Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری بر اساس اعلام استانداری مازندران 22 فروردین همزمان با سالروز میلاد مولی متقیان حضرت علی (ع) مهمان مردم مازندران است .
حیدرنوروزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : 9 هزار و 830 میلیارد ریال از این طرح ها مربوط به بندر امیرآباد به عنوان یکی از بنادر مهم و با تجهیزات مدرن در شرق مازندران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی طرح های آماده بهره برداری این بندر را شامل تجهیزات بارگیری و تخلیه ، انبار ذخیره گندم و روغن ، 6 پست اسکله با ظرفیت حدود چهار میلیون تن ، واحد تولیدی و صنعتی کاغذ تحریر و چاپ و بخشی از دیوار حفاظتی معرفی کرد.
نوروزی گفت که همچنین با حضور رئیس جمهوری اجرای طرح اتصال اسکله رو رو بندر امیرآباد به شبکه ریلی کشور ، ساخت کارخانه صنعتی ام دی اف و بخش دیگری از دیوار حفاظتی این بندر آغاز می شود.
** افتتاح کمربندی جنوبی بابل پس از 11 سال
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت که در سفر رئیس جمهوری کمربندی جنوبی شهر بابل به عنوان بزرگ ترین شهرستان استان نیز پس از 11 سال به بهره برداری می رسد.
وی هزینه ساخت این کمربندی را یکهزار و 120 میلیارد ریال اعلام کرد.
با بهره برداری از این طرح ، بار ترافیکی شهر بابل که نابسامانی زیادی برای شهروندان به دنبال داشته کاهش خواهد یافت.
اجرای کمربندی جنوبی شهر بابل که حدود 16.2 کیلومتر طول دارد ، در سال 85 آغاز شد و تکمیل آن در این سال ها از مهم ترین دغدغه های مردم منطقه بود.
برای این کمربندی 6 زیرگذر و سه روز گذر به طول 100 متر ساخته شده است .
در سفر کاروان دولت تدبیر و امید در مهر ماه سال 94 تکمیل این طرح در دستور کار قرار گرفت و با تخصیص بودجه لازم ، اواخر سال گذشته تکمیل شد.
** باند دوم جاده سوادکوه - قائمشهربا اعتبار 202 میلیارد تومان
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران تکمیل حدود 40 کیلومتر از بزرگراه سوادکوه - قائمشهر و 3 دهنه تونل به طول یک هزار و 570 متر را از دیگر طرح های افتتاحی در سفر رئیس جمهوری به مازندران اعلام کرد.
نوروزی گفت که برای ساخت و تکمیل این طرح حدود 2 هزار و 20 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
** تونل و پل ارتباطی نوشهر - چالوس با اعتبار 970 میلیارد ریالی
نوروزی از تونل و پل ارتباطی نوشهر- چالوس با اعتبار 970 میلیارد ریال به عنوان یکی دیگر از طرح های آماده افتتاح برای سفر دوم کاروان دولت تدبیر و امید به مازندران اعلام کرد.
به گفته وی ، در این محور13 دهنه پل و یک دهنه تونل زیر بار ترافیک قرار می گیرد.
** بهسازی محور بهشهر - زاغمرز در شرق مازندران
مدیرکل راه و شهرسازی گفت که طرح بهسازی محور بهشهر - زاغمرز به طول 15 کیلومتر همزمان با سفر رئیس جمهوری به این استان به بهره برداری می رسد.
وی اعتبار هزینه شده برای این محور را 150 میلیارد ریال اعلام کرد.
** کمربندی ساری و فرودگاه رامسر
نوروزی گفت : همچنین بخشی از کمربندی شهر ساری مرکز استان نیز در سفر رئیس جمهوری زیر بار ترافیک قرار می گیرد که برای این طرح نیز 82 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است .
وی بهره برداری از مرحله اول افزایش طول باند فرودگاه رامسر در غرب مازندران را به عنوان دیگر طرح آماه افتتاح در سفر رئیس جمهوری معرفی کرد.
او گفت که برای اجرای این طرح یکهزار و 100 میلیارد ریال اعتبار دولتی هزینه شده است.
بر اساس اعلام استاندار مازندران ، رئیس جمهوری در دومین سفرش به این استان 30 هزار میلیارد ریال طرح عمرانی را افتتاح کرده یا کلنگ می زند.
نخستین سفردکتر روحانی در کسوت رئیس جمهوری به مازندران در مهرماه سال 94 بود که طی آن برای اجرا یا تکمیل 46 طرح عمرانی و زیرساختی استان حدود 10 هزار میلیارد ریالی اعتبار مصوب شده بود .
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۵۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ هزار واحد مسکن در روستاهای مازندران

با حضور استاندار مازندران، به صورت نمادین ۲ هزار واحد مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار جمعیت مازندران افتتاح و تحویل متقاضیان شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران عصر امروز  در آیین افتتاح نمادین پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که در سالن همایش بانک تجارت برگزار شد، اظهار داشت: بخش اعظمی از خدمات دولت در روستاها از سوی بنیاد مسکن که یادگار امام راحل است،  صورت میگیرد. 

وی با بیان اینکه مسکن و طرح هادی از جمله مهمترین فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، افزود: مدیران یک مجموعه باید به دنبال تحول باشند و بنیاد مسکن باید به عنوان یک نهاد انقلابی الگویی برای فرایند مدیریتی استان بشود. 

استاندار مازندران گفت: حل مسائل مردم با رویکرد جهادی مهمترین دغدغه استان باید باشد و به عنوان نمونه در بخش روستاها باید تحولی ایجاد شود که توسعه اقتصادی را به دنبال داشته باشد. 

حسینی پور با اشاره به عملیات نظامی شب گذشته ایران علیه مواضع اسراییل در سرزمین های اشغالی، اظهار کرد: در دستگاه‌های اجرایی نیز باید همین روحیه عملگرایی و جهادی برای حل مشکلات مردم انجام شود چرا که مردم مظهر اقتدار کشور ما هستند. 

وی ادامه داد: نهضت ملی ساخت مسکن روستایی به ویژه مسکن روستایی و محرومین با جدیت در دولت سیزدهم دنبال شده است. 

استاندار مازندران گفت: بنیاد مسکن، بهزیستی، کمیته امداد و بسیج سازندگی بیشترین نقش را در مسکن و تحول روستایی دارند. 

حسینی پور گفت: وضعیت روستاها به دست روستاییان باید متحول شود، روستاها باید به سمت ایجاد فرصتهای گردشگری و بومگردی بروند. 

وی با اعلام اینکه امروز به صورت نمادین 2 هزار واحد مسکن در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار جمعیت مازندران افتتاح و تحویل متقاضیان شده است، افزود: در دولت سیزدهم 11 هزار واحد مسکن توسط بنیاد مسکن در مازندران احداث شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۳ درصدی تخصیص اعتبار طرح‌های آبرسانی مازندران
  • بیش از ۹ هزار کیلومتر ایل راه در خراسان جنوبی مرمت شد
  • افتتاح طرح هادی روستای لارک
  • معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نونوار شد + فیلم
  • افتتاح ۲ هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان
  • ۲ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران افتتاح شد
  • افتتاح نمادین پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
  • افتتاح ۲ هزار واحد مسکن در روستاهای مازندران
  • افتتاح ۲۰۰۰ واحد مسکن روستایی در مازندران
  • جایگزینی کلاس‌های ایمن با ۷۳۰ کلاس سنگی در خوزستان