Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@18:09:39 GMT

اعلام برنامه‌های شبکه قرآن سیما در «ایام البیض»

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۵۴۰۰۸

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در ایام البیض و در ایام ولادت حضرت علی(ع) و وفات حضرت زینب کبری(س) شبکه قرآن سیما برنامه‌های متنوعی را برای مخاطبان تدارک دیده است.
چهار مستند ویژه اعتکاف در ایام‌البیض با عناوین آینه در آب و شب‌های تنهایی از ساعت 20:30 به روی آنتن می‌رود. همچنین در این ایام، در برنامه عروه الوثقی احکام مخصوص اعتکاف بیان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در شب ولادت حضرت علی(ع) برنامه باران اختصاص به این رویداد بزرگ دارد که روز دوشنبه همزمان با شب ولادت مولی الموحدین علی بن ابیطالب(ع) از ساعت 20:30 تا 22 پخش خواهد شد و ساعت 23 نیز برنامه حدیث بندگی به شرح زندگی علامه امینی، صاحب الغدیر خواهد پرداخت.
سیزدهم رجب از ساعت 10:15 صبح تا اذانگاهی ظهر ویژه برنامه ولادت پخش می‌شود. انیمیشن تولد آفتاب نیز در همین روز از ساعت 18 به روی آنتن شبکه می‌رود. همچنین در روز ولادت امیرالمومنین(ع) ساعت 18:30 سخنرانی حجت‌الاسلام رفیعی و ساعت 22 تلاوت‌های درخواستی با محوریت میلاد پخش می‌شود.
در شب وفات حضرت زینب کبری(س) برنامه باران به صورت ویژه به این مناسبت، پخش خواهد شد. همچنین 24 فروردین در غروب روز وفات حضرت زینب(س)، از ساعت 14:30 تا 19 دعای ام‌داود از حرم مطهر امام رضا‌(ع) به صورت زنده روی آنتن می‌رود. برنامه طلیعه نیز در این ایام به این مناسبت‌ها خواهد پرداخت.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۵۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این برنامه به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد و مسعود رجبیان و با اجرای علی فریادی و علی زرگر با دکور جدید و بخش‌های متفاوت از امشب از شنبه تا سه شنبه هر هفته ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

در فصل جدید برنامه «خوش نمک»، ۶۰ نفر در این مسابقه به صورت گروهی رقابت می‌کنند. هر شب ۴ نفر در این برنامه حضور دارند و به صورت گروه دو به دو با چالش خنده یکی پس از دیگری پیشی می‌گیرند.

در این فصل تماشاچی‌های حاضر در استودیو به شرکت کنندگان رای خواهند داد تا به مرحله بعد راهی شوند. اما «خوش نمک» چهار شرکت کننده کسی ات که از دوره مسابقه خارج می‌شود.

این برنامه ساعت‌های ۲:۳۰، ۹ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد بازپخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون