌ افزود: تلاش می‌شود نزدیک به 100 پروژه با کمک‌های مردمی منطقه انجام شود.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۵۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت جهادگران در ایام نوروز همانند دفاع مقدس است

فرمانده سپاه استان قم، گفت: فعالیت جهادگران عرصه‌ سازندگی و محرومیت‌زدایی در ایام نوروز و با زبان روزه همانند دوران دفاع مقدس است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم با حضور در روستاهای قلعه‌چم، علی‌آباد و خلج آباد از توابع این استان، از فعالیت گروه‌های جهادی در ایام نوروز بازدید و از جهادگران تقدیر و تشکر به عمل آورد.

فرمانده سپاه استان قم در این بازدید ضمن خداقوت به جهادگران عرصه‌ سازندگی و محرومیت‌زدایی، فعالیت جهادگران در ایام نوروز را همانند دوران دفاع مقدس دانست.

وی گفت: جهادگرانی که در تعطیلات نوروزی و با زبان روزه جهاد می‌کنند، قطعا دفاع مقدسی را در این برهه‌ سخت اقتصادی رقم می‌زنند که کاملا ستودنی و قابل ستایش است.

موحد بیان کرد: حرکت زیبای جهادگران در شروع سال جدید و همزمان با ماه رمضان برکتی را در زندگی آنها ایجاد می‌کند که برای خودشان قابل لمس خواهد بود.

فرمانده سپاه استان قم در جمع جهادگران به ارتباط آنها با همدیگر در ایام جهاد اشاره و بیان کرد: در این اردوها شما جهادگران ضمن خدمت به مردم و ارتباط‌گیری با همدیگر به خدمت خود نیز در آمدید، چون این جهاد قبل اینکه خدمت‌رسانی به مردم باشد در واقع خدمت‌رسانی به تزکیه خودتان است و باید قدر لحظات زیبای جهاد و عهد خدمت در سازندگی را بدانید تا قبل ساختن آن خانه‌ محروم و آن مدرسه، خودتان ساخته شوید.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، عمرانی، پزشکی که جهادگران در ایام پر شور و نشاط نوروز در راستای جهاد و خدمت با همدلی انجام می‌دهند خدماتی است در جهت محرومیت‌زدایی که ستودنی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • فعالیت جهادگران در ایام نوروز همانند دفاع مقدس است
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • تقویت گروه های جهادی با تامین تجهیزات عمرانی
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • تجلیل از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند
  • آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا